S
sh
Vieras
Minä olen sairaalassa töissä hoitajana ja kyllä meillä saa olla koruja,itsellänikin sormuksia sormissa. Ja omalla terkallanikin oli rannekoruja ja sormuksia,kun eihän ne mitään sisätutkimuksia tee =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen sairaalassa töissä hoitajana ja kyllä meillä saa olla koruja,itsellänikin sormuksia sormissa. Ja omalla terkallanikin oli rannekoruja ja sormuksia,kun eihän ne mitään sisätutkimuksia tee =)
Mä tiedän paljonkin porukkaa, joiden romanttinen suhde on lähtenyt kehityymään alunperin hoitosuhteesta. Hoitoalalla "yleistä" ihastua/rakastua potilaaseen.
Ap:n tekstiä en ehkä vält. usko kuitenkaan todeksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23536992:Noh... eilen olis siis se neuvola. Mä menin sinne ja tein just niinku joku tääl ohjeisti, et sanoin et löysin tän eteisestä, et olisko se hänen. Naisella siis ollu rannekorua. Se oli olevinaan tosi ilahtunu, mutta myös kummastuneen näköinen, koska ihmetteli varmaan, miten kukaan siivoja tai muu ei ollu löytäny sitä, olihan se ollu kateissa jo päiviä. Luulen, et se tajus mihin se oli jääny, koska se oli tosi hermostunu loppuajan. Mä en kuitenkaan osannu rueta sitä siinä syyttämään, mut tänään soitin sen pomolle. Ja muutin toistaiseksi siskoni luo. Ero tulee.
Ai niinku lähärit on ihan lovena niihin vaippahoitovanhuksiin? IHQUU!
Ai niinku lähärit on ihan lovena niihin vaippahoitovanhuksiin? IHQUU!
NO niin varmaan joo. Keksi nyt vielä, mitä se pomo sanoi, kun kerroit sille.