Mies petti 19-vuotiaan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Gurpitsa
  • Ensimmäinen viesti
Gurpitsa
Eipä pannut, mutta salainen ihastumissuhde selkäni takana pari-kolme kuukautta. Jäi vahingossa kiinni oman kännykkänsä viestien vuoksi. Ei olisi koskaan kuulemma kertonut ellei olisi jäänyt kiinni. Hänen ihastuksensa kohde on 19-vuotias! Tämä neitonen on ollut meillä kotona ja kävelylä mieheni ja lapsemme kanssa. Tästä en tiennyt mitään. Salaisia kahvituksia kaupungissa töiden jälkeen. Hullua sanon minä. Pettäminen tuli ihan puskista. Meillä on yhteinen pieni lapsi. Mitä teen?
Yhteinen asunto.
Mies on mukiinmenevä näin muuten, jopa älykäs.
Olen vielä nuori, elämä voisi jatkua erilailla.

Kuinkas on siskot, uskallanko lähteä? Reilusti siis. Ei mitään tappeluita ja lapsesta kinastelua tai oikeudenkäyntejä. Mutta jos vaan lopetan suhteemme for good. Enkä anna toista mahdollisuutta.
Niin helvetisti se sattui.
 
tsemppiä
Jos nyt kuitenkin menette pariterapiaan ja koetat antaa miehellesi anteeksi. Väärinhän mies teki, mutta en hajottaisi perhettä vielä tuon takia vaan antaisin miehelle toisen mahdollisuuden. Mutta tietysti vain, jos mies aidoosti katuisi.
 
Pettäminen ku kielii jostain ongelmasta parisuhteessa, että jos koittaisitte selvittää mikä on ongelma.. Pienten lasten vanhemmat muuten pettää aika paljon, ootteko huomannu. Tai sit pistät vaa kylmästi pihalle, enpä oo kovin montaa miestä tuntenu ketkä pettämistä ei toistais jossain vaiheessa.
 
Gurpitsa
Mies on minua 11 vuotta vanhempi.
Niin ehkäpä. Mutta ei hän liioin kadu. Parisuhdeterapia auttaa vain jos molemmilla on halua jatkaa suhdetta. Kun toinen sanoo olevansa ei-perhe-ihminen vaan ura-ohjus ja itsekseen oleva ei tässä kauheasti näy valoa tunnelin päässä. Sovussa ollaan ja yhdessä asutaan mutta vain koska on ns. puolipakko ja ihana yhteinen lapsi.
Minulla on vähän sellainen mentaliteetti että se on kerrasta poikki. Pettäminen voi kieliä ongelmista mutta toisaalta ei niitä juurikaan ratkaista pettämällä. Mies on epäkypsä.
 
Gurpitsa
Siis hän etsi etsimällä itselleen tämän neidon, tuosta lähimyymälästä. Ja tietää että tiedän. Ollaan tietenkina asiasta keskusteltu. Mies ei olisi kertonut vaikka yritimme toista lasta samaan aikaan kun hänella oli suhde. Luojan kiitos en tullut raskaaksi. Mies haluaa aloittaa joskus alusta. Ristiriitaista. Toisaalta näyttää kuppilatkin kiinnostavan.
 
"vieras"
No sä nyt hiljaa mielessäsi mietit että haluatko sinä lopuksi elämää miehen joka voi ja varmaan tuleekin vastaan kadulla lapsiesi kanssa ja käsipuolessa seuraava tuttavuus. Haluatko siinä vaiheessa olla se ex akka vai edelleen puoliso joka hyväksyy tämän.
 
"eee"
Mies on minua 11 vuotta vanhempi.
Niin ehkäpä. Mutta ei hän liioin kadu. Parisuhdeterapia auttaa vain jos molemmilla on halua jatkaa suhdetta. Kun toinen sanoo olevansa ei-perhe-ihminen vaan ura-ohjus ja itsekseen oleva ei tässä kauheasti näy valoa tunnelin päässä. Sovussa ollaan ja yhdessä asutaan mutta vain koska on ns. puolipakko ja ihana yhteinen lapsi.
Minulla on vähän sellainen mentaliteetti että se on kerrasta poikki. Pettäminen voi kieliä ongelmista mutta toisaalta ei niitä juurikaan ratkaista pettämällä. Mies on epäkypsä.
Niin, ja sä olet kuinka vanha?
Ilmeisesti mies on nuorempien perään kun on sutkin valinnut ja olet noin paljon nuorempi. Ehkä olet tullut "liian vanhaksi", ja mieli tekee taas nuorempaa?
 
Gurpitsa
-> "Vieras" Ehkäpä juurikin näin. Toisaalta jos tulemme yhtä hyvin juttuun kuin nyt eronneina ei haittaa olla hänen EX, haittaisi huomattavasti enemmän yrittää uudelleen, menettää vuosia taas toiseen ja satsata yhteiseen elämään ja taas PUM toinen pettää.
 
Gurpitsa
-> "eee" olen kuule niin nuori ettei tästä kovin nuorempaa enää 36-vuotias mies saa.Vaikka toisaalta hän sanoi itsekin ettei voi sille mitään että nuoret naiset kiinnostaa. Minä olen 25. Että kovin nuorempaa ei kyllä enää voi kauhean kauaa ottaa tai menee laittomuuksiin.

Ihme vuodatustani. Vituttaa vaan aika lailla suoraan sanoen.
 
"vieras"
-> "eee" olen kuule niin nuori ettei tästä kovin nuorempaa enää 36-vuotias mies saa.Vaikka toisaalta hän sanoi itsekin ettei voi sille mitään että nuoret naiset kiinnostaa. Minä olen 25. Että kovin nuorempaa ei kyllä enää voi kauhean kauaa ottaa tai menee laittomuuksiin.

Ihme vuodatustani. Vituttaa vaan aika lailla suoraan sanoen.
Ai, mieskin vanhenee kokoa ajan ja 50 vuotiaalle 25 on ihan hyvä saavutus, muttei 36vuotiaalle.
 
Gurpitsa
-> "Vieras" Niin no mikä ero niillä on? Särkynyt sydän ja perhe siinä usein on lopputuloksena jotenka onko sillä väliä missä asteessa pettää kun ylipäätäänsä pettää toisen luottamuksen. Ellei nyt sitten omaa anoppia pylsisi..
 
Gurpitsa
"Ai, mieskin vanhenee kokoa ajan ja 50 vuotiaalle 25 on ihan hyvä saavutus, muttei 36vuotiaalle."

Oho näinkö on maailma mennyt. Enpä ole itse omilta arvoiltani huomannut.
 
voihan....
Arrrrgh, mua harmittaa nuo petturit! Ethän sä nyt oikeasti meidän mielipiteitä tarvitse. Tunnut jo aika hyvin selvitelleen itsellesi, mikä on tulevaisuutesi, jos jäät moisen petturin kanssa elämään. Olet tosiaan vielä nuori ja ehdit löytämään itsellesi rehellisen miehen. Sitten voi ollakin hankalampaa, jos haluatkin pian toisen lapsen ja helpon tuntuisena ratkaisuna jäät odottelemaan sitä samalle isälle kuin esikoisella. Pienen vauvan äitinä huonosta parisuhteesta lähteminen on vaikeaa.
 

Yhteistyössä