Mies pettää, kuinka paljon vaimossa vikaa??

• Viestiketjun aloittaja Perttu
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ollaan erilaisia, mutta jos omaat noin tiukat ja moraaliset mielipiteet, toivon täydestä sydämestäni ettei kumppanisi sinua petä! Tietäähän ei ikinä voi, mutta toivotaan parasta.
Ei tarvitse toivoa. Olen aromanttinen aseksuaali.
Ja mä lähes nymfomaani, joten turha meidän on enempää jatkaa. Otan osaa! Kokeile joskus kunnon seksiä kunnon miehen kanssa (siis jos olet nainen), niin johan alkaa seksi maistua. Jäät muuten paljosta elämässäsi paitsi. Säälin sinua.
Ei kai kukaan homoseksuaalillekaan ehdottaisi seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa? En koe jääväni mitään vaille - lukuunottamatta ikäviä riitoja, pettämistä, mustasukkaisuutta jne., joista olen palstalta lukenut.

vieras
Ollaan erilaisia, mutta jos omaat noin tiukat ja moraaliset mielipiteet, toivon täydestä sydämestäni ettei kumppanisi sinua petä! Tietäähän ei ikinä voi, mutta toivotaan parasta.
Ei tarvitse toivoa. Olen aromanttinen aseksuaali.
Ja mä lähes nymfomaani, joten turha meidän on enempää jatkaa. Otan osaa! Kokeile joskus kunnon seksiä kunnon miehen kanssa (siis jos olet nainen), niin johan alkaa seksi maistua. Jäät muuten paljosta elämässäsi paitsi. Säälin sinua.
Ei kai kukaan homoseksuaalillekaan ehdottaisi seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa? En koe jääväni mitään vaille - lukuunottamatta ikäviä riitoja, pettämistä, mustasukkaisuutta jne., joista olen palstalta lukenut.
Kunnon pano hemaisevan naisen kanssa parantaisi myös monen homon!

mamukas
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mikä helvetti siinä seksissä vetää. Jumalauta on se kumma ettei ilman pärjätä... heti tulee äitiä ikävä jos ei muna mene eestaas-liikettä.
Hanki muita harrastuksia, helvetin kyrpäjooseppi.
Juuri tollaisen asenteen ja seksuaalisuuden omaavia naisia PETETÄÄN AINA.
Syy on usein kylmässä ja/tai rumassa naisessa.

Kyllä se mun mielestä kuitenkin menee niin, että mikäli ei ole valmis itse tekemään töitä sen parisuhteen ja seksuaalisuuden palaamisen eteen niin on parempi erota kuin pettää.

Tässä osa puhuu pettämisestä selän takana ja osa siitä, että käy luvan kanssa vieraissa. Eri asioita. Jos seksiin kiinnostuksensa menettänyt puoliso ei edes halua haluta ja avoimesti voidaan keskustella tarpeista ja niiden tyydyttämisestä toisaalla niin sittenhän asia on pariskunnan välinen ja ok. Mutta sitä että lähdetään pettämään selän takana kun kotona ei tarpeeksi saa en kyllä ymmärrä.

Pettäminen on kuitenkin se viimeinen niitti toisen haluille ja suhteen korjaamiselle. Joten miksei sitä voi lopettaa avoimesti ja vasta sitten lähteä muille maille paremmille?

Mutta onko se sitten oikein että sen takia että toinen menettää halunsa koko perhe hajoaa? eikä kannattais vähän katella ja yrittää korjata asiaa.... Ite tässä varmaan terapiaan kohta mentävä :snotty: saa sit mieskin pillua :ashamed:

simppeliä
Enhän minä missään vaiheessa puhunut komentelusta/omistamisesta mitään. Se, että sovimme kumppanini kanssa kuin aikuiset että kumpikaan ei petä (ja olemme samaa mieltä tästä), ei käsittääkseni riko kenenkään "vapauksia" tai itsemääräämisoikeutta. Aika surkeaa että osan tarve olla sitoutumaton purkautuu sitten niin, että selän takana vehdataan ja vedotaan sitten "oikeuteen" tehdä mitä lystää...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Mutta onko se sitten oikein että sen takia että toinen menettää halunsa koko perhe hajoaa? eikä kannattais vähän katella ja yrittää korjata asiaa.... Ite tässä varmaan terapiaan kohta mentävä :snotty: saa sit mieskin pillua :ashamed:
No nimenomaan kannattaisi - eikä varmaan ainakaan auta, että suuntaa huomionsa toisaalle ja lähtee pettämään. Parisuhdetta ei voi korjata ilman yhteistä yritystä ja jos mies ei halua korjata koko suhdetta kokonaisuutena, niin aika typerää kiristää pillun saamisella. Jos toisella on vaikka masennusta tai fyysistä ongelmaa tai mitä tahansa seksin esteenä, niin kyllä täytyy ainakin YRITTÄÄ yhdessä korjata asiaa tai sitten lähteä. Tai sitten päästä sopuun siitä seksistä suhteen ulkopuolella.

Tsemppiä sulle. Itse voisin kuvitella, että jos mies olis mulle synnytyksen jälkeen, imetyksen, hormonien ja väsymyksen keskellä sanonu ettei takaa miten käy jos ei pillua tule useammin niin ovea olisin näyttäny. Kyllä ne asiat siitä selviää, kun vaan on yhteistä tahtoa!

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Nykyajan erikoisuuksia nämä: jos ei libido ole tarpeeksi kovilla kierroksilla, kannattaa jättää kumppani, jota luvattu rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä. Miksi sen "haluttomamman" pitäisi olla aina ekana korjaamassa asiaa, eikö terapiaa voisi tarvita myös se yliseksuaalinen tyyppi, joka mieluusti tuhoaa vaikka parisuhteensa saadakseen hinkata sukuelimiään tarpeeksi tiuhaan tahtiin?

Kun veikkaan, että useimmiten se haluttomuus johtuu ihan väsymyksestä. Jos odottelee, että pikkulapsiaika on ohi, stressi poistuu, toipuu sairaudesta tms. ennen kuin jättää, pettää tms. lopullista. Ollaanko millään muulla saralla parisuhteessa yhtä julkeita; jos tarpeeni eivät tyydyty just nyt, saat kenkää? Ymmärrän ajatuksen tasolla, että fyysinen läheisyys tärkeää jne., mutta se, että ollaan kuin kiimassa ja paritellaan kaikkien eteen sattuvien kanssa välittämättä lainkaan siitä, mitä perheelle tapahtuu?

Aikamoinen inflaatio perheen arvolle käynyt? Menkää terapiaan te, joilla housut eivät pysy jalassa.

jessus
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Toisaalta, jos vaimon ei enää tee mieli, niin kuinka paljon vika on silloin miehessä?
Ei kai miehessä voi vika olla jos se jollekin toiselle naiselle kuitenkin kelpaa?
No sinähän oikein järjen jättiläiseltä vaikutat. Niin, ei tietenkään voi miehessä olla vikaa, jos se jollekin satunnaiselle pimatsulle kelpaa.

Syy on aina molemmissa osapuolissa. Jos suhde on kunnossa niin ei tarvitse pettää. Eli jos joutuu petetyksi niin voi katsoa myös itse peiliin ja miettiä mikä on mennyt pieleen.
Mites sä selität sitten ne tapa pettäjät, siis jotka eivät koskaan milloinkaan osaa olla uskollisia, kun houkutuksia tulee aina vastaan, ja ruohon on aina vihreämpää muualla?

Itse jouduin aikoinani petetyksi, ja sanoisin sitten, että musta halpamaisinta oli se, että ongelmista ei voinut puhua ensin.

Eli ensin kissa pöydälle, ja sen jälkeen vaikka sitten ero.

Me olimme eksän kanssa rakentamassa taloa ja perheessä oli 1-vuotias lapsi. Mutta itse olen tullut siihen tulokseen, että syy pettämiseen löytyi siitä, että mies koki olevansa mies tämän toisen naisen kanssa. Kun hänellä taas oli ongelmia omassa avioliitossaan. Eli meidän tilanteessa pettäminen johtui kyllä ensisijaisesti jostain muusta kuin meidän ongelmistamme.

Alkuperäinen kirjoittaja jessus:
Toisaalta, jos vaimon ei enää tee mieli, niin kuinka paljon vika on silloin miehessä?
Ei kai miehessä voi vika olla jos se jollekin toiselle naiselle kuitenkin kelpaa?
No sinähän oikein järjen jättiläiseltä vaikutat. Niin, ei tietenkään voi miehessä olla vikaa, jos se jollekin satunnaiselle pimatsulle kelpaa.
Sorry Timppa, Madickenin kysymys on ihan oikea. Kun mun ei tee mieli

1) mies on kaato kännissä -> seksi ei ole hyvää
2) mies on pahoittanut mun mielen / loukannut jotenkin
3) mies ei huomioi sängyssä -> seksi ei täytä tarpeitani -> mitä sellaisella seksillä tekee (ja mies tekee tämän vaikka tasan tietäisi, mistä toinen pitää, ja silti tekee näin toistuvasti ja jatkuvasti)

nämä näin äkkiä keksimällä - meillä ainakin on niin, että itse saan pakit 9 kertaa 10 ja minä teen yleensä aloitteen - rupeaa tämäkin nypityttämään - vaikka meidän tapauksessa miehellä on erittäin hyvä syy.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
SE MITÄ EI TIEDÄ EI SATUTA!!!!!

Jos pettää, sen voi tehdä myöskin salassa, silloin se ei ole keneltäkään pois.
Toimii, jos ei ole itsetuntoa. Suosittelen lukemaan Rikos ja rangaistus -nimisen opuksen.

?

Toimii, jos ei ole itsetuntoa. Suosittelen lukemaan Rikos ja rangaistus -nimisen opuksen.
Itsetunnolla ei ole mitään tekemistä tiedon kanssa.

Miksi muute kommentoit, jos sua ei seksi kiinnosta? Tämä aihe ei kosketa sinunlaisiasi kylmiä ihmisiä.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Itsetunnolla ei ole mitään tekemistä tiedon kanssa.

Miksi muute kommentoit, jos sua ei seksi kiinnosta? Tämä aihe ei kosketa sinunlaisiasi kylmiä ihmisiä.
Sori, siis omatunto! :D Sen siitä saa, kun kuuntelee saksaa ja kirjoittaa 90% ajasta englanniksi. :D

En ole kylmä ihminen, eikä pettäminen rajoitu seksiin tai parisuhteisiin.

Onko jossain sanottu ettei sen naisen voisi tehdä mieli jonkun toisen miehen kanssa...? :whistle:

muoks. eikä sukupuolella ole tuossa väliä. Jos katsotaan että pettämistilanteissa on petetyn syytä katsoa peiliin niin voisi olla ihan fiksu veto myös siltä joka ei saa seksiä haluamaansa määrää tehdä samoin. Ennen kuin siis ryntää pettämään ja vierittää heti syyn puolison niskoille.

Rokkivosu
Syy on aina molemmissa osapuolissa. Jos suhde on kunnossa niin ei tarvitse pettää. Eli jos joutuu petetyksi niin voi katsoa myös itse peiliin ja miettiä mikä on mennyt pieleen.
Mä olen ihan samaa mieltä...

nolona tunnustan
Itse en ole sallinut kanssa ollenkaan pettämistä. Mutta nyt olen itse juuri eronnut (syynä ei ole ollut pettäminen) ja olen tehnyt tuttavuutta netissä miesten kanssa. Järestäin kaikki ihanat miehet ovat varattuja ja kertovat samaa että elävät liitossa jossa ei seksiä tai sitä on mutta tosi tosi harvoin ja pelkkää panoa, ei mitään intohimoa.
Itselleni seksi niin tärkeää ja sen olen miehille kertonutkin, siksi varmaan ovatkin niin kiinnostuneita minusta. Harrastamme netti sekstailua, kahden kanssa ollaan livenä tavattu. Miehet pettää vaimojaan seksin takia, ei muuten.

eli naiset menkää itteenne!

Yhteistyössä