Mies pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa.Olen seurustellut 3v mieheni kanssa.Suhteessamme on ollut ylä ja alamäkiä.Olen aina elänyt vaistolla,kiitos kait äidin,joka ei jostain syystä luota aina miesvalintoihini..No,kuitenki meil on mieheni kans menny n.Puol vuotta hyvin,jotenki alko jo tuntumaan,et vois jo kihlatki vaihtaa.Ikääki on jo,et perheen perustus on käynyt myös mielessä. Mutta,olen 2 vkoa nähny unta,et mieheni pettää minua.Ja tänään tein jotain,mitä nyt kyl kadun,mut josta sain vastauksen.Tutkin mieheni tekstiviestit! Ja arvatkaa vaan mitä ""löytyi"" hän on lähetellyt chat viestejä jonku naisen kans... Mun teki mieli huutaa ja näyttää sille puhelinta..Mut en vain kehtaa,koska ei mun ois pitäny mennä sen viestejä lukemaan...Mitä mä teen? Rakastan miestäni,mut hän ei taida minua.Enää.Onko kohtalo tovereita?

Noin mäkin menettelin -neljä vuotta sitten. Kaduttaa, kun en lähtenyt jo silloin. Olet loistavassa paikassa tehdä elämäsi paras valinta. Lähde. Ei ole rakastunut ja uskollinen sinulle myöhemminkään. Valehtelee ja tekee sinustakin uunon. Olen kyllä miespuolinen, mutta sama kai tuo. Olen puolestasi tosi pahoillani. Kestaa aikansa, mutta kyllä sä siitä selviät!

Minä neuvoisin kyllä ennen kytkimen nostoa hankkimaan lisätodisteita miehesi pettämisestä. Oletko varma että ne chat-viestit oli naiselle? Jos olet, niin oliko ne jotenkin erpottiisia? Entä jos se on joku kaveri, siis ihan puhtaasti kaveri? Mulla ainakin on miespuolisia kavereita joiden kanssa yhteilen ihan puhtaasti kavereina, ja saatamme puhella vaikka videoidenkorjaamisesta tai vaikka musiikista. ei siinä tarvitse siis vältämättä suhteesta olla kysymys.
Jos olet vakuuttunut että on, niin hanki lisätodisteita ja ota sitten asia miehesi kanssa puheeksi.

Niin,niis viesteis puhuttiin seksistä ja kait ne oli sit erpoottisia? Täh? No kuitenki aion kyl katsoa,et mitä viikko tuo tullessaan.Tiedän kyl,et en ansaitse kusipäätä miehekseni..:)

Mulle lähettelee viestejä yks kahden lapsen isä, toisen avomies. Haluaisi enemmän, mitä mun moraali antaa periks. Mun virhe on toki, että vastaan niihin, mutta pieneen mieleen ei ole käyny sekaantua varattuun mieheen, oli sillä lapsia tai ei. Joten älä nyt heti oleta pahinta. Voi se olla ihan jotain muutaki. Mullaki on monta ystävää, jotka on miehiä. Kaikilla niillä on vaimot tai tyttöystävät ja me viestitellään jatkuvasti.

No,okei,en haluis lähtee tästä suhteesta noin vain,tietty miehel saa olla naisia kavereina,vaik itsel ei ole mieskamuja muuta,ku miehen kautta..Enkä haluais asiaa ottaa puheeks miehen kautta,koska se varmasti suuttuis,ku luin sen viestit.En siis oikeasti tiedä viel mitä teen,vaik äske jo haukuin sen.Tuntuu vain ni tyhmältä tämmönen:(

Hyvä Onneton ! Olen vilpittömästi pahoillani tilanteestasi mutta voisitko kirjoittaa edes sanat kokonaisina. Jos piste- ja pilkkusääntöjä et hallitse, niin ei se mitään mutta sanat voisit kirjoittaa niin kuin ne pitää. On tosi ärsyttävää lukea tekstiäisi. Tulee väistämättä mieleen, että ei sinulla taida sittenkään olla vielä ikää tarpeeksi.

Jaa-a,..Ox miehes tavannu sen naisen?...Joo,ei su olis pitäny katsoa puh,mut ei mieheskää ois pitäny tekstail toise naise kans..Ainakaa salaa.Olin saman pituses suhtees,jonka lopetin.Mies petti,enkä ole sen arvonen.Meni kyl hetki tajuta se.Luulisin et seuraava vaihe on et pettäminen voi mahd muuttua fyysiseksi.Kysy asiaa?..Sano sil et epäilit,ja mitä teit,ja et mitä löysit.Ja et mitä se touhuaa.Saatko mielen rauhaa muuten?Tiedän kokemuksest et asia pyörii mieles kunnes asiat on sekasi pääs ja sit räjåhtää.Ei paranna asiaa.Ota selvää.Anna miehel mahd ol rehellinen,jos ei ole kun otat asian puheex,voi asian takana olla muutakin.

Kiitos kaikille vastauksista. Puhun mieheni kanssa ja päätän sit mitä teen...Ja vielä sille,joka puhu pisteistä ja pilkuista..En valitettavasti koskaan ole ollu hyvä äidinkielessä.Ja nytki kaipailin vain neuvoja ongelmassani...Ikää on 26v,et sinänsä en ole enää niin nuori,muuta kuin mieleltäni:) hyvää syksyn jatkoa kaikille,jotka vastasivat!

Yhteistyössä