Mies pelannut tietokoneella 2 asti, ei siinä mitään mut ku ei voi puhua sille mitään ja sen kaverit kuulee kaikki mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tälleemeillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";27925922]no voi jessus, ei nyt aikuiselta ihmiseltä mitään piuhoja mennä repimään. Revitkö sä miehes lenkkitossut jos se joskus innostuu käymään enemmän lenkillä?[/QUOTE]

Tosi aikuuselta vaikuttaaki mies joka pelaa yli 7 tuntia koneella...

Miten niin ei voi rajoottaa vaikka ei oo yhteisiä lapsia? Samas taloudes kuitenki asutte eikä voi olla niin, että yks saa tehdä mitä lystää muista välittämättä.

Noin monta tuntia koneella pelaamas niin mä olisin käyny jo aikoja sitte nyppäämäs piuhoja irti. Tämä toistetaan niin monta kertaa, että miehelle menee asia perille tai sitte potkitaan tuollaanen tollo pihalle.

Jos noin kovasti pelaaminen häiritsisi, niin olisi ehkä aika hankkia kämppä pelaamista varten.

Mitä teet tuommoisen selkärangattoman olion kanssa? Vai oletko äijälle jokin jakorasia kynnysmatto jota voi käyttää silloin kun herraa sattu huvittaa ja että sun oikeuksia voi polkea? Vai läheisriippuvainen.

Oletko itsekkään kovin aikuinen? Ainakaan tuo äijänkuvatus ei sitä ole.

Kyllä mun mies saa harrastaa ja siispä pelata, mutta yli jos menee näin pahasti niin saan varmaan ärsyyntyä. Siinäpähän pelaa, en mä sitä voi pakottaa lopettamaankaan. Ei vain tunnu tajuavan että mikä siinä ärsyttää

Jos noin kovasti pelaaminen häiritsisi, niin olisi ehkä aika hankkia kämppä pelaamista varten.

Ehkä olis aika harkita miehen, että riittäkö vähempiki pelaaminen. Mä en todellakaa kattelisi miestä joka viettää noin monta tuntia koneella. Tuollaasta varte joo voi hankkia mies kämpän ihan eri osootteesta.

Hommaa sille sellaiset kuulokkeet, josta saa mikin erikseen päälle, eli ainoastaan silloin kun on itse äänessä. Eipähän kuule kaverit koko aikaa ihan kaikkee. Näin meillä.

Ja kunnon keskustelu sitten tuosta ajankäytöstä sellaisena hetkenä, kun olette molemmat hyvällä ja rakentavalla tuulella..

• Tykkää
Reactions: Millenia
Tiiätkö, ihan sama juttu täällä! Heitin yks päivä kuulokkeet jo lumihankeen kun kaverit oli kommentoineet mun olevan vaikea. Äijä pelaa joka ilta. Ja viikonloppusin päivälläkin, aina kun on mahollista. Meillä lapsia enemmän ja vähemmän, nuorin yhteinen ja pieni vauva vielä :( aika yksinäistä tosiaan on kun päivät töissä, illat koneella kuulokkeet päässä, selkä minuun päin. Ihan perseestä oikeesti.

No sama täällä, kaverit kommenoi joten oon mieluummin sit hiljaa.

Käyttäköön vapaa-aikansa miten huvittaa mut jos hänelle ei voi ees puhua ni turha kuvitella et kaikki ois ihan ok ja normaalisti kun lopettaa. Kyllä omalle puolisolle pitää voida pystyä puhumaan jotain päivän aikana.

Meillä toimi kun kysyin että alkaako pelaaminen vähentyä vai alanko etsiä lasten kanssa uutta osoitetta.. Ja sen jälkeen ei ole puhunut pelatessa kun junnu katko sangat mikkikuulokkeista..
Ja kyllä,minä olin se vittumainen pikkusielu joka karjui surutta vaikka oli kuulokkeet päässä ja taisimpa muutaman kerran käydä kertomassa että olisi ollut piparia tarjolla vuan kun on jo myöhä ja väsyttää joten katsellaan joskus kun malttaa lopettaa pelaamisen aikasemmin..:saint:

Ja ärsyttää se, ettei sillä ole mitään hajua mitä ympärillä tapahtuu, saati et mitä kello on. Nytkin tulin jo sänkyyn eikä sillä ole hajuakaan.

Ajantaju katoaa ihan täysin

Meillä on ihan sama juttu. Mies pelaa kaiket illat ja yöt, enemmän juttelee kavereilleen kun mulle. Ja eipä ole meillä piparia tarjolla jos ei tule samaan aikaan nukkumaan kuin minä.

Ja kun höpöttää kokoajan niin ei kuule telkkaristakaan mitään, alan tästälähin kattomaan makkarissa ohjelmat, josko tajuais et joudun hänen takiaan oleilemaan makkarissa.

Sit nytkään mä en sais olla asiasta suuttunut, jos näytän suuttumukseni niin se kääntyy mua itseäni vastaan, mä oon se paha muija joka suuttuu kun mies tahtoo pelata.

Mä käyttäydyn siltä miltä musta tuntuu. Saattaa olla monta kk pelaamatta ja sit näin

Mun pelaava mies on sanonut että jokaisella kaverilla kuuluu välillä akkojen valitusta taustalta ja riitoja jopa jostain ranskasta asti. Ensin kehtas mulle väittää, että on se kumma kun muiden miehet saa pelata niin paljon kun lystää. Vedin taas herneen nenään ja suun kautta ulos nii loppuha se pelaaminen tältä iltaa! Vaan ei se auta, huomenna taas sama homma.