Mies pani peppuun kipeästi :(

  • Viestiketjun aloittaja bellaDonna
  • Ensimmäinen viesti
bellaDonna
En ole innostunut anaaliseksistä. Eilen kesken panon huomasin peniksen työntyvän perseeseen aivan ilman varoitusta! Teki kipeää ja perse on todella hellänä vieläkin.

Mies sano, et se luiskahti sinne vahingossa.. just joo. Se on varma, että ukko saa olla ainakin pari kuukautta ilman ja sen jälkeen katson laitanko eron vireille.
 
veikkaan ap.:tä provoks mutta ite tykkään nussia tosi rajusti perseeseen. Ei se edellytä muuta ku hyvää alustusta :D Varmaa jos kylmiltään yhtäkkiä tunkee pohjaan asti ni se o anaali haavoilla! :eek: Mutta hitaasti ja varmasti liikenteeseen ja paljo liukkaria ni ei aikaakaa ku saa olla irstas villimies. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
veikkaan ap.:tä provoks mutta ite tykkään nussia tosi rajusti perseeseen. Ei se edellytä muuta ku hyvää alustusta :D Varmaa jos kylmiltään yhtäkkiä tunkee pohjaan asti ni se o anaali haavoilla! :eek: Mutta hitaasti ja varmasti liikenteeseen ja paljo liukkaria ni ei aikaakaa ku saa olla irstas villimies. :whistle:
:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
veikkaan ap.:tä provoks mutta ite tykkään nussia tosi rajusti perseeseen. Ei se edellytä muuta ku hyvää alustusta :D Varmaa jos kylmiltään yhtäkkiä tunkee pohjaan asti ni se o anaali haavoilla! :eek: Mutta hitaasti ja varmasti liikenteeseen ja paljo liukkaria ni ei aikaakaa ku saa olla irstas villimies. :whistle:
:p
varo tunneilmasujas. Mä tulkitsen ton niin että jos me joskus tavataan niin... Enkä anna sulle ees turvasanaa.

:whistle: :whistle: :D

Osaan sitoa sen verran hyvin ettet pääse kiemurtelemaan irti ja muutenki mun ote kyllä pitää sut alla.

t. pitäähän se testosteronitrippi jostai repiä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
veikkaan ap.:tä provoks mutta ite tykkään nussia tosi rajusti perseeseen. Ei se edellytä muuta ku hyvää alustusta :D Varmaa jos kylmiltään yhtäkkiä tunkee pohjaan asti ni se o anaali haavoilla! :eek: Mutta hitaasti ja varmasti liikenteeseen ja paljo liukkaria ni ei aikaakaa ku saa olla irstas villimies. :whistle:
:p
varo tunneilmasujas. Mä tulkitsen ton niin että jos me joskus tavataan niin... Enkä anna sulle ees turvasanaa.

:whistle: :whistle: :D

Osaan sitoa sen verran hyvin ettet pääse kiemurtelemaan irti ja muutenki mun ote kyllä pitää sut alla.

t. pitäähän se testosteronitrippi jostai repiä. :p
;)
 
Kyllähän se voi vahingossa käydä, jos on kova meno päällä. Mutta sattuu kyllä niin saatanasti, että sen ukon pitää tosissaan ymmärtää pyydellä ihan hirveän paljon anteeksi ja jos ei sitä ymmärrä, niin jätä koko ukko!
 
Joo..aika pieni pitää olla jos sai kylmiltään survottua huomaamatta sinne... :eek: Tosin mun "mies" kerran tuikkasi sormen varoittelematta mun peppuun..vaan kyllä lähtikin siitä aika nopeesti.. :D kihelmöi vielä seuraavana iltanakin... :/ Ei oo toista kertaa uskaltanu noin tehdä..:whistle: vaikkakin on anaalipanoja harrastettu sittemminkin..tosin kunnon alkulämmittelyillä/venyttelyillä, niinku pitääkin... ;) ja hyvältä tuntui... :p
 

Yhteistyössä