Mies paljasti

Suzyanne
Miten mies asian ilmaisi, missä yhteydessä? Sanoiko vaan suoraan, vai kysyitkö oletko hänen mielestään ruma, oliko riitaa tms.? Oli miten oli, ikävä juttu, kyllä nyt olisi asiallista miehen jotenkin vähän pehmentää asiaa. Sillä vaikket hänen mielestään olisikaan suoranaisesti kaunis, niin pakosti hän näkee sinussa jotain silmää miellyttävää, koska kerran kanssasi on. Kuka nyt olisi ihmisen kanssa jonka ulkonäkö nyt ei edes jollain tavalla miellyttäisi.

Minusta tosi harva ihminen on oikeasti ruma. Se jo kliseeksi muodostunut sisäinen kauneus on tosiasia mielestäni, ja heijastuu kyllä ulospäin. Jos lisäksi huolehtii että on siisti ja puhtaat vaatteet, niin harva on epämiellyttävän näköinen.

Tuntuu että vika on nyt jossain muualla kuin sinun ulkonäössäsi. Onko miehesi jotenkin muuten elämäänsä tyytymätön?
 
wuf
että olen hänen mielestään ruma.

Ai että piristi..
Kuulostaa tutulta *hali*
Oma mies yhtenä päivänä rantalomalla kerto että olen ruma ja läski. Siihen sitte vastasin että sori vaan, en oo lihonnu yhtään näiden parin vuoden aikana ku ollaa tapailtu/seurusteltu. Siihen se vaan sano että hän on aina ollu sitä mieltä, ei oo vaa uskaltannu sanoa sitä aiemmin.
Siis MITÄ V*TTUA!!!?? Ihan hullua että se ees alko tapailemaan omasta mielestään rumaa ihmistä *shock* Ärsyttää niin mielettömästi edelleen, vaikka tuosta "möläytyksestä" on jo yli puol vuotta
 
"..."
No miks se sitte joskus on suhun ihastunu? Jos se silloin ois ajatellu, että vittu, ompa ruma akka, niin ei varmaan olis suhun halunnut tutustua.... Elä välitä, mä oon milloin lehmä, milloin apina ja tiedän kyllä itestäni että ottajia riittäisi
 
"Mies"
Kylläpä töksäytti pahasti. Mun äksä päästeli suustan vaikka mitä kun oli mensut tulossa. Miehilläkin voi olla mielialan vaihteluita ja kaikenlaista ongelmaa ja siten sitä voi sanoo vaikka mitä. Jos muuten menee hyvin tai edes riittävän hyvin, niin se riittää ja tollaset voi pyyhkästä mielestään.
 
?
Harva ihminen on niin kaunis kuin missit ()a harva misseistäkään on ihan kaunis) Mutta en minä kyllä rumiakaan ihmisiä tunne. Luonne määrittelee myös aika paljo ulkonäköä. Iloiset ihmiset on kauniita.

Jos oikeasti sanoo toista rumaksi, niin rakastaako silloin toista..en tiedä, mutt aika kummallista on tuo.
 
Kaikista parasta tossa oli se, että mulla oli just ollu pari parempaa päivää. Nyt mä voinkin sitten vaipua takas ahdistukseen, kun kerta olen niin helvetin ruma, että siitä pitää oikein mainita -.-
Ei mulla kyllä ole koskaan ollut tarvetta/oikeutta sanoa ketään rumaksi, mistähän johtuu.
Eipähän tarvitse sitten julkisillakaan paikoilla näyttäytyä turhaan, ettei kanssaihmisten elämän laatu notkahda, kun näin yllättäen joutuvat rumuutta kohtaamaan.
 
[QUOTE="vieras";24270621]Hei, mä en usko että olet niin ruma kuin luulet tai miehesi luulee...jokaisessa on jotain kaunista.[/QUOTE]

Joo, kyllä mä oon aina luullu, että mullakin on pari kaunista piirrettä, mutta eipä ole tainnut mies 7 vuoden seurustelun aikana huomata.
 
Eniten mua häiritsee, että minkä takia se tuolla tavalla sanoi? Varmasti tiesi, että se satuttaa, eli tarkoituksella siis satutti. Miksi satuttaa tarkoituksella ihmistä, jota rakastaa? Tai sitten ehkä sillä itsellään on niin paska olo, että tahtoi jakaa sen vitutuksen. Tai oli jostain niin suuttunut, katkera ja vihainen sinulle, että tahtoi tuollaisella sen "kostaa". En kyllä usko, että kukaan ihminen on niin ruma, että sitä erikseen pitäisi mainita.
 
"vieras"
Miten tämä paljastus tapahtui?

Aloitit 150 000. kerran saman valituksen *mä oooon siteen ruma* ja mies unohti sanoa, että et ole?
Tai ei edes kuullut mitä sanoit ja mutisi *aha*?
 

Yhteistyössä