Mies palaa sikareissulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helena73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helena73

Vieras
Nyt on mies sitten tulossa bussilla kohti kotia, perillä parin tunnin päästä. Itse mietin omaa vastaanottoa. Kerronpas mitä ukko on tehnyt:

Ukko on suuri jääkiekkofani, Hifkin kannattaja. Olemme kummiskin muuttaneet PK_seudulta suht. kauas pois. No nyt kun noi loppupelit alkoi, niin ukko halus mennä kaverien luo. Perjantaina lähti ja puhe oli että sunnuntaina tulee takas.

No eipä tullut kun piti jäädä ryyppäämään + kattomaan vielä lisää pelejä. Eilen vielä ryyppäsi täydet lastit. Eli neljä päivää putkeen kännissä. Nyt tulossa haiseva paskakasa takas. Ei kestäis ees katella. Aattelin eri vaihtoehtoja. Mut en oikein tiedä, ei kai tota voi uloskaan heittää.

Duunista ottanut omaa lomaa, sano että menee huomenna lekurille ottamaan saikkua... huh huh ei kannattais kun on duunissakin yt:t menossa.

Tämmönen tapaus, eikä oo eka kerta. JA kumminkin aikoo mennä kattomaan vielä lisää matseja. Lapsia on kaks, 10 ja 8. Mitä nekin aattelee...

Kaiket sympatiani sinulle. Joudut kestämään ikiteiniä miestä, joka ei aikuistu. Päätä itse millaista elämää haluat elää, kuuluuko siihen mies jonka lupauksiin ei voi luottaa.

Kun aviomiehesi pää selviää niin ota pöydän viereen istuun ja kerrot asian et nyt viimeinen kerta. Tähän perheeseen ei sovi tälläinen tyyli, on lapsetkin. Sovituista asioista pidetään kiinni tai tehdään kaksi eri sakkia.

Muuten ok mies. Pitkään oltu yhessä ja intohimot menneet aikaa sitten, mutta muuten turvallinen ja luotettava. Tommosia sekoomisia tulee yleensä keväällä/kesällä. Syksyt ja talvet rauhallisempia. Nyt vituttaa, mutta... Ei mua oikein muuten ees haittais mutta kun pelkään että käy noilla reissuilla vieraissa tai huorissa. Se ajatus kalvaa eniten mieltä.

Otan osaa! Koita kestää, v*ttuile sille sit maltilla ;) Voin kuvitella sen löyhkän ja sen naaman ku se kanuunassa tulee kotiin! Ei kyl käy kateeks -ja vielä paha akka vastassa! :D

Joskus aikoinaan mies kans veti parin kolmen pvän kännit kamujen kans -kyl oli siinäki kestämistä!

Mut en mä nyt mitään elämää suurempaa asiaa tästä tekis, jos se nyt ei kuiten tee ku joskus "erikoistapauksissa" näitä reissuja. Ukoille nyt on tärkeitä esim just pelireissut sun muut.
Ja tuskin se mitään akkoja on kattonu, kuhan on jätkien kans pitäny hauskaa ja ryypänny. ;)

Viimeksi muokattu:
Minä en päästäis kotiin ennenkuin olis kunnossa. En halua et lapset näkis isänsä tuollaisessa kunnossa. Ja toiseksi jos tuo olis jatkuvaa niin en varmaan kauaa kattois muutenkaan. Jos tapahtuu kerran n 5 vuodessa niin sit ok.

no onko mikään ihme jos reissu venahti.... jos oot tommone nipo. Mun hyväl ystävällä "tepolla" on just tommonen akka joka nipottaa joka s%#"¤nan ryyppykerran jälkeen, ni en tosiaan ihmetel et tepol reissut venuu.... en määkää tosiaankaa haluis men takas kotii jos tietäisin et mun äijä on siel pitääs järjetöntä huuto istuntoo!!! koitas ny antaa sil äijälles vähä aikaa kavereilleen ja meet sääki rentouttaa sitä päätäs ihan sun omien kavereittes kans vaik.... etelän reissul kera viinapullojen..

Kyl mun ukko tekee tota ja paljon useemmin. Kyllä ne tarttee vaan niellä. Kunhan niit ei ole liikaa, sitten pitää puuttua. Meillä ainakin menee niin, että kun ei nipoile, niin ne pysyy aisoissa paremmin. Ukolla tulee tommosia 2-5 päivän sekoiluja ehkä 4-5 kertaa vuodessa. Sitten tommosia baariinmenoja yksin tai joidenkin juhlien jälkeen useemmin. Kyllä kondis aina on on sama, mutta ei riehu eikä oo väkivaltainen tai uhkaava. Ainoo joka joskus ärsyttää on se, että kun tulee haluu seksiä. Mutta ei sekään kauaa kestä ja sillä siitä pääsee. Lapset ny ihmettelee, mut eipä sitä niin usein satu, että haittais. Muuten kunnon mies.

Jos ukkos tekee tuota vain satunnaisesti keväällä/kesällä ja muuten pysyy homma kuosissa, niin se hänelle sallittakoon. Välillä miehetkin tarvii pieniä nollausreissuja,kunhan ei homma lähde lapasesta. (tappeluita,muita naisia, kotona känniörveltämistä) Nuttua hiukan löysemmälle.

[QUOTE="Mimmi";23470309]Kyl mun ukko tekee tota ja paljon useemmin. Kyllä ne tarttee vaan niellä. Kunhan niit ei ole liikaa, sitten pitää puuttua. Meillä ainakin menee niin, että kun ei nipoile, niin ne pysyy aisoissa paremmin. Ukolla tulee tommosia 2-5 päivän sekoiluja ehkä 4-5 kertaa vuodessa. Sitten tommosia baariinmenoja yksin tai joidenkin juhlien jälkeen useemmin. Kyllä kondis aina on on sama, mutta ei riehu eikä oo väkivaltainen tai uhkaava. Ainoo joka joskus ärsyttää on se, että kun tulee haluu seksiä. Mutta ei sekään kauaa kestä ja sillä siitä pääsee. Lapset ny ihmettelee, mut eipä sitä niin usein satu, että haittais. Muuten kunnon mies.[/QUOTE]

Oletko sinä nyt ihan tossissasi? "Sellaisia ne miehet on..."
Voiko tällaisia naisia oikeasti olla olemassa?

Yhteistyössä