Mies painostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Selma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="juupa juu";22277703]No onpahan täälläkin montaa vauvakuumeilijaa neuvottu vain jättämään ehkäisy pois. Ehkä miehesi on käynyt täällä lukemassa keskusteluja. Ja moni nainen pitkässä parisuhteessa oikeasti toimii noin. Ja sitten syytetään miestä että mikset huolehtinut ehkäisystä.
Ei tarvitse ihmetellä miesten epäluuloa, ihan itse naiset ovat tempuillaan sen aiheuttaneet.[/QUOTE]

Aika surullista jos tuollaisia neuvoja jakavien hullujen takia aletaan omassa parisuhteessa syyttelemään osapuolta joka oletettavasti ei ole syytä epäilykseen antanut. Ei ole kaikki ihan kunnossa luottamuksen kanssa.

Mua ei kierukan laitto sattunut yhtään. Laiton jälkeen tuskin muistan sen olemassaoloa. helppo on.
Mäkään en olis halunnu kierukkaa, mutta en enää lapsiakaan niin tää oli se huonoista vaihtoehdoista paras.

Ota ehkäisyrengas :) Kierukkaa en miekään enää ota jos ei ole ihan pakko, sattu ihan saatanasti ja vuoti monta kuukautta putkeen. Hormonikierukasta kyse. Sit oli kyl hyvä kun ton alun kärsi. Kuparikierukkaa en uskalla ottaa kun voi lisätä kipuja ja vuotoja. Ja kun ei ole varmaa onko lapsiluku täynnä niin en käy kyl ihan helposti tohon kierukka hommaan. Kortsut on ok tai sit se rengas.

Mulla laittaminen sattui tosi paljon ja heti kun kuukautiset alkoi niin alkoi tosi kovat kivutkin, oikeastaan koskaan ennen mulla ei kuukautiskipuja ollut. Ja vuoto oli järkyttävää entiseen niukkaan verrattuna. Kahdet vai kolmet menkat kestin ja sit otatin pois.

Olisit nyt odottanut kauemmin. Kun nimenomaan sanotaan että puolisen vuotta kannattaa katsoa normalisoituvatko menkat. Mulla tuli jo ekat menkat ilman mitään kipuja. Toki pari ekaa päivää oli vuotoa paljon mutta mulle pieni paha hyvästä ehkäisystä.

Aika surullista jos tuollaisia neuvoja jakavien hullujen takia aletaan omassa parisuhteessa syyttelemään osapuolta joka oletettavasti ei ole syytä epäilykseen antanut. Ei ole kaikki ihan kunnossa luottamuksen kanssa.

Onpa niitä täälläkin muistaakseni ollut juttuja joissa nainen on oikeasti noin tehnyt, ja mies on luottanut että naisella on pysyvä ehkäisy ja on yhdessä sovittu asiasta. Siksi mies ei luota koska liian moni nainen tekee noin!

Olisit nyt odottanut kauemmin. Kun nimenomaan sanotaan että puolisen vuotta kannattaa katsoa normalisoituvatko menkat. Mulla tuli jo ekat menkat ilman mitään kipuja. Toki pari ekaa päivää oli vuotoa paljon mutta mulle pieni paha hyvästä ehkäisystä.

No ei kuparista kylläkään sanottu(siis minulle), hormonista varmaan eri. Ja en todellakaan olisi kestänyt yhtään enempää. Ja olinkin jo unohtanut sen parin viikon vuodon sen laiton jälkeen ja ne krampit. Ei kiitos, en koskaan enään ota sitä härveliä.

Outo sillä mies on aikaisemmin ollut se osapuoli joka on jättänyt kondomin käyttämättä kysymättä minulta ensin. Toki enhän mä vastustellutkaan sitä koska silloin toivoin itsekin raskautta. En tiedä vaikuttaako se että joskus menneisyydessä miehen ex yritti tulla raskaaksi vasten miehen tahtoa. Myöhemmin kyllä paljastui ettei hän ollutkaan raskaana. Itse pidän kondomia hyvänä ehkäisynä koska kärsin pahasta migreenistä ja terkkari antoi ymmärtää että kondomi ja kierukat ainoat vaihtoehdot.

[QUOTE="Pottu";22277692]Se joka väittää ettei kierukan laitto satu omaa kyllä korkean kipu kynnyksen. Mä nimittäin pyörryin. Ja kyllä se kipuja aiheutti vielä pitkään laitonkin jälkeen. Ja mukavasti tulehduksiakin teki.[/QUOTE]

Selvästikään sulla ei sitten ollut kierukka oikealla paikallaan, ei sen kuuluisi noin plajon sattua eikä aiheuttaa jatkuvia tulehduksia.

[QUOTE="Impi";22278353]Minä en vieraita esineitä alapäähäni ottais... Johan se nyt järkikin sano ettei se oo terveellistä.[/QUOTE]

En kyllä viitsisi minkään kondomien kanssa sählätä. Minulla on ollut sekä hormoni- että kuparikierukoita. Ei isompia kipuja (vähän nipisti laitettaessa) eikä mitään ongelmia käytön kanssa.

[QUOTE="juupa juu";22277804]Onpa niitä täälläkin muistaakseni ollut juttuja joissa nainen on oikeasti noin tehnyt, ja mies on luottanut että naisella on pysyvä ehkäisy ja on yhdessä sovittu asiasta. Siksi mies ei luota koska liian moni nainen tekee noin![/QUOTE]

Mun on hyvin vaikea uskoa että jos oikeasti parisuhde on avoin ja luottamus kunnossa, asioista voidaan puhua keskenään, kertoa omat pelot ja huolet ilman että toinen tuomitsee ja lyttää, pitäisi alkaa toista tuollaisestakaan asiasta syyttämään vain koska joku muukin on niin tehnyt. Onhan sekin nyt ihan varteenotettava pelko että mies on pedofiili koska niitäkin on paljon liikkeellä?

Joissain tapauksissa varmasti pitää paikkansa mitä sanot, aletaan pelätä koska ollaan kuultu kauhujuttuja, mutta väittäisin silti että sellaisessa suhteessa ei ole luottamus ja keskusteluyhteys ihan 100% muutenkaan jos pitää noin pitkälle syytöksissään ja peloissaan mennä kuin mitä ap:n mies.

[QUOTE="Impi";22278353]Minä en vieraita esineitä alapäähäni ottais... Johan se nyt järkikin sano ettei se oo terveellistä.[/QUOTE]

Onko sitten terveellistä syödä pillereitä eli isoja määriä hormoneja päivittäin? Tai tunkea kondomia eli kumia alapäähänsä? Tai olla jatkuvasti raskaana, synnyttää ja imettää? Kaikki on suhteellista, jatkuva selibaattikaan ei elämänlaatua juuri paranna.

[QUOTE="vieras";22278475]Sano miehellesi, että menee vasektomiaan. On ehkäisyongelmat hoidettu.[/QUOTE]

Öö...ap haluaisi 3.lapsen ja pitäisi kehottaa mies vasektomiaan?

[QUOTE="vieras";22278483]Onko sitten terveellistä syödä pillereitä eli isoja määriä hormoneja päivittäin? Tai tunkea kondomia eli kumia alapäähänsä? Tai olla jatkuvasti raskaana, synnyttää ja imettää? Kaikki on suhteellista, jatkuva selibaattikaan ei elämänlaatua juuri paranna.[/QUOTE]

pienin paha noista taitaa kuitenkin olla se kumin tunkeminen alapäähän.

[QUOTE="Selma";22273763]mua hankkimaan kierukan.. Ennen on ollut täysin tyytyväinen kondomiin. Tämä johtuu varmaan siitä kun kerroin että kaipaan jo kolmatta lasta. Mies ei tahdo lasta kun on lainat maksettava ja muka liian vähän tilaa vaikka just muutettiin uuteen taloon. Mutta enhän minä nyt lasta millä hinnalla/keinolla hyvänsä halua. Pillerit ei kuulemma kelpaa koska ne voi helposti "unohtaa" ja kondomin voi varmasti jollain keinolla haurastuttaa. Kamalaa että mies luulee mun kykenevän sellaisiin tekoihin. Muutenkin olen sen verran pelokas ja kipuherkkä että en kierukkaa muutenkaan ehkäisyksi valitsisi.[/QUOTE]

Mä ymmärrän erittäin että miehesi haluaa kierukan jos teillä kondomi käytössä. Se kortsu on nimittäin erittäin epämukava teille molemmille. Mulle tehtiin essure sterilointi ja sitä ennen oli käytössä kortsu. Nyt seksi tuntuu erittäin ihanalta tuon inhottavan kortsun jälkeen. Paljas on niin...nam