mies pahoitti eilen mielensä suihkussa, miten hyvittää?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
oltiin ulkotöissä ja oikeesti olin IHAN HIKINEN. mies suuteli minua siinä suihkussa ja alkoi hivutella, olisin itekin kovasti halunnut mut ehdotin että pesen itteni ensin. tyhmäähän se tietty oli, itekin ajateltuna. mies ei yleensä seksiasioista kauheesti puhu, mut sano nyt ettei mun hiet haittaa mutta siitä menee spontaanius ja into kun alan itteäni ensin jynssäämään... illalla ei vaikuttanut innokkaalta kun tutkailin maaperää.

miten hyvittäisin? meillä on pieni lapsi, ja vain vähän omaa aikaa. ois vaan pitäny heittäytyä hommaan mukaan kun itelläkin teki mieli, mutta aina oon ensin suunnilleen desinfioimassa itteni. en vaan halua haista pahalle :(

"vieras ap"
en anna olla. mulla on oikeesti maailman paras mies, ja tosi vaatimaton. ja kerrankin avasi suunsa. ihan nätisti tosin, ei kimahtanut nytkään. ja tottahan se on että se säväys hommasta menee, jos toinen alkaa ensin kuurata itteään "oota vähän".. voi elämä mua :(

ziil
Siis anteeksi, mutta mä en ymmärrä miten sä tuon nyt pilasit?

On aika herkkähipiäinen mies jos siitä tunnelma menee pilalle kun nopeesti nainen itsensä suihkauttaa puhtaaksi. Luulis että himot vaan kasvaa kun sitä katselee siinä vieressä? Jos tajusin oikein että molemmat olitte suihkussa.

Ehkä en vaan ymmärrä. Itse tokaisisin että oo sit ilman jos ei sen vertaa jaksa odottaa.

Voit olla onnellinen siitä, jos teidän parisuhteenne suurimmat ongelmat ovat kertomuksesi kaltaisia! Tuollaista ei sen kummemmin tarvitse hyvitellä, mutta toisaalta on hienoa, kun olet valmis panostamaan parisuhteeseenne.

Mutta siis tee jotakin hyvää ruokaa? Vai olisiko tänä iltana aikaa petipuuhille? Ota puheeksi eilinen ja tee selväksi, että tämä on nyt sitten se "hyvitysteko". Varmasti mieskin pitää ideasta :)

"vieras ap"
no mut kertokaa mulle sit vinkkiä, että miten yllättäisin miehen muutenkin? taidan olla aika kulunut kotiäiti... kun enhän voi vaan käskeä housuja pois ja käydä töihin :D
mitä tekisin, kun mies selvästi kaipaa sellaista spontaania ja suunnittelematonta toimintaa (ja joo, tämähän nyt kuulostaakin taas tosi suunnittelemattomalta..)

wuf
Joku päivä pidät lyhyehköä hametta ilman pikkareita, ja kun ootte saanu lapsen nukkumaan, niin ehdotat että kiinnostaisko pikaset heti tässä ja nyt, olipa se paikka mikä tahansa (keittiö, puutarha tms).
Oma mies ainakin tykkäisi, tosin kaikki miehethän nyt on erilaisia.

Toi perinteinen suihinottokin varmaan on kiva "ylläri", tosin minusta niin kulunut juttu.

Ei vieläkään ymmärrä
[QUOTE="vieras";24139721]sitä halusin hyvittää, kun pilasin meidän pitkästä aikaa ainoan yhteisen intiimin hetken, kun lapsikin oli hoidossa. en kaipaa sättimistä, kiitos vaan.[/QUOTE]

En sättinyt, kunhan ihmettelin. Omasta mielestäni tuossa vaan ei ole mitään mitä pitäisi hyvittää. Ehkä ensi kerralla annat sitten sitä likaista niin et jää hyvittämisvelkaa? Silläkin ehdolla että itse et nauti.

[QUOTE="vieras ap";24139784]no mut kertokaa mulle sit vinkkiä, että miten yllättäisin miehen muutenkin? taidan olla aika kulunut kotiäiti... kun enhän voi vaan käskeä housuja pois ja käydä töihin :D
mitä tekisin, kun mies selvästi kaipaa sellaista spontaania ja suunnittelematonta toimintaa (ja joo, tämähän nyt kuulostaakin taas tosi suunnittelemattomalta..)[/QUOTE]
Hässitte ulkona. Vaikka pihalla yöllä. Toemii.

• Tykkää
Reactions: Eclipse
[QUOTE="vieras ap";24139784]no mut kertokaa mulle sit vinkkiä, että miten yllättäisin miehen muutenkin? taidan olla aika kulunut kotiäiti... kun enhän voi vaan käskeä housuja pois ja käydä töihin :D
mitä tekisin, kun mies selvästi kaipaa sellaista spontaania ja suunnittelematonta toimintaa (ja joo, tämähän nyt kuulostaakin taas tosi suunnittelemattomalta..)[/QUOTE]

Miehet tykkää juurikin tuosta "ota housut pois " -käskystä. Ei ne mitään hierontoja kaipaile :D Ainakaan oma mieheni. Joskus sellainen pikapanokin tekee hyvää kummallekin :D

Entäs jos tekisit muuten vain jonkun romanttisen yllätyksen? Mun mielestä kaikkein parasta ja romanttisinta on sellaiset yllätykset, joille ei ole mitään erityistä syytä. Tekee esim rakkauslauluista CD:n ihan vain, koska rakastaa toista.

Itsekin kaipaisin vinkkejä yllättää miehen ja tapoja, joilla voisi välittää rakkautensa. Noita CD:tä olen jo kaksi vääntänyt hienoilla itse otetuilla kansikuvilla jne. Olen valmis panostamaan tällaisiin juttuihin, sillä itsekin nautin siitä askartelusta :)

Jebs
[QUOTE="vieras ap";24139784]...enhän voi vaan käskeä housuja pois ja käydä töihin...[/QUOTE]

Niin mikset voi? Monesti oon tunkenu käteni miehen housuun ja alkanut ... ja hyvin on mies lähteny käyntiin ;)

Kannattaneeko tuota erikseen mainostaa, että kyseessä on hyvitysteko, jos siis ap yrittää korvata asian seksillä. Tuskin innostaa miestä kauheasti. Mutta tietysti luulisi, että jos saatte jonkun session aikaiseksi, paha mieli unohtuisi.
Sehän on tietysti aivan miehestä kiinni, että kuka innostuu mistäkin :) Toisilta lähtee heti maku hommasta, jos aletaan hyvitysteoista puhumaan, kun toiset vaan innostuu lisää! Tässä asiassa ap:n on syytä vain analysoida omaa miestään ja toimia sitten parhaaksi näkemällään tavalla.

"vieras ap"
musta kyllä tuntuu että oon varsinainen toope teihin muihin verrattuna näissä hommissa. mies ei ole ollut eilenkään siis mitenkään pahoillaan, mutta sanoi suihkussa tuosta asiasta. itseä se varmaan enempi nyt vaivaa, tosin saattaahan miestäkin harmittaa vaikkei sitä näytä.

jospa jätän tämän nyt harkintatasolle vielä ennen tositekoja, etten munaa itseäni ihan perusteellisesti..? :D mutta kiitos jos teillä on jotain ideoita antaa :)

Yhteistyössä