mies pahalla päällä ja pilaa kohta munkin päivän.

  • Viestiketjun aloittaja ja kello on vasta 10.20!!!
  • Ensimmäinen viesti
ja kello on vasta 10.20!!!
ensinnäkin, ollaan lomalla tää viikko, joten laitettiin meidän toinen auto eli "mun auto" viime viikolla myyntiin et ehditään tällä viikolla katteleen uutta. minä epäröin asian kanssa kun VIHAAN olla riippuvainen muiden kyydeistä jos auto menis heti kaupaks. mies lohdutteli et hän kyllä sit tolla pakettiautollaan kuskaa sua ihan mihin haluut, et etitään sulle se uus auto ens viikon aikana.. sai mut ylipuhuttua, laitettiin auto myyntiin ja kappas se meni heti.

no, mulla oli tänään lääkäri ja mies puhkui ja puhisi ja syyllisti mua siitä et hän joutu herään kuudelta laittaan auton piuhan päähän ja plääplääplää että ei vois vähempää kiinnostaa lähtee viemään ketään minnekään päläpäläpäläpälä. (joo, muahan kiinnosti ihan sikana mennä gynekologille!!)

tultiin kotiopäin sitten ja mulle iski ihan hirvee pissahätä. sanoin miehelle, et nyt suorinta tietä kotiin, et mulla tulee kohta pissat housuun... mies ei sanonut mitään. pysähdyttiin postilaatikolle ottaan eilisen postit ja mitä tekee mies?! jää siihen lukemaan niitä... mä sanoin, et mul olis edelleen se pissahätä, et voitasko mennä...? mies siihen, et tottakai, tehdään v**** kaikki niinkun SINÄ HALUAT! :O

tultiin kotiin, minä ryntäsin vessaan ja tulin sit koneelle katseleen autoja nettiautosta. mies tuli tohon ovelle sanoon et on se hienoa kun ei pääse laskuja maksaan kotonaan sillon kun haluaa kun muija istuu p*rse homeessa koneella!

katoin miestä, sanoin tyynen rauhallisesti, että SANO ÄÄNEEN mitä haluat,en ole ajatustenlukija, mä voin kyllä jatkaa myöhemmin, ole hyvä äläkä pilaa meidän molempien päivää kiitos.

ja nyt mä oon ylimielinen ja ärsyttävä. v*ttu mä sanon miten voi aikuinen mies taantua 3-vuotiaan tasolle kun kiukuttaa!!! |O
 
plan
Ehdotan seuraavaa;
ensiksi lukitset/naulaat vessan oven niin ettei mies pääse vessaan kun hälle iskee hätä jolloin hän saa pissata housuihinsa. Sitten ostat itsellesi uuden auton ja tyhjennät miehen autosta renkaat ja kun mies vinkuu päästä asioille sinun autosi kyydissä, toteat vaan että et jouda kuskaamaan miestä kaikenlaisiin turhuuksiin. Jos mies haluaa sinun tekevän jotain vähänkin kiireellistä, mene postilaatikolle lukemaan postit ja samalla lue koko naapuriston tekniikan maailmat, seiska päivät ja aku ankat.Lopuksi vaikka istut sen tietokoneen päällä loppu lomasi jotta miehesi ymmärtää ettei siihen ole mitään asiaa.

Kaiken tämän tehtyäsi uskoisin että mies osaisi jatkossa suhtautua pikkaisen paremmin myös sinun tarpeiden huomioon ottamiseen.
 
Miksi sinä itse et laittanut autoa aamulla piuhaan tai miksi teillä ei ole ajastinta, joka olisi automaattisesti alkanut lämmittää autoa haluttuun aikaan? Ymmärrän miehen ärsyyntymisen, koska vaikeastihan tuo nyt meni. Kiukkuilu luultavasti on jatkunut, koska miehen päivä alkoi huonosti ja hän on aikaisen herätyksen vuoksi väsynyt. Lapsellista käytöstähän tuollainen tiuskiminen silti on, kun on sinulle luvannut kuskina toimia.
 
"Oola"
Mikset itse käynyt laittamassa autoa lämpeämään? Miksette laittaneet autoa lämpeämään jo illalla niin ei olisi tarvinnut nousta? Kuinka kaukana teillä on postilaatikko jos pitää autokyyti saada? Et jaksanut kävellä? Taidat viettää aika paljon aikaa netissä kun mies siitä joutuu huomauttamaan?
 
"alkup."
Miksi sinä itse et laittanut autoa aamulla piuhaan tai miksi teillä ei ole ajastinta, joka olisi automaattisesti alkanut lämmittää autoa haluttuun aikaan? Ymmärrän miehen ärsyyntymisen, koska vaikeastihan tuo nyt meni. Kiukkuilu luultavasti on jatkunut, koska miehen päivä alkoi huonosti ja hän on aikaisen herätyksen vuoksi väsynyt. Lapsellista käytöstähän tuollainen tiuskiminen silti on, kun on sinulle luvannut kuskina toimia.
musta tollanen jossittelu on tyhmää. mä nyt en laittanu sitä autoo pihanpäähän kun illalla mies ihan hyvillä mielin totes et laittaa kellon soimaan klo6, laittaa auton lämpiään ja jatkaa sit unia. ok. ajastinta ei nyt olla saatu aikaseks hommattua.
musta siinä ei nyt ollu mitään vaikeeta??!! yhtä vaikeetahan se olis sit ollu jos mäkin sen auton olisin käyny laittaan? :D
 
"alkup."
[QUOTE="Oola";23199086]Mikset itse käynyt laittamassa autoa lämpeämään? Miksette laittaneet autoa lämpeämään jo illalla niin ei olisi tarvinnut nousta? Kuinka kaukana teillä on postilaatikko jos pitää autokyyti saada? Et jaksanut kävellä? Taidat viettää aika paljon aikaa netissä kun mies siitä joutuu huomauttamaan?[/QUOTE]

ekan kysymyksen jo selitin. minä kysyin mieheltä eilen et eiks autoo vois laittaa jo illalla, mut mies sano et vie niin hirveesti sähköö et hän mieluummin nousee aamulla. postilaatikko oli kotimatkan varrella kun tultiin lääkäristä ja pysähdyttiin siinä ohikulkeissamme, mulla ei ole mitään ongelmaa kävellä postilaatikolle. en vietä aikaa netissä niin paljon että siitä pääsisi kukaan huomauttamaan.
 
"alkup."
[QUOTE="höh";23199109]Mä mietin, että miks sä et mennyt vaan itse sillä miehen autolla, miks miehen pitää lähtee sillä kuskaamaan?[/QUOTE]

koska mä en ole ikinä ajanut pakettiautolla enkä uskalla sillä ajaa. haukkukaa nyt tästäkin sitten.
 
Ehdotan seuraavaa;
ensiksi lukitset/naulaat vessan oven niin ettei mies pääse vessaan kun hälle iskee hätä jolloin hän saa pissata housuihinsa. Sitten ostat itsellesi uuden auton ja tyhjennät miehen autosta renkaat ja kun mies vinkuu päästä asioille sinun autosi kyydissä, toteat vaan että et jouda kuskaamaan miestä kaikenlaisiin turhuuksiin. Jos mies haluaa sinun tekevän jotain vähänkin kiireellistä, mene postilaatikolle lukemaan postit ja samalla lue koko naapuriston tekniikan maailmat, seiska päivät ja aku ankat.Lopuksi vaikka istut sen tietokoneen päällä loppu lomasi jotta miehesi ymmärtää ettei siihen ole mitään asiaa.

Kaiken tämän tehtyäsi uskoisin että mies osaisi jatkossa suhtautua pikkaisen paremmin myös sinun tarpeiden huomioon ottamiseen.
Tä oli loistava idea :DDD
 
"vieras"
Mitähän täällä nyt akat taas vonkuu?

Jos ap sanoo, että mies itse tarjoutui kuskaamaan ihan minne on tarvis, jos auto menee heti kaupaksi, niin mitä ihmettä sitten puututte siihen, että miksi ap ei itse aja jne. Kai siihen nyt syy on.

Ja sanoihan ap, ettei aja pakettiautolla. Ei meilläkään ole autona kuin asuntoauto, jolla minä en aja koskaan, joten mies joutuu kuskaamaan.

Jos tuo juttu meni niinkuin ap kirjoitti, niin ukko on ihme vinkuja. Jos jotain lupaa, niin lupaukset pidetään ilman eri sanomisia.
 
No johan on ärsyttävää! Mutta ihan elämää helpottava vinkki kaikille; hankkikaa ne ajastimet niihin lämppäreihin niin ei tarvii aamulla nousta sen takia aikasemmin. Ei maksa ku jotain 3e sellanen kapistus ja helpottaa elämää kummasti.
 
"noh"
Mun mies kuskailee mielellään niin vaikea kuvitella omaa ukkoa käyttäytymään noin. Mutta miksi sä et sano miehelles suoraan kun alkoi valittamaan ettei jaksais sua kuskailla ym. että itsehän ehdotti sinun auton myyntiä ennen kuin saat uutta ja lupasi kuskailla?? Kyllä mulle ainakin olis turha alkaa napisemaan tuollaisesta, kun itse on luvannut kyydittämään. Samoin tuo tietokonejuttu.. miksi et ärjäissyt suoraan että etsit itsellesi sitä uutta autoa niin ei herran tarvitse enää kuskata sinua minnekään kun tuntuu olevan niiiiiin vaikeaa?
 
Jos se mies lupaa kuskata niin sit se saatana saa olla kans kuskaamassa :D Ja mä ymmärrän kyl et jos ap ei oo eläessään pakua ajanu niin se eka kerta voi olla pelottava kokemus (varsinkin jos on auton kanssa samanlainen arkajalka kuin mä) enkä todellakaan suosittele tekemään sitä yksin eikä missään vilkaassa liikenteessä :D
 
Perustelun olla ajamatta itse ymmärrän, koska en itsekään ole koskaan pakulla ajanut enkä todennäköisesti aja. :D Tuossa aloitusviestissä ei kuitenkaan ollut mainittu sitä, että kuskaaminen ja aikainen herätys oli miehelle vielä illalla ihan ok. Jos siis tilanne olisi tapahtunut meillä (on joskus vastaavaa tapahtunutkin), niin olisin napakasti sanonut miehelle suorat sanat. Kun on itse ensin lupautunut, niin turha tuossa vaiheessa alkaa kiukkuamaan. Olisihan hän halutessaan voinut nukkua aamulla hieman pitempään ja ap laittaa sen lämpöpiuhan herättyään. Ei se ole toisen osapuolen vika, jos alkaakin jälkikäteen harmittaa mitä on tullut luvattua. ;)
 

Yhteistyössä