mies otti lasta kurkusta kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä aikuiset tarttee rauhaa huonosti käyttäytyviltä, remuavilta lapsilta.
Ite en anna nakella mitään sisällä, juosta tai reuhata, ne leikit kuuluu ulos. Sisällä käyttäydytään. Kuitenkin talossa asuu muitakin kuin lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Mulla olis kyllä aineskin ihan hel*etin helppo lähteä,mikäli mies kävisi lapsiin kiinni ja olisi viellä kaikenlisäks sanonut lyövänsä takaisin,mikäli lapsi lyö ensin!!
Saattaapi lapset hieman pelätä isäänsä..ei kiva!
Ensi kerralla voi olla että kuristaa vähän vakavammin seurauksin.Entäs sitten?!..surkutellaan,miksi ei lähtenyt aiemmin..

Minä veisin lapsen näytille lääkäriin, sinne jäisi todiste jäljistä. Jos et vie etkä kerro lastensuojeluun, syyllistyt miehesi suojeluun ja voit saada itsekin rangaistuksen kun miehesi jää kiinni esim kun joku ulkopuolinen näkee jäljet tai kuulee lapsilta asiasta. Ja tietysti lapsen turvallisuuden takia kerrot asiasta ja kyllä pyytäisin MIESTÄ pakkaamaan kamansa ja häipymään. Sinun ei tarvitse lasten kanssa omasta kodista lähteä mihinkään, hän on nyt heikkoilla! Älä jää odottamaan seuraavaa kertaa, sillä se voi olla kohtalokasta. Jos miehesi kärsii jostain, (lääkitys jo on) hoitakoon itsensä kuntoon jossain muualla. Kauheeta jos lasten tarvitsee omaa vanhempaansa pelätä!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm...:
Mun mielestä aikuiset tarttee rauhaa huonosti käyttäytyviltä, remuavilta lapsilta.
Ite en anna nakella mitään sisällä, juosta tai reuhata, ne leikit kuuluu ulos. Sisällä käyttäydytään. Kuitenkin talossa asuu muitakin kuin lapsia.

kuri on eri asia kuin pahoinpitely, josta nyt on kyse. Aikuinen on se, jolla pitää mopo pysyä käsissä, tilanteessa kuin tilanteessa. Nyt ei pysynyt.

jäljet olivat punoittavia läiskiä, otin valokuvia, mutta ne ei enää silloin punoittanut niin paljon ja kuva on vähän huonoa, nyt siis punoitusta ei varmaan enää huomaa.

kyllä nyt ihan tosissani sitä lähtöä ja avioeroa mietin. pelottaa vaan miten tästä selvitään kun olen raskaanakin ja perhettä tai ystäviä ei minulla liiemmin tukena ole

Minä en lähtisi nyt heti ja välittömästi, koska poika syyllistäisi sitten itseään erosta. Mutta esim parin viikon päästä lähtisin. Ihan jo siksi, että on sinuun käynyt käsiksi.

Pahoinpitelevästä sekopäisestä ukostahan sulla se suuri tuki on.

Meet heti ensiviikolla erokerhoihin, joita seukat yms. yhteisöt järkkää, ja saat sieltä tukea ja kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä nyt ihan tosissani sitä lähtöä ja avioeroa mietin. pelottaa vaan miten tästä selvitään kun olen raskaanakin ja perhettä tai ystäviä ei minulla liiemmin tukena ole

Sen verran fiksu mies kuitenkin että olet kelpuuttanut lapsesi isäksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Odotat siis kolmatta lasta miehellesi? Huh huh. Nyt mies terapiaan ja sinä muutat lasten kanssa pois.

Asiassa näköjään monta monessa.. Mikä saa sinut uskomaan lasta eikä miestä? OMies käynyt sinuun käsiksi, mikä edesauttaa ajattelemaan hänen ottaneen kiinni myös lapsesta. Ehdottaisin "perhepalaveria". Sano, että koska et hyväksy perheessä väkivaltaa missään muodossa, haluat selvittää asian ja lapset myös mukaan! Ensin olet luonnollisesti puhunut edes jollain tasolla miehesi kanssa. Itselläni poika, joka välillä ei usko sitten mitään kun kauniisti ojennan. Pari kertaa olen ottanut niskasta kiinni ja kuljettanut huoneeseen ja kyllä on jäänyt sellaiset punaiset läntit. En ole edes kovaa puristanut tms, mutta ulkopuolinen voisi ajtella toisin. En lähtisi vielä, kun en ole itse koko tilannetta nähnyt, mutta tosiaan keskustelisin vakavasti kaikkien kanssa.

Otti kurkusta kiinni? :o Nyt todellakin jätät tuon miehesi ja ilmoitat tuosta pahoinpitelystä lastensuojeluun! Älä jää odottamaan, että käy vielä huonommin. Miehesi on selvästi vaarallinen ja väkivaltainen ihminen, kun on kerran sinuakin pahoinpidellyt ja nyt lastakin sekä vielä myöntänyt, että aikoo joskus lyödä lasta takaisin! :o Jos eronne jälkeen miehesi tapaa lapsia niin sinun täytyy pitää huolta siitä, ettei mies pääse vahingoittamaan heitä poissaollessasi, senkin takia sinun täytyy ilmoittaa tuosta pahoinpitelystä lastensuojeluun! Ja kurkusta kiinni ottaminen EI ole sama asia kuin, jos ottaisi kädestä kiinni!! Tuo miehesi teko on ihan sairas, hengenvaarallista ottaa kurkusta kiinni!

TEILLÄ ON TODELLA TERVEITÄ PUOLISOITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitä ihmettä sinä nainen kyselet täällä mitä pitäisi tehdä, kun mies on kuristanut lastasi??? Oletko kadottanut kaiken järjen päästäsi?? Uskomatonta!

Pakkaa nyt ne kamat, viet lapsesi turvaan ja teet rikosilmoituksen!!! Ja menette tietysti heti näyttämään sitä kaulaa lääkärille lääkärintodistusta varten (tarvitaan oikeudessa). Jos et tee tätä, miehesi saa eron jälkeen vapaasti tavata (ja ehkä uudelleen taas kuristaa) lasta, etkä sinä voi sitä estää. Koska jälkeenpäin on turha vinkua ilman lääkärinlausuntoa ja oikeuden tuomiota, että mies on syyllistynyt törkeään pahoinpitelyyn (tai jopa tapon yritykseen?) lasta kohtaan.

Haluatko ottaa omalletunnollesi sen, että mies kuristaa lastasi uudelleen??

Mihin kastiin luetaan korvasta nipistäminen, tukistaminen, vaatteesta toiseen huoneeseen retuuttaminen, kirjalla päähän lyöminen?
Entä henkinen puoli sitten: kirosanojen käyttö tyyliin " nyt menet vittu pesee hampaas" " oletko saatanan tyhmä vai mikä?" Ynnä muunlainen suullinen räyhääminen ja suoranainen nimittely ja haukkuminen.
Entä humalaisena käyttäytyminen, kuristaminen,tms.
Nyt kun luen, niin kuulostaa aika pahalta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mihin kastiin luetaan korvasta nipistäminen, tukistaminen, vaatteesta toiseen huoneeseen retuuttaminen, kirjalla päähän lyöminen?
Entä henkinen puoli sitten: kirosanojen käyttö tyyliin " nyt menet vittu pesee hampaas" " oletko saatanan tyhmä vai mikä?" Ynnä muunlainen suullinen räyhääminen ja suoranainen nimittely ja haukkuminen.

Kuka noin tekee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuka noin tekee?

Mun mies :ashamed: :ashamed:

Kuka noin tekee?

Kuulostaa siltä että lapsi tulee aikuisenakin vielä kantamaan kaiken tuon mukanaan. Ihania ja suojelevia äitejä olette, aivan kuten omanikin aikoinaan. Väkivaltaista ja alistavaa ukkoa suojelet mutta et lastanne, niinkö?
Itse olen sanani mittainen ja kerran lyönyt on oikeasti saanut kengän kuvan persauksiin. Yleensähän tällä vain uhotaan muttei toteuteta, vaan selitetään asiat itselle parhainpäin.
Häpeäisitte, jollette osaa lapsianne suojella!

Hei, entinen lapsiuhri, olet niiin oikeassa! Kuka niitä lapsia suojelee ellei äiti,jos isä on väkivaltainen? Ja jos se äiti suojeleekin mieluummin miestään kuin lastaan, voi sitten vaan jäädä arvailemaan ja odottamaan kuinka lapsen arvet aikuisena oireilee.Koska ne oireilee.Varmasti. Lapsen pitää saada tuntea että hänellä on turvallinen aikuinen elämässään.Aikuinen, joka sallii lapsen pahoinpitelyn, ei ole turvallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen lapsiuhri:

Kuka noin tekee?

Kuulostaa siltä että lapsi tulee aikuisenakin vielä kantamaan kaiken tuon mukanaan. Ihania ja suojelevia äitejä olette, aivan kuten omanikin aikoinaan. Väkivaltaista ja alistavaa ukkoa suojelet mutta et lastanne, niinkö?
Itse olen sanani mittainen ja kerran lyönyt on oikeasti saanut kengän kuvan persauksiin. Yleensähän tällä vain uhotaan muttei toteuteta, vaan selitetään asiat itselle parhainpäin.
Häpeäisitte, jollette osaa lapsianne suojella!

Kyllä häpeänkin, etten saa mitään asian eteen tehtyä :/ Asiallisesti ei miehen kanssa voi puhua mistään, heti hyökkää sanallisesti kimppuun. Koko ajan saa olla tietyllä tapaa varpaillaan :(
Syy miksi en lähde on varmaan se, että odotan kaiken muuttuvan paremmaksi :ashamed:

Kyllä häpeänkin, etten saa mitään asian eteen tehtyä :/ Asiallisesti ei miehen kanssa voi puhua mistään, heti hyökkää sanallisesti kimppuun. Koko ajan saa olla tietyllä tapaa varpaillaan :(
Syy miksi en lähde on varmaan se, että odotan kaiken muuttuvan paremmaksi :ashamed:

Älä odota! Älä ihan oikeasti odota, sillä niin karulta kun se tuntuukin niin ei ne asiat paremmaksi muutu.
Ne arvet, henkisetkään ei koskaan parane. Päinvastoin, pahenee vain kun itse tulee vanhemmaksi eikä voi käsittää omien vanhempiensa tekoja.
Sanotaan että jokainen äiti on paras äiti lapselleen. Omani ei ole ollut kenellekään meistä. Hän kovasti aina uhosi erolla kun mies ei ollut kuulolla, mutta yhdessä nuo ovat katkeraan loppuun saakka.
Minä selvisin hengissä, sisareni teki itsemurhan aikuisiän kynnyksellä.
Minä selvisin jopa suhteellisen tervepäisenä, mutta äitiäni tulen vihaamaan ja halveksimaan lopun elämääni.

Kuka noin tekee?

TÄH?? :o Oletko yhdessä miehen kanssa, joka tekee kaikkea tuota lapsillesi? Kuristaakin?! :o Jätä nyt ihmeessä jo se mies ja ilmoita lastensuojeluun sekä poliisille! Miten voit antaa jonkun tehdä pahaa lapsillesi? Toimi HETI, ennen kuin mies tappaa jonkun.

Khimaira: Siis kuristaako miehesi lapsianne??! :o

Ei lapsia- mua on kuristanut kerran humalassa. Läpsii, tukistaa ja huutaa+kiroilee lapsille. Eilen oli lyönyt 3-veetä kirjalla päähän ( 9-v laittoi mulle töihin tekstarin) :ashamed: :ashamed:

Mä olen ihan :o että miten olen tämän tilanteen edessä :ashamed:

Yhteistyössä