Mies ottaa alkoa niin etsii netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitu''aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitu''aa

Vieras
entisiä hoitojaan, käy irc-galleriassa/facebookissa etsimässä heitä..kirjoittelemassa..ym. ja teke ihan kavereidensakkin kanssa, koska nämä muka haluavat nähdä kuvia jne. Olenko ainut jonka korvaan tämä kuullostaa ärsyttävälle?Minua ei muistakkaan kun ryyppäilee..eilen otti vain kotona, mutta tuli vasta monta h minun jälkeeni nukkumaan ja mystisesti sivuhistoriat pyyhitty.

Sivuhistorian pyyhkiminen kuulostaa oudolta. Ei minusta mitään outoa ole siinä, jos on utelias tietämään mitä exille kuuluu, mutta ei tavallisten naamakuvien katselussa pitäisi mitään salailun tarvetta olla.

Olen itsekin etsinyt netistä tietoa existäni, ja kerroin jopa miehelle, että niin tuli tehtyä. Ei kommentoinut mitenkään. (Kokonaisia iltoja en kuitenkaan sellaisen harrastuksen parissa vietä...)

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Kyllä mä tunnustan että olen joskus katsonut mitä exille kuuluu facebookissa tms. enkä pidä sitä pettämisenä, en edes haikaile heidän perään, olen vain utelias :xmas:

Mut sä varmaan kohtelet sun miestäs kuitenkin hyvin, huomioit jne. eikä sun kaverit pyytele sua ryyppäilemään ja sit ehdottele et hei, katsellaan sun exien kuvia netistä...miehellä kun on muutenkin tuon rehellisyys puolen kanssa ongelmia...eli luottamus häneen 0.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Saanen kysyä kuinka viitsit katsella mokomaa äijää?

Täytyy myöntää että ei tätä jaksakkaan, olla suhteessa jossa ei arvosteta pätkääkään. Todennäköisesti taas tänään menee kavereidensa kanssa ja tekevät ties mitä..itse en käy hänen kanssaan missään juomassa, viimeksi kun erehdyin sain seurata kuinka herra repi irti itsensä mun otteesta ja meni iskemään naisia.
Jatkuvasti teen aivotyötä ja valmistaudun siihen että joku pvä lähden lasten kanssa..että kuinka sitten jaksan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Täytyy myöntää että ei tätä jaksakkaan, olla suhteessa jossa ei arvosteta pätkääkään. Todennäköisesti taas tänään menee kavereidensa kanssa ja tekevät ties mitä..itse en käy hänen kanssaan missään juomassa, viimeksi kun erehdyin sain seurata kuinka herra repi irti itsensä mun otteesta ja meni iskemään naisia.
Jatkuvasti teen aivotyötä ja valmistaudun siihen että joku pvä lähden lasten kanssa..että kuinka sitten jaksan jne.

Elämässä varmasti on odottamassa parempikin mies sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hui! Jos tosiaan meni selvästi iskemään eikä vain juttelemaan, niin kuulostaa aika käsittämättömältä kusipäältä sun miehesi...

Gwen, valitettavasti todellakin iskemään..ei ole edes pahoitellut asiaa vaikka olen sanonut asiasta. Itse ei kuulemma muista. Joten täst voimme päätellä mitä tekee viikonloppuisin sitten..muutakin kuin etsii ex netistä.

Jos mies pyyhkii sivuhistorian, koska tietää jo etukäteen että ap alkaa valittaa asiasta?

Mua ei haittaisi. Mies pitää muutenkin satunnaisesti yhteyttä exiinsä messengerissä, en mä seuraa mitä he siellä kirjoittelevat. Luottoa pitää olla...

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Jos mies pyyhkii sivuhistorian, koska tietää jo etukäteen että ap alkaa valittaa asiasta?

Mua ei haittaisi. Mies pitää muutenkin satunnaisesti yhteyttä exiinsä messengerissä, en mä seuraa mitä he siellä kirjoittelevat. Luottoa pitää olla...

No, se on teidän elämää se. Ehkä jos tuo olisi yksittäinen tapaus olisi ok, mutta kun aina ok. Mut juu, minä olen syyllinen kun en katsele muita, iske muita, häivy ryypiskelemään, sulje puhelinta jne. kuten mies tekee ja luottaa sitten vielä pitäisi :) Tsemppii kaikille jotka niin ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
No jos epäilet että oikeasti tekee jotain, niin sitten pitää ryhtyä toimenpiteisiin, eikö?

Kute tuolla jo kirjoitinkin niin kokoajan teen 'aivotyötä' lähdön eteen...mielessäni siis pakkaan kamoja, mietin mitä pitää ostaa jne.saa nähdä kuinka monta kierrosta tämä vaatii että sitten tulee oikea lähtö. Jos ei olisi lapsia niin lähtö sujuisi rivakammin ja tietty on vähän tunteitakin..

Jos teidän elämä on säännönmukaisesti tuollaista ja ette pysty sitä muuttamaan, niin eipä sulla taida olla kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko jäät suhteeseen miehesi ehdoilla tai sitten suljet oven takanasi ja etsit parempaa.

Ilmeisesti sinä olet saanut tarpeeksesi ainakin ajatusten tasolla. Jos noin on, niin toivottavasti et tee tuota aivotyötä seuraavaa kymmentä vuotta, vaan todella saat itsestäsi jo aiemmin irti sen, että pakkaat ja lähdet/pakkaat miehen kamat ja nostat ne ulos. Kaverinin jahkasi ja jahkasi vähän vastaavanlaisessa tilanteessa melkein 11 vuotta ja siitä ei seurannut kellekään mitään hyvää, ei edes lapsille. Vihan ja katkeruuden määrä paisui vuosien kuluessa kuin vierivä lumipallo.

Hei kuule nainen! Nyt rupeat arvostamaan itseäsi etkä anna tommosen miehen kävellä ylitsesi! Jos mun mies menisi iskemään muita naisia niin mä lähtisin. Eihän se miehes ajattele etes lapsia. Mitä elämää se tommonen on? Sä joudut kahtomaan tollasta kokoajan vierestä, AIVAN TÖRKEETÄ! Saat paljon paremman miehen varmasti. Ei toi oo sua etes ansainnu. Tiedän, et se on vaikeeta, mut sä hajoot kohta! Nyt muutat pois ja alat nauttia uudesta elämästä!!!

Minusta jo se, että puhut ottamisesta ja alkosta tuttavallisesti miehen harrastuksena, kertoo siitä että miehesi juo liikaa. Muuhun en edes ota kantaa, niin ikävältä kuulostaa. Kysy mieheltäsi, mitä hän oikein haluaa elämältään. Miksi käyttäytyy niin moukkamaisesti ja juo liikaa. Eikä kunnioita sua. Jos et saa miehessä katumusta ja elämänmuutoshaluja aikaiseksi, pakkaa kamat ja lähde. Parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa.

Yhteistyössä