Mies osti sit yksin astianpesukoneen! Helvetti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä usko, että mikään liike suostuu vaihtamaan ehjää konetta sillä perusteella, että vaimo ei tykkää.

Tietäisitkin! ;)

Miesmyyjät tietävät, jos ovat naisen kanssa parisuhteessa, millainen helvetti voi päästä valloilleen. Ja naismyyjä ymmärtää, että pakkohan vimpain on vaihtaa, kun eihän mies voi tietää, mikä on hyvä. :saint:

Tietäisitkin! ;)

Miesmyyjät tietävät, jos ovat naisen kanssa parisuhteessa, millainen helvetti voi päästä valloilleen. Ja naismyyjä ymmärtää, että pakkohan vimpain on vaihtaa, kun eihän mies voi tietää, mikä on hyvä. :saint:

Hauska :) Mutta valitettavasti ap:n kone on jo käytetty, eli tuskinpa ottavat takaisin, eihän sitä voi uutena enää myydäkään...

Ja puolen vuoden päästä ap täällä valittelee, kun mies ei koskaan yllätä eikä ole oma-aloitteinen. :D

Ymmärrän kyllä, että harmittaa, kun on erilainen, mutta SUUTTUA sellaisesta? Aika inhottavaa, asiallisempaa olis pidätellä mölyt mahassaan ja sanoa vaikka, että "kiva ajatus, mutta tiiäthän kun mä oon tällanen tosi tarkka, niin mulla kestää nyt kyllä tottua kun tää on erilainen kuin ajattelin. anteeks kun en nyt osaa olla niin ilahtunut kuin varmaan toivoit, ajatus oli kuitenkin nätti." Jos olisin miehes (en ole minkään sortin mies vaan nainen) antaisin frouvan ostaa itse kaiken kukkapuskia myöten seuraavat pari vuotta ainakin.

Aina kamala marina ja valitus.Mä olen elänyt paskassa avioliitossa jossa mua alistettiin henkisesti ja fyysisesti ja milloinkaan mies ei ajatellut kuin itseään.
Nyt kun asiat on toisin mä nautin siitä että mies tuo vaikka kahvikupin mulle aamulla.Ole onnellinen että osti sen tiskikoneen etkä joudu tiskaamaan käsin.

Aikansa vie kun erilaiseen koneeseen totut.Miehes olis tarvinnu ostaa se tiskiharja, niin saisit tiskata käsin.Toinen hyvää tarkoittaa ja puoliso kehtaa marista.Häpeä!

Ei hyvä tarkoitus ole tekosyy huonolle hankinnalle. Jos haluaa yllättää toisen lahjalla, niin kannattaisi vähän panostaa siihen lahjan valitsemiseen eikä ostaa vain jotain sinne päin.

Vastaavaa ois, jos mies yllättäisi mut voimakkaasti tuoksuvilla kukilla. Mulle tulee siitä hajusta pää kipeäksi ja hyvä tarkoitus ei lohduta silloin yhtään.

Koska ap hoitaa tiskit, niin tiskikoneen tulee olla häntä miellyttävä.

Tätä voisi verrata siihen, että mies ostaa lapselle hyvän Lassie-haalarin eikä kunnolla kosteussuojattua. Olettaen, että perheessä ei ostella lapsille montaa haalaria.

[QUOTE="vieras";24868587]Ei hyvä tarkoitus ole tekosyy huonolle hankinnalle. Jos haluaa yllättää toisen lahjalla, niin kannattaisi vähän panostaa siihen lahjan valitsemiseen eikä ostaa vain jotain sinne päin.[/QUOTE]

Peesi tähän. Jatkuvaan ja pitkälliseen käyttöön tarkoitettu lahja on syytä olla sitten sellainen jonka saajakin hyväksyy. Ei kyse ole siitä ettei sitä tottuisi käyttämään, on meilläkin työmaalla tiskari jota olen tottunut käyttämään mutta kuunaan en sellaista kotiini tahtoisi, niin epäkäytännöllinen se on sisukseltaan.

Kaulaketju voi olla yllätys kun lahjoja annetaan mutta tiskariasiassa on syytä kysyä myös siltä toiselta joka sitä käyttää ihan vaan siksi kun niissä on käytännön erojakin...

Yhteistyössä