3
321
Vieras
Joojoo, en edes kärjistä. Itsevarmuus on hirveän hyvä asia ja inhoan sitä perisuomalaista nöyristelyä ettei muka olla missään hyviä. Mutta oma mies on liiallisen itsevarma, pöyhkeilevä.
Ei se mielestäni ennen noin paha ollut vaan jotenkin viime vuoden aikana on korostunut. Jos hakee työpaikallaan vaikkapa ylennystä on aina aivan varma että saa sen ja puhuu muista hakijoista hirveän halveksivaan sävyyn. Muut ovat täysiä tunareita, onnettomia ja "mammareita". Kumma vaan että nämä halveksitut vievät paikat nenän edestä.
On myös osallistumassa erittäin, erittäin kovatasoiseen harrastuksensa kilpailuun ja on etukäteen aivan varma että voittaa KAIKKI. Itsekin jotain ko harrastuksesta ymmärrän ja tiedostan että ei tod. tule pääsemään kärkisijoille vain siksi että muilla osanottajilla nyt vain on kymmenenkin vuotta enemmän kokemusta kuin miehellä.
Humalassa myös paljasti miten hirveästi sitä haittaa kun ei ole omaa rahaa ja omaisuutta hirveitä määriä. Onkohan tämä itsensämahtailu ja rahankaipuu jotain kolmenkympinkriisiä? Täytti juuri sen 30 ja on tässä puolisen vuotta ollut ihan outo.
Ei se mielestäni ennen noin paha ollut vaan jotenkin viime vuoden aikana on korostunut. Jos hakee työpaikallaan vaikkapa ylennystä on aina aivan varma että saa sen ja puhuu muista hakijoista hirveän halveksivaan sävyyn. Muut ovat täysiä tunareita, onnettomia ja "mammareita". Kumma vaan että nämä halveksitut vievät paikat nenän edestä.
On myös osallistumassa erittäin, erittäin kovatasoiseen harrastuksensa kilpailuun ja on etukäteen aivan varma että voittaa KAIKKI. Itsekin jotain ko harrastuksesta ymmärrän ja tiedostan että ei tod. tule pääsemään kärkisijoille vain siksi että muilla osanottajilla nyt vain on kymmenenkin vuotta enemmän kokemusta kuin miehellä.
Humalassa myös paljasti miten hirveästi sitä haittaa kun ei ole omaa rahaa ja omaisuutta hirveitä määriä. Onkohan tämä itsensämahtailu ja rahankaipuu jotain kolmenkympinkriisiä? Täytti juuri sen 30 ja on tässä puolisen vuotta ollut ihan outo.