Mies on yhtäkkiä itseään täynnä, aivan outo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 321
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

321

Vieras
Joojoo, en edes kärjistä. Itsevarmuus on hirveän hyvä asia ja inhoan sitä perisuomalaista nöyristelyä ettei muka olla missään hyviä. Mutta oma mies on liiallisen itsevarma, pöyhkeilevä.

Ei se mielestäni ennen noin paha ollut vaan jotenkin viime vuoden aikana on korostunut. Jos hakee työpaikallaan vaikkapa ylennystä on aina aivan varma että saa sen ja puhuu muista hakijoista hirveän halveksivaan sävyyn. Muut ovat täysiä tunareita, onnettomia ja "mammareita". Kumma vaan että nämä halveksitut vievät paikat nenän edestä.

On myös osallistumassa erittäin, erittäin kovatasoiseen harrastuksensa kilpailuun ja on etukäteen aivan varma että voittaa KAIKKI. Itsekin jotain ko harrastuksesta ymmärrän ja tiedostan että ei tod. tule pääsemään kärkisijoille vain siksi että muilla osanottajilla nyt vain on kymmenenkin vuotta enemmän kokemusta kuin miehellä.

Humalassa myös paljasti miten hirveästi sitä haittaa kun ei ole omaa rahaa ja omaisuutta hirveitä määriä. Onkohan tämä itsensämahtailu ja rahankaipuu jotain kolmenkympinkriisiä? Täytti juuri sen 30 ja on tässä puolisen vuotta ollut ihan outo.

Meillä kävi samoin miehelle noin vuosi sitten, joku aika sitten paljastu, että sillä oli silloin toinen nainen. Kun on joku joka haluaa sua niin s enostaa itseluottamuksen korviin.

Mun ex-miesystävä puhuu ihan samanlaisia, ollut työttömänä kohta kolme vuotta. Olisikohan masentunut tai jotain muuta vikaa päässä. Ei ole toista naista, kun istuu vaan kaiken päivää ja yötä sohvalla, pyyhe lanteillaan ja lukee nestistä uutissivuja sekä soittelee nettipuheluita, muka hakee töitä, mutta mikä tanhansa homma ei kelpaa hänenlaiselleen huippuosaajalle (tietotaidot 10-15 vuotta vanhoja ja päivittämättä).
Puhuu halveksuen myös minusta ja on alkanut käyttämään sekä sanallista että fyysistä väkivaltaa minuun. Olen vuoden ajan käskenyt häipyä asunnostani loisimasta. Muutin äsken lapsen kanssa salaa pois kotoani ja odotan että äijä häipyy asunnostani. Jos ei tee niin pian niin pyydän apua poliiseilta.

Mun mielestäni tuo taas kertoo huonosta itsetunnosta, tuollainen tärkeily ja itsensä korottaminen. Ehkä on työapikalla huomannut, että muut menevät urallaan hänen ohi, se ehkä kolhii itsetuntoa entisestään ja mies alentaa muita nimittelemällä. Sama juttu tuon harrastuspuolen kanssa. Sellaiset, jotka oikeasti osaavat asiansa ja menestyvät, heillä ei ole mitään tarvetta haukkua muita.

[QUOTE="vieras";22795805]Mun mielestäni tuo taas kertoo huonosta itsetunnosta, tuollainen tärkeily ja itsensä korottaminen. Ehkä on työapikalla huomannut, että muut menevät urallaan hänen ohi, se ehkä kolhii itsetuntoa entisestään ja mies alentaa muita nimittelemällä. Sama juttu tuon harrastuspuolen kanssa. Sellaiset, jotka oikeasti osaavat asiansa ja menestyvät, heillä ei ole mitään tarvetta haukkua muita.[/QUOTE]

Peesi

Yhteistyössä