mies on viikot reissussa ja viikonloput ajelee sitten mun autolla mitään kysymättä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja autoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

autoton

Vieras
tänäänkin lähteny taas liikenteeseen ennenkun heräsin. kävin suihkussa, puin, laitoin hiukset, meikkasin, pakkasin käsilaukun, heitin ulkovaatteet, huivin ja pipon päälle ja etsin autonavaimet. soitin puhelun et oon tulossa, menin ulos ja tsädäm, mul ei oo autoo. miehen auto seiso umpijäässä pihassa ja mulla ei oo siihen ees avaimia kun en halua sillä ees ajaa kun noi pakut ei oo mun lemppareita.
vittu että kiehahti, soitin uuden puhelun et en tulekaan. mies ei vastaa puhelimeen. mul on taas tankkausreissu edessä illalla tai aamulla töihin lähtiessä. voi saatanan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tiedän jo millasia kommentteja saan, mut pakko oli nyt avautua, niin paljon ottaa nyt päähän.

Sitten ei auta muu kuin laittaa oma autonavain sellaiseen paikkaan josta mies ei sitä löydä.

Tai toinen parempi vaihtoehto on ilmoittaa, että herra voi käyttää omaa autoaan ja pitää näppinsa erossa sinun autostasi

Voi että on tosi raivostuttava tilanne. Tai siis olisi, jos itse olisin sijassasi.
Mikä oikeus sillä on ylipäänsä lähteä ilmoittamatta asiasta?
Kyllä on miehen koulutus mennyt metsään(eikun kasvatus äitiltä siis).

sillä on ihan omassa avainnipussaan oma avain mun autoon, mä en ole antanut sille omiani.
toi auto oli ensin miehen auto, sit se osti pakun ja toi siirty mulle ja miehelle on jääny avaimet. eikä se tod luovu niistä.
mä olen sanonut sata kertaa et sä et lähde sillä autolla tollai vaan, että sä et voi tietää mitä mulla siellä autossa on mitä voisin tarvita ja mullakin on menoja! sanonu myös sata kertaa et sit tankkaat kans, mut eihän se koskaan mitää tankkaa. vittu. anteeks kiroilu, mutta vittuvittuvittuvittuvittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Mutta ote se paku käyttöös ja missä sen avaimet????

miehellä on avain ja sen veljellä vara-avain kun sen veli välillä käyttää tota pakua. ja minä en sillä ajais vaikka olis 10 avaimet.. sehän tässä ottaakin myös päähän, olis niin kutkuttava ajatus lähtee menee sillä eikä vastata puhelimeen, siinähän panikois sit työkalujensa puolesta, haahaha.

Alkuperäinen kirjoittaja autoton:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Mutta ote se paku käyttöös ja missä sen avaimet????

miehellä on avain ja sen veljellä vara-avain kun sen veli välillä käyttää tota pakua. ja minä en sillä ajais vaikka olis 10 avaimet.. sehän tässä ottaakin myös päähän, olis niin kutkuttava ajatus lähtee menee sillä eikä vastata puhelimeen, siinähän panikois sit työkalujensa puolesta, haahaha.

Soita veljelle,että tarvit autosta jotain ja sen vuoksi tarviit avainta.
Sinuna ajaisin ihan noiden muiden syiden takia
;)
Todella hölmösti mieheltäs tosiaan tehty.

Yhteistyössä