Mies on sitten pettänyt mua :(

Kaikkea sitä kuulee!

Aktiivinen jäsen
17.09.2011
1 118
0
36
Kaverini soitti eilen että mies on nähty baarissa tanssivan ja suutelevan erään naisen kanssa, jonka minäkin tunnen. Olivat poistuneet yhtäaikaa taksi kopille, mutta menneet eri takseihin kuitenkin. Kellon aika millon mies nähty taksilla ja monelta oli kotona täsmää, eli ei ole ehtinyt käydä muualla välissä. Puhelimessa ei ole tän naisen numeroa, joten niitä ei ole vaihdettu.Eivät oo face kavereita. Mies ei kas kummaa muista kun jutelleensa sen naisen kans tiskillä, ei muuta. Ei muista iltaa oikein muutenkaan. Ihan järkyttävän sekaisin oli kotiin tullessa, en oo nähny aiemin nuin kännissä sitä.

Aamulla sitten tää nainen tulee tietenki koiran kans vastaan ja moikkaa iloisesti. Myöhemmin puistossa mun kaveri joka tän kertoi tunnusti, että on nähnyt kerran aiemmin mieheni baarissa suutelevan baarissa soittaneen bändin jäsentä narikassa. Silloinkin oli mennyt yksin taksiin ja se jäi suuteluksi.

Tää oli märkä rätti vasten kasvoja, että se pelehtii noin baarissa. 7 vuoden ajan olen voinut mieheen luottaa kuin peruskallioon ja mies on minusta mustasukkainen ja en saa esim.tanssia toisten kanssa, hänellä ei kuulema kävis mielessäkään tanssittaa toisia naisia, mutta mitens olikaan?? :O

Mies sanoo, että kaverini valehtelee, hän ei muista tollasta kumpaakaan kertaa.. Äsken kävi kotona ja sanoin et kaverini ei valehtele, sen on nähnyt muutkin (vaikkei ookkaan) ja mies oli häpeissään ja pidätteli itkua ja sanoi ettei hän kunnolla muista, vaan jotain hämärää kuvaa siitä tanssista ja on pahoillaan ja ei käsitä miks on suudellut tai ees tanssinut. Eli tavallaan tunnusti sitten ja nyt on ihan maassa sekin.

Onko muitakin kertoja? Miten mä unohdan tämmösen ja jatkan normaalisti? Miten tohon voi luottaa yhtään? Miten voi elää parisuhteessa ilman luottamusta, joka on ollut parasta tähän asti koko suhteessa, että minun mieheen voi luottaa!! Koko mies näyttää ihan syylliseltä ja tiedän että se katuu nyt, mutta mua vaan oksettaa koko ajatus ja en voi nähdä miestä enään samalla lailla kait koskaan. Jotain meni tästä suhteesta rikki ainiaaksi ja se surettaa mua :ashamed:

Lisäksi nään tätä naista päivittäin ja mua vituttaa nyt kattoo sen tekopirteetä naama. Se luulee etten tiiä ja on varmaan tosi tyytyväinen nyt itseensä ku on säpinää varatun miehen kanssa (on joskus baarissa hehkuttanut et häneen rakastuu kaikki, varokaa vaan naiset). Tunnen miehiä jotka on just tollasia pelimiehiä baarissa ja vaimot ne kotona oottaa luottaen. oon sääliny ihan avoimesti niitä vaimoja, kun miehet on sikoja ja onneks ei mun mies..Tais nyt pilkka kopsahtaa omaan nilkaan..Ai saatana ku hävettää nyt sekin!!!:stick:

on toi mun mielestä pettämistä. :(

olen pahoillani. pistäsin isännän ulkoruokintaa ja miettisin ehkä pari viikkoa-kuukauden sitä miten asiaan reagoin.

älä pistä heti eropapereita vetämään, vaan ota edes muutaman viikon aikalisä jona aikana pohdit asiaa ja mahdollisesti juttelet jonkun ystävän tai muun kanssa ja sitten mietit miten toimitte.

• Tykkää
Reactions: narikka83
On se pettämistä, koska ollaan sovittu ettei pussailla toisia, saatikka suudella. Sitten vielä kehtasi väittää, että kaverini valehtelee, eli yritti salata sen. Mies ei hyväksyis minun tekevän noin ja on miehen mielestä pettämistä jos suutelen toisen miehen kanssa..Joten..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;24707635:
On se pettämistä, koska ollaan sovittu ettei pussailla toisa, saatikka suudella. Sitten vielä kehtasi väittää, että kaverini valehtlee, eli yritti salata sen. Mies ei hyväksyis minun tekevän noin ja on miehen mielestä pettämistä jos suutelen toisen miehen kanssa..Joten..

Sitten on pettämistä, jos te ootte noin selkeet rajat sopineet. Älä nyt kuitenkaan heti oo eroamas, tai ukkoa laittaas ulkoruokintaan, anna ajan kulua. Vaikka se on helpommin sanottu, kuin tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24707648:
Sitten on pettämistä, jos te ootte noin selkeet rajat sopineet. Älä nyt kuitenkaan heti oo eroamas, tai ukkoa laittaas ulkoruokintaan, anna ajan kulua. Vaikka se on helpommin sanottu, kuin tehty.

Peesailen. Koetat järjestellä asioita ensin omassa päässäsi ja sen jälkeen juttelet asioista miehesi kanssa kunnolla. Itse en hyväksyisi "olin niin kännissä" -sönkötystä miksikään lieventäväksi asianhaaraksi saati hyväksyttäväksi selitykseksi asialle. Kyse on valinnoista. Tsemppiä sulle! :hug:

...kyllä mäkin kokisin tuollaisen pettämiseksi tietyssä mielessä. Luottamus on minusta ehkä tärkein asia parisuhteessa ja jos sen menettää kokonaan, mitä jää jäljelle...? Jos on luottanut täysillä ja sitten käy noin niin mitä muuta voi tuntea kuin noita kuvailemiasi tunteita! Mä luotan myös täysin mieheeni, joka ei kyllä paljon missään edes käy, mutta välillä on käynyt mielessä entä jos luottaakin liikaa...tsemppiä sulle. Jutelkaa asia kunnolla läpi, etteköhän te siitä selviä. Toivottavasti miehesi tajuaa viisastua ja rajoittaa alkoholinkäyttöään, jos se ajaa kerran tuollaisiin tekoihin.

Kyllä mun mielestä alkoholi on lieventävä asianhaara. Kännissähän ihminen toimii viettiensä varassa, niinkuin eläin. Selvinpäin nuo kielletyt himot hallitaan, järki ja moraali pitävät ne aisoissa. Kaikilla on houkutuksia, ei sellaista ihmistä olekaan, joka ei joskus tuntisi vetoa muihin kuin siihen omaan puolisoon.

Antaisin miehelle anteeksi tuon (itseasiassa olen antanutkin, meillä mies myös pussaili kännissä toista naista). Mutta siihen sisältyy se ehto, että alkoholia ei sitten enää käytetä, siis niin paljon että ollaan pelti kiinni. Jos mun mieheni lähtisi nyt ryyppäämään, katsoisin sen jo itsessään pettämiseksi. Koska silloin hän tavallaan antaa vallan sille alkoholille, ja päästää sen oman pikku järkensä vapaalle, jolloin hän ei ole enää vastuussa teoistaan. Ryyppäämispäätöksen hän tekisi selvinpäin, tietäen mitä siitä mahdollisesti seuraa. Silloin olisi mononkuva perseessä.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
En oo laittamassa avioeroa vireille. Pidän avioliittoa jotenkin niin lopullisena, ettei siitä häivytä ihan minkä syyn varjolla vaan pois. Vaikuttahan tämä lapsiinkin. Jos nyt eroan niin kaduttaako myöhemmin et lähdin ja perhe meni "rikki" suutelun vuoksi..

Pahinta tässä on se, että niin luja luottamus toiseen särkyi. Ois ollut helpompaa jos ois kertonut itse, mutta että vielä yritti peittää pokkana et ei oo tapahtunut, niin kertoo siitä että voi valehdella mulle päin näköä ihan sujuvasti..

[QUOTE="vieras";24707758]ensimmäisenä mä sanoisin sille naiselle et kyllä mä tiedän et sä oot yrittäny pokata mun miestä. (kattoa et loppuisko teko pirteys siihen)[/QUOTE]

Mitä se nainen tähän sekoitetaan?

Mutta siihen sisältyy se ehto, että alkoholia ei sitten enää käytetä, siis niin paljon että ollaan pelti kiinni. Jos mun mieheni lähtisi nyt ryyppäämään, katsoisin sen jo itsessään pettämiseksi. Koska silloin hän tavallaan antaa vallan sille alkoholille, ja päästää sen oman pikku järkensä vapaalle, jolloin hän ei ole enää vastuussa teoistaan. Ryyppäämispäätöksen hän tekisi selvinpäin, tietäen mitä siitä mahdollisesti seuraa. Silloin olisi mononkuva perseessä.

Tajuan tämän tekstin pointin. Vois olla ihan järkevä käytäntö jatkossa. Kuitenkin tarviin aikaa nyt surra sitä että jotain arvokasta tässä suhteessa kuoli pois ja joudutaan sopimaan joain käytäntöjä ylipäätään..

En aio aukoa päätä sille naiselle. Tympii vaan kattoo sen naamaa joka päivä puistossa ja kaupassa ja tuntuu et siihen törmää joka paikassa (pieni kunta). Väkisin miettii et mun mies halusi tuota, miksi? Onko se parempi? En alennu miehestä tappelemaan, saa tyydytyksen siitä että meen hermoomaan ja juoruaa kavereilleen, jolloin minä olen se "hullu akka" ja "pitäs paremman huolen miehestään" ja "kattos peiliin miks ukko ei oo kotona" jne jne. kyllä nää baari vosut jo tunnetaan tällä kylällä. En voita mitään jos sille avaudun..

Alkuperäinen kirjoittaja näkökulma;24707779:
Kyllä mun mielestä alkoholi on lieventävä asianhaara. Kännissähän ihminen toimii viettiensä varassa, niinkuin eläin. Selvinpäin nuo kielletyt himot hallitaan, järki ja moraali pitävät ne aisoissa. Kaikilla on houkutuksia, ei sellaista ihmistä olekaan, joka ei joskus tuntisi vetoa muihin kuin siihen omaan puolisoon.

Mä en näe alkoholia lieventävänä asianhaarana siitä syystä, että aina on mahdollisuus valita, miten paljon sitä litkua kitusiinsa vetää. Mä ainakin tiesin jo ennen parisuhteeseen menoani, miten käyttäydyn umpikännissä; muisti saattaa mennä ja tosiaan saatan olla ns. kevytkenkäinen. Siitä syystä mä en olekaan parisuhteessa eläessäni ikinä juonut itseäni siihen kuntoon, etten tietäisi, missä mennään. Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä nyt yli 14 vuotta (olin 19-vuotias, kun aloimme seurustella), enkä koskaan ole häntä pettänyt. Ei ole ollut lähelläkään. Jos olisin yhdessäolovuosiemme aikana vetänyt totaalilärvit, jolloin en olisi muusta maailmasta ollenkaan tietoinen, niin kuka tietää, miten kävisi. Siksi mä en ikinä päästä itseäni kyseiseen tilaan. En halua pilata parisuhdettani tai loukata kumppaniani turhaan, ei siinä olisi mitään järkeä, sillä omaa miestäni kuitenkin rakastan.

Mutta joo, toivottavasti ap:n mies nyt oppii jotain, vaikkakin kantapään kautta.

Mun mies jäi kiinni reilu vuosi sitten ja yritti kanssa ensin kiistää koko asian, vaikka mulla oli ihan mustaa valkoisella todisteet pettämisestä. Meillä pettäminen tosin oli seuran hakemista netistä, ei fyysistä. Mies katui ja oli paniikissa, mä jouduin sitä lohduttamaan. Alkuun olin aika varma, että erota täytyy, mutta avioero, lapsen jakaminen ja asuntolaina eivät tehneet siitä helppoa. Päätettiin sitten jatkaa ja yrittää.

Olemme käyneet parisuhdeterapeutilla ja siitä on ollut apua. Pettäminen on niin älyttömän suuri loukkaus, että vihan tunteista on ollut vaikea päästä eroon. Luottamuksen takaisin saaminen tuntuu myös edelleen mahdottomalta. Meillä kuitenkin menee nyt hyvin, olemme saaneet parisuhdetta korjattua aika paljon. Koen, että lasten takia on pakko ollut korjata suhdetta ja mieheni on "hyvä" mies pettämisepisodia lukuunottamatta. Olen sen verran noita miehiä nähnyt, että tiedän löytäneeni harvinaisen tapauksen. Kyllä minulla on kuitenkin edelleen pelko siitä, mitä mies tekee selän takana ja tavallaan aina alitajuisesti odotan sitä päivää, kun se jää uudestaan kiinni ja sitten mun on pakko lähteä.

Jollain tavalla ymmärrän miestä. Kolme vuotta sitten oli tilanne itsellä baarissa missä olin tosi humalassa ja erään miehen kanssa jutustelu alkoi saada vatsassa perhosia lentelemään ja jutut meni tois hyvin yksiin. Oli aika lähellä etten suudellut sitä kun se kumartui kohti niin tekemään. Kuitenkin tajusin vetäytyä tilanteesta. Houkutuksia on, sen ymmärrän. Mutta tuo luottamuspula on nyt sitten riippakivenä suhteessa jatkossa. Melkein toivon, ettei kaveri ois kertonu ollenkaan mitään..:ashamed: Hyvä tietenki että kerto, mut en nyt jaksas miettiä mitään, en jaksa ja en tiedä reagoinko ihan liian voimakkaasti, mutta on ihan masentunut olo. Pitää skarpata että jaksaa lähtee viemään lapset illalla harrastuksiin kun tietty se "akka" on sielläkin omansa kanssa..:(

[QUOTE="hmmm";24707590]Onko tuo nyt vielä pettämistä?[/QUOTE]

On.

Ikävä juttu, pahimmalta tuossa tilanteessa kuvittelisin tuntuvan juuri sen että on luullut voivansa luottaa toiseen täysin ja se osoittautuikin harhaksi :(

• Tykkää
Reactions: narikka83
Musta kaveri teki oikein kun kertoi.
Mun eksä oli jo talvella jotain hommaillut baarissa toisen kanssa.. Mulle kuviot selvis alkukesästä.
Yks kaveri sit kertoi et tiesi koko ajan mut ei viittiny sanoa mtn ku tiesi että yritettiin lasta... justiinsa niin.

Voi ei! :hug:

Aivan kamalaa...

Mun mies on samanlainen, mustasukkainen ja asetti tiukat rajat sille mikä on pettämistä. Kuitenkin mun vaikeana hetkenä kävi lähellä ettei lähtenyt toisen naisen mukaan. Ei pettänyt mutta tiukille meni.

Pettäminen syö petetyn itsetuntoa. Onhan se niinko läimäys poskelle.

Jos mies olis menny pettämiseen asti niin olisin siitä huolimatta jatkanu. Olisin halunnu yrittää vielä, vaikka tulokset olis ollu mitkä.

Sano suoraan miehelle miten pahalta susta tuntuu.

Yhteistyössä