[QUOTE="Jaajaa";28624238]mutta sen vaalituloksen seurauksista monilla menee elämä raiteiltaan, kuten olemme saaneet huomata mm. kasvaneina leipäjonoina..
Ja miten siihen sitten pitäisi suhtautua kun lapsesta asti toitotetaan rehellisyyden ja ahkeruuden tärkeyttä, ja sitten saakin huomata täällä palkitaan juuri päinvastaisesta käytöksestä?
Purra vaan hammasta ja jatkaa alipalkattuna/arvostettuna sitä paskaa duunia millä ei edes tule toimeen, ja mistä ei voi vaatia enempää kun sitten ei ole töitä ollenkaan, sehän olisi kuitenkin aivan kohtuutonta että isopalkkaiset (eli epärehelliset ja laiskat) kiristäisi joskus vyötään?
Koko talousmalli on aikansa elänyt ja epäreilu, se sitten ilmenee esim. siten että saattaa kyllästyä jopa omaan perheeseen.
Nuo kaikki "oireet" on vain seurausta siitä ettei enää oikein muita vaikutus mahdollisuuksia ole, sanoihan vanhanenkin aikoinaan että ei ihmisille pidä antaa sellaista käsitystä, että äänestämällä voisi asioihin vaikuttaa..
Matti sen sanoi.[/QUOTE]
Kuulostatpa kovin katkeralta ihmiseltä, enpä osaa muuta sanoa. Normaalia kyllästuä omiin lapsiin kun on katkera jostain poliittisista päätöksistä? Huhhuh.
Pieni palkka on minullakin, vuodesta toiseen ja vastapainona erittäin raskas työ. Vyötä kiristetään useinkin meidän perheessä, mutta enpä viitsi asiasta katkeroitua.
Itselleni moni muu asia on rahaa tärkeämpää. Terveet lapset, hyvä parisuhde noin niin kun ensimmäisenä. Onnellinen olen siitä, että edes olen sen rupuisen työni saanut näinä aikoina pitää.
Meitä on moneen junaan. Omaan onnllisuuteen pystyy kovasti vaikuttamaan omalla ajatusmaailmalla. Ei aina sitä kateutta siitä mitä MUUT saa ja mitä minä en. Opettelehan näkemään ne oman elämän valoisat puolet.. voisi sinunkin elämäsi olla helpompaa.