Mies on puhunut äidilleen erosta, muttei minulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12r
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

12r

Vieras
Mullon pää sekasin, en tiedä enää mitä ajatella. Meillä on poikaystäväni kanssa ollut nyt paljon riitoja. Nyt ne on rauhoittunut mut sain kuulla itse hänen äidiltään että hän haluaisi erota minun kanssani. Mutta minulle hän puhuu että rakastaa minua eikä ikinä haluaisi erota, pientä ristiriitaa? En yhtään tiedä enää mitä ajattelisin ja siksi kysyn nyt teiltä apua. On toki ollu vielä pientä kaukaisuuutta suhteessa sovinnonki jälkeen. Mies oli sanonut äidilleen näin riidan aikana mutta samalla tämän jälkeen kun keskustelimme hän sanoi toisin.

Ehkä kannattaa kysyä mieheltä, mitä on äidilleen puhunut ja onko tämä eron haluaminen vieläkin ihan ajankohtaista?
Saattaahan tuo olla, että on vain riidan jälkeen/aikana purkanut tuntojaan äidilleen ja sillä hetkellä on hänellä ollut sellainen olo, ettei jaksa enää koko suhdetta (jos on ollut isompaakin riitaa, niin ei varmaan kamalan poikkeuksellinen fiilis?).. Ja sit rauhoituttuaan on kuitenkin tullut toisiin ajatuksiin.. Ja hänen äidilleen on vain jäänyt viimeiseksi kuvaksi koko teidän tilanteesta joku tunnekuohussa tehty vuodatus..

Mä luulen kanssa että tunnekuohuissa on puhunut äidilleen erosta ja kun on laantunut niin ei ole eroa tarkoittanut eikä halunnut

Nimim. suutuksissa eron tehnyt nyt avoliitossa ja toinen lapsi tulossa :D

Yhteistyössä