Mies on outo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimi"

Vieras
Mies ilmoitti eilen pienen riidan yhteydessä ettei usko itseensä, ei usko minuun eikä tähän meidän juttuun tai ylipäätä yhtään mihinkään. Yritin automatkalla (olimme kylään menossa ja siellä piti käyttäytyä normaalisti, unohtaa asia hetkeksi) kysellä että voisiko hän puhua asiasta koska se vaivaa minua mutta ei halunnut mitään sanoa , takaisin tullessa ei puhunut mitään eikä sitten illalla kotonakaan. Tänäänkään ei ole asiasta puhunut, normijuttuja on muutamia sanonut. minä olen hiljainen ja apea koska asia vaivaa minua. Mitä tehdä? en viitsisi pyytää puhumaan ettei hermostu ja suutu. Odotanko että alkaa puhumaan? Vai alkaako puhumaan asiasta ikinä?

Kannattaisi varmaan varata aika parisuhdeterapeutille,mutta sitä ennen mieleen tulee ajatus noista miehesi sanoista että onko hän masentunut? siihen kuuluu just tuollainen toivottomuuden tunne...

[QUOTE="Helmi";28335817]Kannattaisi varmaan varata aika parisuhdeterapeutille,mutta sitä ennen mieleen tulee ajatus noista miehesi sanoista että onko hän masentunut? siihen kuuluu just tuollainen toivottomuuden tunne...[/QUOTE]

Jos vaikka on masentunut niin mitä minä voisin tehdä? Miten se selviää mikä vaivaa?

Yritin eilen puhua asiasta mutta ei ollut halukas, tuntuu että minun täytyy odottaa ja on hänen vuoronsa ottaa asia esille kun on valmis siihen. vaikka kyselisin niin jos ei halua puhua niin en mahda asialle sitten kai mitään..

Yhteistyössä