Mies on mulle vihanen

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie, pienenpieni akanrääpäle olin kuin olinki yön aikana pukannu lattialle tuon reilu satakilosen muskeliäijän, kaks kertaa. Kolmannella kerralla heräsin itekki, koska se nappas minua nilkasta kiinni ja menin perässä :xmas:

Mie laskeuvuin sen päälle ja otin mukavan asennon ja jatkoin unia, niin vissin mieski koska siitä me herättiinki, ja nyt sillä on sekä selkä että niska kipeä ja mie vielä hörpin sen aamukahvit, viimeset tilkat jotka se sai pannusta kaajettua mukiinsa, satuin menneen ohi ja hulautin naamaan ne tyytyväisenä. Miehelle jäi vain se kahvipulla, siitäki olin haukannu palasen.

Nyt se on väsyneenä, kipeänä ja kiukkusena menossa naapuriin minun veljen tykö kysymään onko kahvia, meillä ei oo ko pitäs kauppaan mennä eka.... :snotty:

Minun kans taitaa yöt olla aina aika eläväisiä, mie oon niin levoton. :D Tähän mennessä oon saanu ukon lattialle vain kerran, muuten oon tippunu sinne vain yksinään.

Ja siis mulla on ihan normipaikka nukkua miehen päällä, mies nyt on varmasti ollu väsyny kyllä pitkän päivän jälkeen :D Sano se harkinneensa sänkyyn menoa mut onki nukahtanu. Eli ei oo ihan kokonaan minun vika :xmas:

Minun kans taitaa yöt olla aina aika eläväisiä, mie oon niin levoton. :D Tähän mennessä oon saanu ukon lattialle vain kerran, muuten oon tippunu sinne vain yksinään.

Ja siis mulla on ihan normipaikka nukkua miehen päällä, mies nyt on varmasti ollu väsyny kyllä pitkän päivän jälkeen :D Sano se harkinneensa sänkyyn menoa mut onki nukahtanu. Eli ei oo ihan kokonaan minun vika :xmas:

Nukut miehen päällä? Et kai nyt ihan päällä päällä.

Nukut miehen päällä? Et kai nyt ihan päällä päällä.

No siis, pää on sen rintaa vasten ja röhnötän mahallaan sen päällä. Meillä on tuota kokoeroa aika paljon, oon montakymmentä senttiä lyhempi ja yli puolet keveämpi :rolleyes: Siinä nyt vaan on niin hyvä nukkua eikä tuo oo koskaan sanonu että häirittis ko joskus jopa kiskoo minut siihen "lämmikkeeksi".

Taijan miekin olla aika väsyny viellä ,kun luin ensin että sie puklasit lattialle kaks kertaa muskeliäijän päälle:D |O
Auts varmasti on selkä kipiä ja mieheltä joit viellä aamukahvitkin.:D
Eiköhän mies lepy kun saa kahvit veljes luota.

Yhteistyössä