Mies on mulkk*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on kurkunpääntulehdus, en pysty puhuu. Vanhemmalla lapsella (6lk) on ollut eilisestä asti maha kipee. Koska mies on laiska ja kykenemätön olemaan henkisesti kasvattaja=vanhempi ja hän on päättänyt että lapsi lintsaa. Niin mies ei juttele lapsen kanssa, ei selvitä mihin kohtaan vatsaa sattuu, ei selvitä kuin kovaa kipu on , ei soita terkkaan. (kännyllä kirjoitetuista pyynnöistäni huolimatta).

Sen lisäksi pyysin selvittää onko kerrannut ruotsin kokeeseen, jos ei, miksei.
Ei ole sanaakaan lapselle sanonut.

Yhtenä vit*n aamuna miehen pitäisi kyetä olemaan isä , niin tää on lopputulos, mua niin stressaa. Mies jotenkin kuvittelee että lasten kasvattaminen= hän käskee ja lapset tottelee. Ruoka nenän eteen. Ja vanhemmuus on hoidettu. Kasvais aikuiseksi.

Jos nyt vasta olet pyytämässä miestä isän rooliin keskustelevana ja osallistuvana vanhempana, olet pahasti myöhässä. Se juna meni jo.

Kykenet mihen kanssa kommunikoimaan sairaudesta huolimatta, mikset pojan kanssa? Ota isä käsikynkään, painele pojan luo ja alkakaa keskustelemaan sitten vaikka whatsapin tms. kautta perseet vierekkäin.

Sitten kun olet terve, jatka yhteisiä keskusteluita pojan ja miehen kanssa. Tuuppaat ne seuraavalla lomalla viikoksi lappiin patikoimaan tai vaikka etelän reissulle. Toivoa vielä on.

Ottaa niin päähän naiset, jotka hoitavat lapset eivätkä vaadi tai anna isän hoitaa lasta jo laitokselta lähtien. Muistakaa äidit hyvät, mitä jos sinä lakkaat olemasta kenen haluat lapsen kasvattavan ja rakastavan?

Joo ei se toimi, jos vain yhtenä v@tun aamuna pitäisi olla isä. Hankala tilanne kenelle tahansa muuttaa käyttäytymistään ja tekemisiään vain yhtä aamua varten.

Mulla on kurkunpääntulehdus, en pysty puhuu. Vanhemmalla lapsella (6lk) on ollut eilisestä asti maha kipee. Koska mies on laiska ja kykenemätön olemaan henkisesti kasvattaja=vanhempi ja hän on päättänyt että lapsi lintsaa. Niin mies ei juttele lapsen kanssa, ei selvitä mihin kohtaan vatsaa sattuu, ei selvitä kuin kovaa kipu on , ei soita terkkaan. (kännyllä kirjoitetuista pyynnöistäni huolimatta).

Sen lisäksi pyysin selvittää onko kerrannut ruotsin kokeeseen, jos ei, miksei.
Ei ole sanaakaan lapselle sanonut.

Yhtenä vit*n aamuna miehen pitäisi kyetä olemaan isä , niin tää on lopputulos, mua niin stressaa. Mies jotenkin kuvittelee että lasten kasvattaminen= hän käskee ja lapset tottelee. Ruoka nenän eteen. Ja vanhemmuus on hoidettu. Kasvais aikuiseksi.
MIstä sä ensinnäkin kaiken tiedät, ettei ole puhunut? Seuraatko kärppänä miestä vierestä ja kuulet jokaikisen sanan?

Lintasaus. Tiedä vaikka lapsi lintsaiskin, kun äidille menee aina kaikki vikinät läpi mennen tullen....

Jos olisin mies, en jaksaisi tuollaista vaimoa.

Yhteistyössä