Mies on Latviassa ja hänellä on puhelin pois päältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Taas tää jaska on täällä, just nauroin sen jutille tuol toises ketjussa, ihan kypsymätön huvittava äijä. Varmaan ei ees parta kasva, ku ei näyttäs olevan tota elämänkokemusta ainakaan.

Jaska vaikuttaa täysin teiniltä tai sitten hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteesta. Luulee, että miehen puhelimeen vastaamattomuus on ainoa asia tässä vaikka olen jo pariin kertaan kirjoittanut että mitta alkaa olla täynnä kun on muitakin asioita. Jossakin se raja tulee vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vp:
No voi jestas sentään. Puhelin kiinni = pettämässä? Kannattaakohan se dramaattisuus nyt kuitenkaan, vai ajatko vain miestä kauemmas itsestäsi?

Lue muitakin viestejäni kuin aloitus. On muutakin kuin tämä temppu nyt.

Missään et kuitenkaan valota näitä "temppuja". Itsellä yleensä ulkomailla ilman vaimoa ollessa muutakin tekemistä kuin "hoitaa parisuhdetta". Onneksi aiot ottaa eron kun miehesi ei niin tajua tehdä vaikka syytä olisi.

Kai sillä miehelläkin on lupa suivaantua ja sulkea puhelin toviksi, kerta olette edellisessäkin puhelussa vain tapelleet? On nimittäin aika turhauttavaa väitellä puhelimessa jostakin vähemmän tärkeästä asiasta, jos toinen tosiaankin on viettämässä lomaa, varmatenkin poikien ryyppyreissua. Kuvitteleppa omalle kohdalle. Aika älytöntä alkaa täällä selittämään, että puhelin kiinni = pettämässä, jos ei sitten kerro niistä "muistakin asioista". Turhanpäivänen keskustelu. Mielestäni puhelimen sulkeminen on nyt enemmänkin johtunut turhautumisesta, kuin pettämisaikeista.

Alkuperäinen kirjoittaja vp:
Missään et kuitenkaan valota näitä "temppuja". Itsellä yleensä ulkomailla ilman vaimoa ollessa muutakin tekemistä kuin "hoitaa parisuhdetta". Onneksi aiot ottaa eron kun miehesi ei niin tajua tehdä vaikka syytä olisi.

tarvineeko sitä tänne kaikkea kertoo jos mainitsee että on muuta.tuskin on sen kummemmin tilivelvollinen jollekkin 2+ palstalle!
uskon että ap on turhautunut olo jos parisuhden on muutenki sillä mallilla että tarvii hoitamista ym ja toinen vaan sulkee puhelimen.se on perseestä ja oon tehnyt niin itsekkin.(tosin 5min päästä jo takas päälle).
en tiedä mutta oletan että jotain pettämistä tai sen suuntaista on ollu aikasemmin kun mies menossa tai miks ei kotona ja näin ollen puhelimen sulkeminen ei auta asiaa kun toinen on epätietoisuudessa ja vaikea olo muutenkin..?

Alkuperäinen kirjoittaja Veera:
Puhuimme päivällä puhelimessa, hermostuin yhdestä asiasta ja katkaisin puhelun. Laitoin viestin perään, että mies voisi ajatella muakin joskus.

No nyt illalla olen yrittänyt soittaa eikä vastannut puhelimeen. 1½ tunnin aikana yritin soittaa 4 kertaa ja laitoin yhden viestin. Sitten yhtäkkiä numeroon ei enää saakaan yhteyttä.

Takuulla panemassa jotakin horatsua. Onpa hienoa.

Riidan jälkeen viisi yhteydenottoa puolentoista tunnin sisällä, eli noin 20 min. välein? Odotteli lisää huutoa ja päätti pistää luurin kii?

Mä en nyt tajua miks ap on niin hirmu vihanen ja loukkaantunu. Mun mielestä toi miehen toiminta ei oo mikään temppu.. Jos on riidelty aiemmin puhelimessa ja ap on lyöny luurin korvaan niin ihan varmasti minäkin miehen asemassa olisin tavoittamattomissa jonkun tovin. Miksi ap:lla on oikeus lopettaa keskustelu puhelimessa kun hirttää kiinni, mutta miehen pitäis olla valmis puhumaan ihan millon vaan?

Yhteistyössä