Mies on Latviassa ja hänellä on puhelin pois päältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veera

Vieras
Puhuimme päivällä puhelimessa, hermostuin yhdestä asiasta ja katkaisin puhelun. Laitoin viestin perään, että mies voisi ajatella muakin joskus.

No nyt illalla olen yrittänyt soittaa eikä vastannut puhelimeen. 1½ tunnin aikana yritin soittaa 4 kertaa ja laitoin yhden viestin. Sitten yhtäkkiä numeroon ei enää saakaan yhteyttä.

Takuulla panemassa jotakin horatsua. Onpa hienoa.

no, oisko tuo nyt panemassa huoraa? Ei välttis. Käytä kuitenki kortsua seksiä harrastaessanne jos epäilet. hepatiitti tai hivi voi tulla tuliaisina ja vieläki varmemmi ku nuo nii joku kuppa tai herpes alapäähän tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mullakaan siellä kuulunut puhelin, maaseutua kun enimmäkseen on. Vasta viime viikolla siellä oltiin. Kokeile myöhemmin uudelleen.

Puhelin kuului aivan hyvin päivällä ja hälytti aivan normaalisti nyt illalla. Paska mikä paska koko mies.

No en minäkään koskaan ulkomailla pidä puhelinta päällä. Tulee turhan kalliiksi vastailla puhelimeen. Anna miehen olla reissussa. Panee, tai on panematta, se ei riipu siitä puhelimen päällä pitämisestä.

Kannattaako nyt toisen reissussa ollessa tapella puhelimessa? Turhaa kieriskelet säälissä; ei reissussa ollessa koko ajan tartte ajatella sitä toista osapuolta. Ja vaikka kuinka sanoisi ajattelevansa, niin ei tee sitä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en minäkään koskaan ulkomailla pidä puhelinta päällä. Tulee turhan kalliiksi vastailla puhelimeen. Anna miehen olla reissussa. Panee, tai on panematta, se ei riipu siitä puhelimen päällä pitämisestä.

Kannattaako nyt toisen reissussa ollessa tapella puhelimessa? Turhaa kieriskelet säälissä; ei reissussa ollessa koko ajan tartte ajatella sitä toista osapuolta. Ja vaikka kuinka sanoisi ajattelevansa, niin ei tee sitä kuitenkaan.

No sovittiin kyllä että pitää puhelimensa päällä. On sitä paitsi muitakin ihmisiä joiden pitää hänet tavoittaa. Missä mä kirjoitin että pitää ajatella toista koko ajan.

just.
mä luulen, että se mies ei ees enää muista sitä riitaa tai mitä-ikinä.herneitä-oletkaan-puhelimessa-vetänyt. ja nyt sitten sillä on puhelimesta esim akku loppu ja rouvake se kotona mielessään jo kehittelee ties mitä "minä olen sellainen marttyyri ja mies vaan läpimätäpaska"-draamaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
just.
mä luulen, että se mies ei ees enää muista sitä riitaa tai mitä-ikinä.herneitä-oletkaan-puhelimessa-vetänyt. ja nyt sitten sillä on puhelimesta esim akku loppu ja rouvake se kotona mielessään jo kehittelee ties mitä "minä olen sellainen marttyyri ja mies vaan läpimätäpaska"-draamaa :xmas:

Haista sä paska kun et mitään tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
just.

osu ja uppos :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
just.

osu ja uppos :whistle:

Owned

No jaska, heitä nyt tännekin muutama oikein syväluotaava analyysi siitä miten ap on kohdellut miestään niin väärin että miehellä oikeus (jos nyt oletetaan että tahallaan jättänyt vastaamatta ja laittanut puhelimen kiinni) kohdella naistaan näin.

Yhteistyössä