Mies on käyttänyt huoria, useasti

  • Viestiketjun aloittaja nainen80
  • Ensimmäinen viesti
ellimaaret
Jos nainen on heti huora kun harrastaa vapaaehtoista seksiä, ohhoh. Huorissa käynti on sitä, että haluaa maksaa naiselle tämän seksipalvelusta odottamatta että nainen saa samalla itselleen nautintoa.
Tämä kun vapaissa suhteissa on ainakin tarkoituksena, molempien nautinto.
Väitän että mies joka maksaa seksistä, ainakin teoriassa väittää oman seksuaalisuutensa olevan jossain mielessä naisen vastaavaa tärkeämpää ja oikeutetumpaa.
Kysyisin ap:lta mitkä olivat ne motiivit miehelläsi noihin moniin käynteihin.
 
kallista hupia
Alkuperäinen kirjoittaja nainen80:
En tiedä kuinka paljon on käynyt, useasti Euroopassa ja useasti Itärajan takana, sain sen kuvan ettei ole ihan pari kertaa. Ei huvittanut udella tarkkoja lukuja. Hänellä on työ jossa matkustelee paljon, sinkkuna on huoria käyttänyt ja kuulema "kaikki jotka olivat mukana käyttivät"...ei paljoa helpottanut oloani. Uskoisin että on käynyt maksullisilla koska ei ole löytänyt sellaista seuraa joka miellyttää ja hän ei ole mitenkään komea. Ei mikään joka ei saisi naista ikinä, mutta aika renttu tietyllä tapaa. (Nyt kun kirjoitan näitä auki mietin, sovimmeko yhteen muutenkaan...)
En usko että addikti. Mutta minun uskostani ei ole mikään kiinni kuitenkaan.
Saa olla aika iso palkka...
 
????????????
Alkuperäinen kirjoittaja kallista hupia:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen80:
En tiedä kuinka paljon on käynyt, useasti Euroopassa ja useasti Itärajan takana, sain sen kuvan ettei ole ihan pari kertaa. Ei huvittanut udella tarkkoja lukuja. Hänellä on työ jossa matkustelee paljon, sinkkuna on huoria käyttänyt ja kuulema "kaikki jotka olivat mukana käyttivät"...ei paljoa helpottanut oloani. Uskoisin että on käynyt maksullisilla koska ei ole löytänyt sellaista seuraa joka miellyttää ja hän ei ole mitenkään komea. Ei mikään joka ei saisi naista ikinä, mutta aika renttu tietyllä tapaa. (Nyt kun kirjoitan näitä auki mietin, sovimmeko yhteen muutenkaan...)
En usko että addikti. Mutta minun uskostani ei ole mikään kiinni kuitenkaan.
Saa olla aika iso palkka...
Venäjän työreissuillani venäläinen asiakas on aina onnistuneiden neuvottelujen jälkeen juhlistanut tilaisuutta tarjoamalla votkaa, kaviaaria ja naisia. Eikä ole tarvinnut maksaa mitään. Todella edullista!
 
nainen80
Miehellä on hyvät tulot. Motiivina lienee vain seksin tarve kun suhde oli mennyt poikki.
Hän vähättelee hieman asiaa ja sanoo sen kuuluvan historiaan, vaikea uskoa kun en vielä tunne ihmistä kovin hyvin. Kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä, siksi tämä on vähän vaikeaa :(
 
Leena
Sinuna ap miettisin miestä kokonaisuutena enkä vain tätä yhtä käyttäytymismallia ja etenkin se merkkaa paljon onko se jo taakse jäänyttä elämää vai käyttäisikö hän edelleen ko palveluja. Uskon että on vaikeaa päättää tästä asiasta, ei sitä vähätellä voi...halaus sinulle jokatapauksessa, ei käy kateeksi ketään tuollaisen ongelman edessä.
 
nainen 29v
Minun pidempiaikaisista existäni 2 sekä nykyinen ovat käyneet huorissa. Kaksi ensimmäistä teki sitä poikien reissuilla kun muutkin. Nykyinen perusteli asian mielestäni kohtuullisesti. Sanoi ettei halua/jaksa lähteä baareihin sänkyseuraa hakemaan, eikä edes haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä ettei halua muuta, eikä aio soitella. Ja toinen syy olikin se ettei ne jää rikkumaan perään. Sitten kun haluaa taas vakiintua etsii seuralaista ensisijaisesti ja seksiä sitten kun sen aika on. Näin meillä.
 
8====3
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 29v:
Minun pidempiaikaisista existäni 2 sekä nykyinen ovat käyneet huorissa. Kaksi ensimmäistä teki sitä poikien reissuilla kun muutkin. Nykyinen perusteli asian mielestäni kohtuullisesti. Sanoi ettei halua/jaksa lähteä baareihin sänkyseuraa hakemaan, eikä edes haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä ettei halua muuta, eikä aio soitella. Ja toinen syy olikin se ettei ne jää rikkumaan perään. Sitten kun haluaa taas vakiintua etsii seuralaista ensisijaisesti ja seksiä sitten kun sen aika on. Näin meillä.
Kerrankin järkevä mielipide! Ja miehellään järkevät perustelut. Ei mies ole siitä pilaantunut, jos joskus on seksistä maksanutkin.

Ehkäpä prostituoidut vähentävät baareissa miestä vonkaavien Ellien mahkuja saada järkevää kumppania - edes yhdeksi yöksi, ja siksi maksullista seksiä vastustetaan tällä palstalla niin kiivaasti?

Vai vedetäänkö taas esiin ns. kateuskortti: "Jos minä en saa, niin eivär prkl maksullisetkaan horatsut!"
 
ellimaaret
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 29v:
Minun pidempiaikaisista existäni 2 sekä nykyinen ovat käyneet huorissa. Kaksi ensimmäistä teki sitä poikien reissuilla kun muutkin. Nykyinen perusteli asian mielestäni kohtuullisesti. Sanoi ettei halua/jaksa lähteä baareihin sänkyseuraa hakemaan, eikä edes haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä ettei halua muuta, eikä aio soitella. Ja toinen syy olikin se ettei ne jää rikkumaan perään. Sitten kun haluaa taas vakiintua etsii seuralaista ensisijaisesti ja seksiä sitten kun sen aika on. Näin meillä.
Aika outoa tekstiä naiselta, ettäkö tervekätinen mies ei pysty seksintarvettaan itse hoitamaan, vai onko seksi miehelle jotain aivan muuta kuin naiselle, onhan meilläkin dildot mutten mene vertaamaan sellaista elävään mieheen.
Ala-arvoista maksaa suht samasta kuin jos tumputtaisi itse ja säilyttäisi itsekunnioituksensa. Onko kukaan kuullut ihmiskaupasta, kaikki huorat ei tee sitä pelkästä seksinhimosta, herätkää nyt todellisuuteen!
 
Ihmetyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Olen siis se nutturatiukkapipoäikkäopetyyppi..Mutta itsellä on toistaiseksi ollut varaa plokata mies joka ei kävisi/ ole käynyt ja ajattelee laillani.
Lue: plokata mies joka ymmärtää mitä voi kertoa ja mistä ollaan hiljaa. En ymmärrä miksi joku mies menee paljastamaan naiselle käyneensä huorissa.
 
ellimaaret
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyttää...:
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Olen siis se nutturatiukkapipoäikkäopetyyppi..Mutta itsellä on toistaiseksi ollut varaa plokata mies joka ei kävisi/ ole käynyt ja ajattelee laillani.
Lue: plokata mies joka ymmärtää mitä voi kertoa ja mistä ollaan hiljaa. En ymmärrä miksi joku mies menee paljastamaan naiselle käyneensä huorissa.
Ollaan myöhemminkin juteltu aiheesta, ja kysynyt tätä miksei mieheni 3 v. sinkkuaikana käynyt huorissa, vaikka on maksukykyinen ja nettitaitoinen viriili mies. Ei kuulemma luonto antanut periksi, hänestä luuserien touhua - oli mieluummin ilman kuin että tiedostaen että vain hänen rahansa kiinnostaa naista, muuten ei irtoaisi.
Eiköhän tämä asia fiksulle naiselle selviä jossain vaiheessa muista yhteyksistä mikäli mies ei ole pysynyt totuudessa.
Onhan palstalla näköjään naisia joita käyminen ei haittaa. Mikäs siinä jos pipo ei tiukota. Itselläni tässä kohtaa jyrkkä EI!
 
olli w
Alkuperäinen kirjoittaja 8====3:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 29v:
Minun pidempiaikaisista existäni 2 sekä nykyinen ovat käyneet huorissa. Kaksi ensimmäistä teki sitä poikien reissuilla kun muutkin. Nykyinen perusteli asian mielestäni kohtuullisesti. Sanoi ettei halua/jaksa lähteä baareihin sänkyseuraa hakemaan, eikä edes haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä ettei halua muuta, eikä aio soitella. Ja toinen syy olikin se ettei ne jää rikkumaan perään. Sitten kun haluaa taas vakiintua etsii seuralaista ensisijaisesti ja seksiä sitten kun sen aika on. Näin meillä.
Kerrankin järkevä mielipide! Ja miehellään järkevät perustelut. Ei mies ole siitä pilaantunut, jos joskus on seksistä maksanutkin.

Ehkäpä prostituoidut vähentävät baareissa miestä vonkaavien Ellien mahkuja saada järkevää kumppania - edes yhdeksi yöksi, ja siksi maksullista seksiä vastustetaan tällä palstalla niin kiivaasti?

Vai vedetäänkö taas esiin ns. kateuskortti: "Jos minä en saa, niin eivär prkl maksullisetkaan horatsut!"
Heh. Kateuskortti sopii joka tilanteeseen... :)

Että mä oon kateellinen naapurin Penalle kun se meni huoriin ja mä saan ilmaiseks.
 
Markku -70
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyttää...:
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Olen siis se nutturatiukkapipoäikkäopetyyppi..Mutta itsellä on toistaiseksi ollut varaa plokata mies joka ei kävisi/ ole käynyt ja ajattelee laillani.
Lue: plokata mies joka ymmärtää mitä voi kertoa ja mistä ollaan hiljaa. En ymmärrä miksi joku mies menee paljastamaan naiselle käyneensä huorissa.
Siksi kun se on niin tyhmä eikä ajattele kuin itseään.
 
ellimaaret
Alkuperäinen kirjoittaja Markku -70:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyttää...:
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Olen siis se nutturatiukkapipoäikkäopetyyppi..Mutta itsellä on toistaiseksi ollut varaa plokata mies joka ei kävisi/ ole käynyt ja ajattelee laillani.
Lue: plokata mies joka ymmärtää mitä voi kertoa ja mistä ollaan hiljaa. En ymmärrä miksi joku mies menee paljastamaan naiselle käyneensä huorissa.
Siksi kun se on niin tyhmä eikä ajattele kuin itseään.
Niin kuka oli tyhmä, mies vai nainen??
 
_Markku 70
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Alkuperäinen kirjoittaja Markku -70:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetyttää...:
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Olen siis se nutturatiukkapipoäikkäopetyyppi..Mutta itsellä on toistaiseksi ollut varaa plokata mies joka ei kävisi/ ole käynyt ja ajattelee laillani.
Lue: plokata mies joka ymmärtää mitä voi kertoa ja mistä ollaan hiljaa. En ymmärrä miksi joku mies menee paljastamaan naiselle käyneensä huorissa.
Siksi kun se on niin tyhmä eikä ajattele kuin itseään.
Niin kuka oli tyhmä, mies vai nainen??
no se mies tietty.
 
ellimaaret
Mies on tyhmä käydessään huorissa kun ei ole kertonut vaiko silloinkin kun on käynyt ja kertoo. Kumpi on pahempi moka vai onko aivan sama jos homma on jo tapahtunut?
Oletko Markku sitä mieltä että menneisyys pitää vaan unohtaa ja panna huorissa käynnit sen piikkiin ettei muuten olisi naista saanut, vai kertooko miehen ajatusmaailmasta jotain enemmänkin mikä pitäisi suhteessa ottaa huomioon tänäkin päivänä?
 
Lassen Leben
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Mies on tyhmä käydessään huorissa kun ei ole kertonut vaiko silloinkin kun on käynyt ja kertoo. Kumpi on pahempi moka vai onko aivan sama jos homma on jo tapahtunut?
Oletko Markku sitä mieltä että menneisyys pitää vaan unohtaa ja panna huorissa käynnit sen piikkiin ettei muuten olisi naista saanut, vai kertooko miehen ajatusmaailmasta jotain enemmänkin mikä pitäisi suhteessa ottaa huomioon tänäkin päivänä?
Nim. ellimaaret, omien kirjoitustesi mukaan miehen maksullisissa käyminen ei ole ongelma omassa parisuhteessasi. Jos joku muu mies on käynyt maksullisissa naisissa sinkkuna ja "entisessä elämässään", niin mikä moraalinvartijan virka sinulle sitten on langetettu? Elä ja anna toistenkin elää!
 
ellimaaret
Alkuperäinen kirjoittaja Lassen Leben:
Alkuperäinen kirjoittaja ellimaaret:
Mies on tyhmä käydessään huorissa kun ei ole kertonut vaiko silloinkin kun on käynyt ja kertoo. Kumpi on pahempi moka vai onko aivan sama jos homma on jo tapahtunut?
Oletko Markku sitä mieltä että menneisyys pitää vaan unohtaa ja panna huorissa käynnit sen piikkiin ettei muuten olisi naista saanut, vai kertooko miehen ajatusmaailmasta jotain enemmänkin mikä pitäisi suhteessa ottaa huomioon tänäkin päivänä?
Nim. ellimaaret, omien kirjoitustesi mukaan miehen maksullisissa käyminen ei ole ongelma omassa parisuhteessasi. Jos joku muu mies on käynyt maksullisissa naisissa sinkkuna ja "entisessä elämässään", niin mikä moraalinvartijan virka sinulle sitten on langetettu? Elä ja anna toistenkin elää!
Sanoinkin että jos jotkut naiset painavat asian villaisella, se on heidän asiansa. Mielestäni vaan kertoo liikaa miehen ajatuksista silloin menneisyydessä jos ovat käyttäneet. Vai muuttuuko ihminen noin paljon sitten vakiintuessaan? Mihin tarpeeseen oikeasti huorien luo mennään?
En ole saanut asiallisia vastauksia siihen. Miehet vähättelevät asiaa mutten ymmärrä miksi myös naiset. Vakava periaatteellinen asia mielestäni minkä kannan mies tähän ottaa.

Ensimmäinen poikaystäväni jätti minut venäläisen prostituoidun takia ja meni tämän kanssa naimisiin. Voipi olla että jyrkkyys on tuolta ajalta...
 
nainen80
Mielenkiintoisia pointteja. Miesystäväni tuntuu vain haluavan minun hautaavan asian ja kiroilee sitä että meni tunnustamaan ja kiroaa myös henkilön joka minulle kertoi, koska "niin moni hänen tutuistaankin on käynyt maksullisilla ja elää onnellisena naisen kanssa, joka ei tiedä eikä näinollen murehdi tai moralisoi". Tjaah... Itse olen välillä asian kanssa melkein ok, välillä oksettaa kun ajattelen sitä tilannetta mikä naista ostettaessa vallitsee ja miten hommat hoidetaan. Edelleenkään en anna miehen koskea.
 
M....
että ihmiset tekevät joskus joitakin asioita ja sitten lopettavat, kun huomaavat, että se on väärin tai ei ole heidän juttunsa. Miehesi on varmasti nähnyt, miten pahalta se sinusta tuntui. Hän ei kuitenkaan enää voi asialle mitään. Jos hän on asiasta aidosti pahoillaan, tiedät sen varmaan, sanoisin, että on äärettömän tärkeää antaa oikeasti anteeksi. Kaikki tekevät joskus virheitä, mutta syyllisyyden kivirekeä ei kannata pakottaa kantamaan vuodesta toiseen. Nyt miehesi ei varmasti tekisi niin, sillä hän saa nauttia sun seurastasi.

Toiseksi kuullostaa siltä, että ihan kuin se, joka koko jutun paljasti, olisi halunnut teille vaikeuksia. Mikä hänen motiivinsa oli tehdä niin?
 
kokemus on
Alkuperäinen kirjoittaja M....:
Toiseksi kuullostaa siltä, että ihan kuin se, joka koko jutun paljasti, olisi halunnut teille vaikeuksia. Mikä hänen motiivinsa oli tehdä niin?
Tähän minä kiinitin huomiota. tällaiseen "ystäväjoukkoon" on syytä katkaista välit heti. Haluaa teille riitaa, toraa ja eroakin kenties.
 
Pekka 123
Alkuperäinen kirjoittaja Juokse nyt lujaa:
ja mieti, minkälainen tyyppi voi laittaa rahat tiskiin ja heittäytyä naisen kimppuun ihan himona.
Ihan normaali mies voi varmasti.

Olen siis itse mies. Vaikken itse olekaan käynyt huorissa, se johtuu enemmän siitä että olen saanut yleensä muutenkin ja olen melko estoinen ja ahdistunut.

Normaali, kiva, asiallinen mies ottaa varmasti naisen maksusta. Ei tietysti kaikki mutta varmaan useimmat.

Tällä en tarkoita sitä että tietenkään ei naisen pidä hyväksyä että mies käy huorissa parisuhteen aikana.



 
Lilja 4-ever
Miksiköhän normaali mies voi käydä huorissa? Kuten täällä jo mainittiin, monet naiset ovat seksiorjia ja ihmiskaupan uhreja eivätkä todellakaan tee sitä omasta halustaan.

Nämä miehet voisivat vaikka katsoa leffan "Lilja 4-ever" ja miettiä sitten vieläkö huorissa käyminen kiinnostaa...
 
Ei tulisi jatkoja meilläpäin
Jos mies on voinut käyttää 'palvelua', jossa erittäin moni on joko ihmiskaupan uhrina, muuten vasten tahtoaan, rahapulassa, vaikka kuinka inhottaisi (ja useimmilla taitaa aika usein inhottaa se 'työ') tai siksi, minkä takia useat alan naiset työtä tekevät eli vammautuneena henkisesti lapsuudenaikaisesta hyväksikäytöstä, en sellaista ihmistä haluaisi todella kotiini. Hyvin moni tuota 'työtä' tehnyt (no työstä se todella käykin, miettikääpä kohdallenne kaikki höyrypäät käymässä käsiksi) inhoaa itseään sisällään ja tosiaan äärettömän moni tekee sitä pakotettuna. Ja lapsena käsiksikäynnin uhriksi joutunut yleensä toimii juuri niin, että pakottaa itsensä toistamaan samaa toimintaa, koska on jo nollannut ihmisarvonsa lapsena. Psykologien hyvin tunnistama vamma...

Itse tyhjentäisin mieluummin vaikka käymälänalusia työkseni. Ja seksikielteinen minä en todella ole, mutta seksi ei ole seksiä, jos se tehdään vastentahtoisesti saati nyt pakotettuna. Tai vanhan trauman paoksi. Jos mies ei tällaista huomioi, ei todella ole se ihmistyyppi, mitä minä nimitän mieheksi.

Aina kuulee näitä "No kaikki tosiasiassa käyttävät / katselevat" jne. muuta soopaa. Ei todella ole näin. Eivät käytä, on tosi suuri joukko miehiä, joilla moinen ei tule mieleen. Kun itse ja oma kaveripiiri tekevät näin, ja sitten luetaan jotain palstoja, joille taas niillekään ei iso osa miehistä eksy koskaan moisia puimaan, kuvitellaan, että siinä on se koko joukko miehistä. Sama ilmiö, kun murrosiässä, kun kuvitellaan, että "Kaikki muut ovat jo olleet silleen", ja tosiasiassa siellä viidentoista nurkilla aika harva kuitenkin.

Mutta jos tosiaan miehen maailmankuva kestää tuollaisen yhteiskuntarakenteen pönkittämisen, jossa on kuitenkin kyse ihmisistä elämäntilanteineen, ei jostain kilotavarasta Keskon varastolta, en ymmärrä, mitä muutenkaan moisen kanssa tekisin. Maailmankuvassa on silloin jo liikaa vinksahtanutta aika monen naisen näkövinkkelistä. Ja jos sen jättää kertomatta, mikä ihmeen toimintatapa sekään on? Siinähän esittää silloin toista ihmistä, kuin todellisuudessa on, mitä moista huijausta tekemään parisuhteen pohjaksi muutenkaan? Hankkikoot seuraa, jonka seurassa voivat olla oma itsensä, jonka maailmankuva on samansorttinen, niin eikö jokainen pääse helpommalla silloin? En minä jaksaisi esittää jotakuta muuta koko parisuhteen ajan, toimia vähintäänkin agentin tavoin, jos ei melkein kaksoisagentinkin.
 

Yhteistyössä