Mies on hyvä TUUNAAJA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja catlady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

catlady

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
5 130
0
36
Tuunasi tytölle pyörän, joka ostettiin kirpparilta (oli vaalean sininen ja nyt se on sitten PINKKI/HARMAANMUSTA) ... :D

Tänään ostettiin puun väriset koulupöydät halvalla (90e kpl) tytöille ja mies lakkasi ne valkokuultavaksi + ostettiin uudet hopeat nupit (alkuperäiset oli puun väriset) ja siis WAU!

Seuraavaksi mies sitten lakkaa tuolla samalla aineella tuon tyttöjen kerrossängynkin, niin sopivat hyvin huoneessa yhteen... ;)

Onneksi mies osaa... :whistle:

Se on mukavaa kun osaa laittaa mieleiseksi tavaraa. Itse olen laittanut meiltä keittiönpöydän uusiksi ( mäntyä, lakattu --> nykyisin tummanpunertava vahattu ), sekä muuta tavaraa, kun maalari olen. :) Voin vain kuvitella laittavani kaiekn tavaran lastenhuoneesta uuteen uskoon, kunhan ne tavarat saan jostain haalittua kun aika koittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Se on mukavaa kun osaa laittaa mieleiseksi tavaraa. Itse olen laittanut meiltä keittiönpöydän uusiksi ( mäntyä, lakattu --> nykyisin tummanpunertava vahattu ), sekä muuta tavaraa, kun maalari olen. :) Voin vain kuvitella laittavani kaiekn tavaran lastenhuoneesta uuteen uskoon, kunhan ne tavarat saan jostain haalittua kun aika koittaa.

Hienoa, ku itse osaat!! =)

Meidän pitäisi siskon kanssa maalata meidän lastenhuoneisiin BOORDIT, mutta on ihan vasta AJATUS pohjalla tämä projekti... :whistle:
Mies sanoikin, että kohta hän maalaa ne boordit, jos me naiset ei saada mitään aikaan... :ashamed:

tyttö varmasti tykkäs=)
Meilläkin mies tehnyt meidän keittiö ja lattian,siis mitään koulutusta ei alalle ole,on vaan näppärä.
Itse tykkään tapetoinnista,maalauksesta ym muusta näperrys remppailusta,saa mieleistään kun itse tekee ja säästyy pitkä penni=)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Laita kuva? =)

Minäkö...? :/

juu-u =) Nii ja tarkotin siitä pyörästä, enkä tuunaajasta :laugh: ;)

Voi apua... :laugh: Tuunaaja vois ylpeenä virnuilla pyörän vieressä kuvassa... ;)
Mutta siis, minä en osaa laittaa kuvia ja kuvat on joko koneessa tai kamerassa tai levyllä tai...
Menee ainakin huomiselle kuvan laitto (pyörästä ) ... :|

Yhteistyössä