Mies on googlaillut elatusvelvollisuuden kestoaikaa

  • Viestiketjun aloittaja "murtunut"
  • Ensimmäinen viesti
dddd
[QUOTE="murtunut";30033574]Kysyisin lähinnä neuvoja, että voiko tilanteen vielä korjata, vai onko peli menetetty?

Olen ollut tosi masentunut ja mitään saamaton jo pitkän aikaa. Ehkä mies ei vaan jaksa minua tällaisena. :([/QUOTE]

En minäkään jaksaisi vuositolkulla katsella mitäänsaamatonta miestä. Kai olet hakenut apua masennukseesi.
 
herätys
Onko sinusta ollut mitään iloa, tukea, apua jne miehellesi, vai oletko ollut "riippakivi"? Ymmärrän kyllä miestäsi, mikäli et ole edes yrittänyt hakea apua masennukseesi. Eräässä tuttavaperheessä oli myös tilanne, että vaimo masentunut ja mies hoiti perheen elatuksen, hoiti lapsen, kodin, koiran...ihan kaiken. Sinnikkäästi 5 vuotta mies jaksoi, mutta sitten katkesi kamelin selkä. Erohan siitä seurasi, enkä yhtään ihmettele.

Oletko hankkinut keskusteluapua? lääkityksen? Oletko hoitanut masennustasi ruokavaliolla ja liikunnalla? Vai röhnöttänyt kotona ja antanut miehesi ottaa täyden vetovastuun perheestä?
 
niin...
Niin, oletko hakenut apua masennukseesi? Jos et, niin mitäpä jos heti tänään sanoisit miehellesi, että olet kyllästynyt jatkuvaan alakuloisuuteesi ja tahdot apua ja varaatte vaikka yhdessä sulle lääkäriajan. Jos minä olisin miehesi, niin varmasti tuon kuuleminen saisi edes pienen toivon kipinän heräämään, jos muuten jo tilanne olisi alkanut tuntua epätoivoiselta.
 
viera.s
No minä en googlailusta vetäisi noin varmoja johtopäätöksiä. Itse ainakin googlettelen mitä sattuu, esim. näihin keskustelupalstan keskusteluihin liittyen kiinnostaa joskus etsiä lisätietoa. Tai sitten läheisten tilanteeseen liittyen. Minunkin googlailuistani voisi vetää johtopäätöksen, että minulla on sukupuolitauteja, harkitsen eroa, tarvitsen toimeentulotukea, mieheni on väkivaltainen, meistä on tehty ls-ilmoitus ja ties mitä muita kamaluuksia. Mikään näistä ei kuitenkaan pidä paikkaansa.
 
yksi vain
Juu, samoin minun googlailuistani voisi vetää aika hurjia johtopäätöksiä, jos tuolle linjalle lähtisi :). Tänäänkin ihan huvikseni googlailin "ihastuksia" yms., vaikkei minulla todellakaan ole salaihastusta oman mieheni lisäksi :).
 
Kannattaa todella kysyä asiasta.
Tosiaan minäkin joskus googlasin eroon liittyviä juttuja, erään ystävän puolesta. Oma mies näki sen, ja huolestui, mutta tuli kysymään ja se siitä.
Ei kannatta pähkäillä, jos sattuu olemaan jotain muuta :)
 
tiktaktok
Exä oli ottanut aikoinaan selvää elareista ja oli positiivisesti yllättynyt saamistaan vastauksista, sitten alkoi pettää ja kiinni jäätyään otti eron.

Ihan muuten vaan varmaan kattelee..
 

Yhteistyössä