mies on alkanut nolata mua ja se tuntuu todella pahalta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
tän illan yks esimerkki:
pelattiin kaveripariskunnan kanssa aliasta miehet vastaan naiset. mun pari sitten selitti et "alexander stubb on tällanen" johon minä, että ministeri!! mun pari, et mikä ministeri? mulle tuli ihan musta aukko vaikka tasan tiedän ja olin et öööööö... ja just kun olin sanomassa et ulkoministeri niin mun mies huusi et voi vitun pöljä!!!!!
ja mua loukkas. saatiin kierros loppuun ja olin pahoillani edelleen miehen kommentista ja sanoin, et mä käyn nyt tupakalla, johon mies sanoi et "voi helvetin tervakeuhko!!" ja oikeesti en ollu yli tuntiin käyny..
kaveripariskuntakin oli vähän et ???????????????????
mistä tollanen kertoo?? yhtäkkiä alkanu, mies ei ikinä ole ollut tollanen...
pieni asia sinänsä tää tän illan esimerkki, mut näit on alkanu olla enemmänkin viime aikoina...

olen kysynyt ja sanoo et mä oon vaan liian herkkänahkanen. et läpällä vaan... sit kun oon sanonu, että et sä ennenkään ole läpällä moisia heittäny, niin sanoo et mä oon tosikko. jes.

Vai pieni asia!

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Nolaa seuraavalla kerralla se idiootti oikein kunnolla, anna tuttavien kuullen ymmärtää että on tuhkamuna eunukki koko jätkä!

Tai jätä se kusipää heti huomenna!

Itse tekisin tuon ekan, vasta sitten tuon tokan! Kaikkea te naiset siedätte, kyllä ihmettelen kun olen taas tänäänkin lukenut täältä vaikka mitä juttuja!

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
olen kysynyt ja sanoo et mä oon vaan liian herkkänahkanen. et läpällä vaan... sit kun oon sanonu, että et sä ennenkään ole läpällä moisia heittäny, niin sanoo et mä oon tosikko. jes.

Onko hänellä masennusta, ahdistusta tms.?
Muita mt-ongelmia?

Alkoholia liikaa, mitään sairauksia?

mä ottaisin läppänä pöljän, eri asia olis vaikka idiootti. Eikä tervakeuhkokaan kuullosta vakavalta haukkumasanalta. Me voidaan "haukkua" toisiamme ihan mielin määrin ilman et tarkotetaan pahaa. Se on vaan sellanen tapa puhua, jäänne jostain teiniajoilta. Ehkä sun ukolla samanlaista?

Jotkut ihmiset ei ihan oikeasti käsitä että heidän "hauskat läpät" voi loukata. Itse sanoisin ensin ihan suoraan, että se loukkaa minua, ole hyvä ja ota minunkin tunteeni huomioon ja lopeta. Ja jos käytös jatkuisi niin suhde ei. Saatan olla itse liian herkkänahkainen jonkun mielestä, mutta en todellakaan suostuisi kuuntelemaan tuollaista. En varsinkaan ihmiseltä, jonka kuuluisi olla kumppanini, tukea ja rakastaa, ei mollata ja alentaa.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
mä ottaisin läppänä pöljän, eri asia olis vaikka idiootti. Eikä tervakeuhkokaan kuullosta vakavalta haukkumasanalta. Me voidaan "haukkua" toisiamme ihan mielin määrin ilman et tarkotetaan pahaa. Se on vaan sellanen tapa puhua, jäänne jostain teiniajoilta. Ehkä sun ukolla samanlaista?

Tuo voi olla ihan totta, ja juuri siksi olisi hyvä tehdä selväksi että se loukkaa. Ei tuollaista tarvitse kestää vaikka se kuinka olisi toisen mielestä harmitonta ja hauskaa. Kyllä se on tällaisessa tilanteessa ukon tehtävä muuttaa käyttäytymistään.

Alkuperäinen kirjoittaja **:

no eipä ole ennen ollut....

Sillä on jotain ongelmia ja se yrittää purkaa niitä suhun.
Se on itse tehnyt jonku typerän teon ja saanut tuntemaan itsensä tyhmäksi,haluaa ehkä tiedostamattaankin tehdä sinulle saman laisen olon.Vaikkei se samanlainen olo olekaan,aivot tahtoo uskoa että on.

Joo, sun miehellä on nyt itsellään joku asia mieltään painamassa.. ja purkaa sen suhun. Onko hänellä töissä raskasta, kiireistä/ rahahuolia/ ongelmia lähisukulaisilla/ ongelmia itsensä kanssa/ ongelmia parisuhteessa/ jotain sellaista, mistä sä et tiedä, miehesi ei ole voinut puhua sulle asiasta... yms. ??? Kaveripariskunnan aikana monet vetää jotaa ihme roolia.. esittää. Jotkut miehet on sitte niin lapsellisia! Kannattaa ottaa asia käsittelyyn mahdollisimman pian, jotta siitä ei tulisi isoa ongelmaa. Istutte saman pöydän ääreen ja puhuttu asioista rehellisesti, avoimesti ja rakentavasti. Tsemppiä! =)

Mun ystävän ex-mies oli mustasukkainen. Jos mun mies oli kylässä, ystävän mies nolasi ystääväni joka käänteessä. Kun olin yksin heillä, mies käyttäytyi eri tavalla. En tiedä onko tästä apua ap:n pulmaan, mutta ystäväni ex ei käyttäytynyt näin vielä seurusteluvaiheessa, mutta kun olivat menneet naimisiin niiin käytös muuttui aika pian häistä.

Yhteistyössä