mä oon ihan ulkopuolinen ja se tuntuu paskalta. *TUR-HA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
asun siis tosi pienessä kylässä ja tääl on kaks baaria. toinen on vaan "viikonloppukäytössä" mut toinen on sellanen mis porukka kokoontuu arki-iltasinkin kahvitteleen tai kaljalle tai muuten vaan tapaan ystäviä/kavereita/tuttuja. mä en ko.kuppilassa oo ikinä käyny arkena koska joko en pääse tai sit en oo saanu kaveria.
mies ravaa siel melkein joka ilta jotakuta morjestamassa ja samoin mun yks ystävä (joka ei tietenkään ikinä sillon pääse ku mä pääsisin)
ja nyt puhuin tän mun ystävän kanssa puhelimessa ja se sano et tää baari järjestää "insideristeilyn" keväällä et siel kiertää aina arki-iltasin lista mihin saa laittaa nimensä. mähän en luonnollisesti ole koko listaa ikinä nähnytkään,mut puhuin sit miehelle tätä,niin se sano et joo on sitä listaa hänelle tyrkytetty useestikin,et "maija" aina kinuaa et laita nimes.
mua alko niin totaalisesti vituttaa.
ääh,en osaa purkaa tätä,ärsyttää vaan se et en tiedä ikinä mistään mitään (tää nyt oli vaan yks typerä esimerkki joka on nyt tapetilla) koska olen aina arki-iltasin kotona.
mä en tiedä ymmärsikö kukaan tästä mitään, mut sen tiedän et kohta tulee kommenttia et kannattiko sit tehdä lapsi jos noin paljon harmittaa ettei pääse arkena baariin :xmas:
tuli vaan niin ulkopuolinen olo.

en siis siitä ole pahoillani et en kuulu siihen sisäpiiriin vaan siitä et nyt kun tätä asiaa on puitu,niin kaikki mun läheiset kuuluu. tai tuli sellanen hölmö olo.. arvasin et en osannu kirjottaa ymmärrettävästi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
asun siis tosi pienessä kylässä ja tääl on kaks baaria. toinen on vaan "viikonloppukäytössä" mut toinen on sellanen mis porukka kokoontuu arki-iltasinkin kahvitteleen tai kaljalle tai muuten vaan tapaan ystäviä/kavereita/tuttuja. mä en ko.kuppilassa oo ikinä käyny arkena koska joko en pääse tai sit en oo saanu kaveria.
mies ravaa siel melkein joka ilta jotakuta morjestamassa ja samoin mun yks ystävä (joka ei tietenkään ikinä sillon pääse ku mä pääsisin)
ja nyt puhuin tän mun ystävän kanssa puhelimessa ja se sano et tää baari järjestää "insideristeilyn" keväällä et siel kiertää aina arki-iltasin lista mihin saa laittaa nimensä. mähän en luonnollisesti ole koko listaa ikinä nähnytkään,mut puhuin sit miehelle tätä,niin se sano et joo on sitä listaa hänelle tyrkytetty useestikin,et "maija" aina kinuaa et laita nimes.
mua alko niin totaalisesti vituttaa.
ääh,en osaa purkaa tätä,ärsyttää vaan se et en tiedä ikinä mistään mitään (tää nyt oli vaan yks typerä esimerkki joka on nyt tapetilla) koska olen aina arki-iltasin kotona.
mä en tiedä ymmärsikö kukaan tästä mitään, mut sen tiedän et kohta tulee kommenttia et kannattiko sit tehdä lapsi jos noin paljon harmittaa ettei pääse arkena baariin :xmas:
tuli vaan niin ulkopuolinen olo.

:o :xmas: Mulle ei enää tulis edes mielen viereen lähtee arkena istuu johonkin savuseen kuppaseen baariin. :o
No, jokainen taaplaa tyylillään...

Noh, itsekin aikaani siellä kylällä viettäneenä ja juttuja kuunnelleena ymmärrän sun pointtisi.
Eiköhän se ohi mene, koitat keksiä jotakin parempaa kuin mitä niillä on. ;)

savunen tää baari ei oo ja käy ihan kahvilasta ja tapaamispaikasta. ihan viihtyisäkin mesta ja kyllä musta olis mukavaa joskus lähteä ihan arki-iltana sinne istuun kaverin kanssa kahvikupposelle jutteleen mukavia. vaihtelua kotiseinille. plaaaaa,unohtakaa :ashamed:

muoks.KIITOS illuusia! visiin tarvii sit olla eläny tässä kuppasessa kylässä et pystyy ymmärtään :whistle:

Mä ymmärrän. Pointtihan ei ole se baari, vaan se, että kaverit kokoontuu siellä ja suunnittelevat reissuja yms. ja yksi kavereista jää koko hommasta ulkopuolelle. Siis nuo kaverithan vois kokoontua vaikka keilaamaan tai pelaamaan jalkapalloa, yhtä kaikki, tympis muakin jos mut ystävät "unohtais" tuolleen :/

Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Mä ymmärrän. Pointtihan ei ole se baari, vaan se, että kaverit kokoontuu siellä ja suunnittelevat reissuja yms. ja yksi kavereista jää koko hommasta ulkopuolelle. Siis nuo kaverithan vois kokoontua vaikka keilaamaan tai pelaamaan jalkapalloa, yhtä kaikki, tympis muakin jos mut ystävät "unohtais" tuolleen :/

helpotuksen huokaus,kiitos. sait mun ajatukset kirjotettua :)

:hug: Onko siellä mll tai srk äiti-lapsi kerhoja? saisit siellä uuden "ringin" itellesi. Kavereillasi ei sitten varmaankaan ole lapsia? Usko pois, pian keksit uutta tekemistä ja silloin ei enää niin yksinäiseltä tunnu. Olisiko miehellä halua/tahtoa olla joskus kotona jotta sinäkin pääsisit?

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
:hug: Onko siellä mll tai srk äiti-lapsi kerhoja? saisit siellä uuden "ringin" itellesi. Kavereillasi ei sitten varmaankaan ole lapsia? Usko pois, pian keksit uutta tekemistä ja silloin ei enää niin yksinäiseltä tunnu. Olisiko miehellä halua/tahtoa olla joskus kotona jotta sinäkin pääsisit?

ei tääl mitää sellasia ole... :| tai kai joku kuppikunta joskus kokoontuu,mut en edes yritä änkee sinne. ihan erilaisia ihmisiä mitä mä. ja tämä on fakta.. on mun kavereillakin lapsia,mut he vaihtelevat puolisoidensa kanssa iltoja jolloin toinen pääsee meneen ja välillä toinen. meillä mies on kaikki illat raksalla ja käy kahvilla aina tos kuppilassa apureineen.. älkää kysykö miksei ne kotona voi käydä. en minä vittu tiedä. enkä ymmärrä. enkä jaksa. mua masentaa nyt tosi rankasti. ollu ihan karsee viikonloppu ja nyt tuli viel tää uskomaton yksinäisyyden tunne. :ashamed:

Yhteistyössä