mies ollu 7h pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
"apua mun mies on ollut 3h lääkäirssä soittamatta onkohan sillä pää poikki jo.. "

Noin vittumainen akka on tullut jätetyksi...

eli nään näkyjä kun mies istuu tuossa selän takana sohvalla B)

Niin näät, lääkärissähän sä sanoit sen olevan.

Vai oliko tuo lääkärijuttu "hyvä vitsi"? Sitä sekompi sinä olet ja sitä varmemmin sun miehes lemppaa sut vielä jos on vähänkään fiksu.

ei se enää ole, mutta eilen oli. lähinnä mietin että olisko mun pitänyt tehdä tänne samanlainen aloitus.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos niitten ikkunoitten kanssa on tullut jotain ongelmia- ei kaikki mene aina ihan kässärin mukaan.

Näin!

Ikkuna-asiaa en kommentoinut, kun pitäisi todellakin tietää millainen projekti se on. Ne voi mennä lähes heittämällä paikoilleen, mutta jos vanhan uudistamisesta on kyse, niin välttämättä ei menekään vanhan aukotuksen mukaan ja koko aukotusta oli ehkä tarkoituskin muuttaa, ja se ottaa aikaa. Siltikin voi tulla yllätyksiä, ja joudutaaan funtsimaan ja suunnitelmat meneväkin uusiksi. Edelleen vaikka jos suunnitelmien mukaan "piti" mennä nätisti vanhan aukotuksen mukaan, voi siltikin paljastua jotain, jonka vuoksi kannattaakin alkaa tekemään toisin, jos kerran kuitenkin hyvää on tarkoitus tehdä. ym ym.

Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan!!!:
lähti asentaan kaverilleen KOLMEA IKKUNAA tossa neljän aikaan eikä sitä kuulu eikä näy, ei vastaa puheluihinkaan! kaksi kertaa oon koittanu soittaa, mutta ei.. sit laitoin viestiä et olen huolissani, mut ei vastaa...
mua nyt hirvittää enkä pysty rauhoittumaan unille.. mulla ei ole sen kavereiden numeroita enkä tiedä kehtaisinko soitellakaan vaikka jostain enirolta ne saisinkin....? jos ei olekaan mitään hätää niin oon sit vaan naurettava kun häiritsen kavereita kun ei mies vastaa.. muttakun tää ei ole sen tapaista.... hittovie se kuulee kyllä kunniansa kun tulee kotiin!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHH....
(ja ei kiitos mitään toinen nainen-paskaa!)

Mitäs ihmeellistä tossa nyt on?? Miehes on päässyt sovittamaan meisseliä toiseen rasiaan ja tekee sen vaan huolella :D

Ikkuinoiden asentaminen on aikaa vievää puhaa. Ne, jotka eivät ole asentaneet, kuvittelevat sen olevan nopsaa hommaa. Ja ehkä ukkosi on jäänyt vielä asennushommien jälkeen talkoosaunomaan tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Rane V.:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane V.:
Jos on unohtunut puhelin autoon?

Yleensä jotain tämänsuuntaista.
Aamuäree on...enpäs löydäkään sanaa... Aamuäree on.

:o Mitä mä ny oon???

:heart:

Mustasukkainen.jpg

Olenkohan mä jotenkin outo, kun en vielä ap:n tilanteessa huolestuis, ei tulis mieleenkään.Silloin kun mies teki öljypoltinhuoltoja ja asennuksia, niin hän eräänä la aamuna lähti klo 9 aikoihin töihin.Ei ollu illalla 23 aikoihin vielä kotiutunut, eikä kuulunut mitään.Ajattelin, että jos ei aamu kuuteen mennessä ole kotona, niin sitten alan soittelemaan ja kyselemään ja huolestumaan.Heräsin kuuden pintaan ja oli just vähä ennen tullut kotiin =) Oli ollu erittäin hankala homma, sit oli jo kaupatki menny kiinni ja oli itse joutunu kehittelemään oman ratkaisun, jotta sai polttimen toimimaan, eikä päässy talo kylmenemään...muistelen et silloin oli vielä kovia pakkasia.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Olenkohan mä jotenkin outo, kun en vielä ap:n tilanteessa huolestuis, ei tulis mieleenkään.Silloin kun mies teki öljypoltinhuoltoja ja asennuksia, niin hän eräänä la aamuna lähti klo 9 aikoihin töihin.Ei ollu illalla 23 aikoihin vielä kotiutunut, eikä kuulunut mitään.Ajattelin, että jos ei aamu kuuteen mennessä ole kotona, niin sitten alan soittelemaan ja kyselemään ja huolestumaan.Heräsin kuuden pintaan ja oli just vähä ennen tullut kotiin =) Oli ollu erittäin hankala homma, sit oli jo kaupatki menny kiinni ja oli itse joutunu kehittelemään oman ratkaisun, jotta sai polttimen toimimaan, eikä päässy talo kylmenemään...muistelen et silloin oli vielä kovia pakkasia.

oot outo. kyllä mä olisin tuossa ajassa soitellu ukolle ja kyselly miten menee, ja onko arviota kuin kauan menee. ja aina vastaa puhelimeen, jos ei vastaa, soittaa takaisin kun voi.

Alkuperäinen kirjoittaja olli:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

oot outo. kyllä mä olisin tuossa ajassa soitellu ukolle ja kyselly miten menee, ja onko arviota kuin kauan menee. ja aina vastaa puhelimeen, jos ei vastaa, soittaa takaisin kun voi.

:D Vähä odotinkin tuollaista vastausta.Mä en ole kovin herkästi huolestuvaa sorttia.Olen myös huomannut että mulla on jokin ihmeellinen vaisto...silloin kun aihetta on, niin huolestun.Soitan miehelle jos on asiaa ja jos ei vastaa, niin kyllä hän takas soittaa jos kerkiää.Tuolloin kun teki poltinhommia, niin ei ois kiinni välttämättä saanutkaan jos kellari oli sellasessa paikassa ettei kenttää ollut.

Yhteistyössä