Mies oli ottanut mukaan kondomit

vierailija
Mies lähti töihin ja oli varustautunut kondomipakkauksella. Emme ole tarvinneet kondomeita 5 vuoteen, koska on pillerit käytössä. Kysyin myöhemmin, että miksi, sain vastaukseksi ettei siellä mitään ole, sitten että ne on meille…lähinnä tuli oksettava olo kaikesta valehtelusta. Oikea syy jäi ilman selitystä.
 
vierailija
Se on valittava, että joko antaa anteeksi tai ei anna. Ei sellainen välimuotokaan ole mistään kotoisin, että märehtii ja mäkättää. Jos päättää antaa anteeksi, niin sitten käy pelisääntökeskustelun ja jatkaa jonkinlaisessa avoimessa suhteessa. Muuten eroaa. Eipä siinä oikein muuta voi tehdä eikä kukaan muu voi sitä ratkaisua toisen puolesta tehdä. Ikävä tilanne.
 
vierailija
Mies väittää kirkkain silmin, että niitä ei ensin ollut, sitten ne oli tulevaisuuden varalle summanmutikassa kaupan hyllyltä ostettu tai lopulta sanoo että ne on meille, kun minä olen niin pöpökammoinen! Pitää minua aivan täysin idioottiblondina, miten joku voi olla noin tunteeton, miten joku voi olla noin K…pää??
 
vierailija
Se on valittava, että joko antaa anteeksi tai ei anna. Ei sellainen välimuotokaan ole mistään kotoisin, että märehtii ja mäkättää. Jos päättää antaa anteeksi, niin sitten käy pelisääntökeskustelun ja jatkaa jonkinlaisessa avoimessa suhteessa. Muuten eroaa. Eipä siinä oikein muuta voi tehdä eikä kukaan muu voi sitä ratkaisua toisen puolesta tehdä. Ikävä tilanne.
Avoimessa suhteessa, miksi?
 

Yhteistyössä