Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä:
Kuinka pitkä poikasi on? Meillä myös ekaluokkalainen luokkansa pisin ja 4-vuotias ikäisiään puolipäätä pidempi. Isä on 196cm, itse olen vain 160...
Meillä poika on vähän päälle 140 cm nyt. Ja mies saman mittainen sun miehen kanssa. Mä olen 175 cm.
Ei meillä ihan noin pitkä, 135cm oli syksyllä terveystarkastuksessa. Mut ilmeisesti sen verran kuitenkin että samansuuntaisia huomautteluja meillä tullut molemmista pojista, nuorempaa luullaan 5-6-vuotiaaksi ja kyselty eskarijutuista ja toinen raukka on ihan ymmällään. Ja isompaa ei oudommat usko ekaluokkalaiseksi, ihan niinku sillä koolla olisi asiaan jotain merkitystä..
No näinpä. Meillä tuo pienempi on vasta puolivuotias ja on jo helposti vuoden ikäisen kokoinen. Sitä myöskin usein taivastellaan ja järjestään aina luullaan vanhemmaksi. Sitten ihmetellään miksi annan tuttipullosta tuttelia ja kannan vauvaa
.
Esikoinen-.raukka on aina joutunut pitkien katseiden kohteeksi kun on aina luultu vanhemmaksi. Ollaan ihmetelty miksei lapsi puhu paremmin jne.jne.
Toissakesänä saatiin pitkiä katseita kun esikoinen ui kellukkeiden kanssa yleisellä uimarannalla ja esitteli innoissaan meille miten hienosti hän osasi uida hetken matkaa ilman kellukkeitakin.
Tää lista on loputon... pitäiskö noille hankkia semmoiset "nimikyltit", joissa lukis niiden ikä :|