mies nukkuu vaan eikä herää eikä puhu minulle jos en kysy jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahdoton tilanne?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiedä onko nyt voimia yrittää miestä saada lääkäriin. :( Onhan sillä joku, ei ole tervettä valvoa öitä ja nukkua päiviä. Äitinsä sanoo että aina ollut tuollainen, no sitten tietää mikä pojallansa on.
Mies kun ei ole mitään mielenkiintoa osoittanut minua kohtaan tai suhteemme hoitoa kohtaan. Ei tätä yksin jaksa hoitaa ja kannatella... paha olla itsellänikin.

Miksi sun pitäisi kannatella mitään? Huolehdi itsestäsi ja lapsistasi. Et ole mikään omaishoitaja jos itsekin menet jaksamisen rajoilla. Irrota itsesi tuollaisesta miehestä ja aloita uusi elämä.

Mies tekee pitkää päivää töissä, on jo vuosia jättänyt lomat osittain tai kokonaan väliin ja tarvitsee paljon unta =vakava masennus tai kilpirauhasen vajaatoiminta. Jösses näitä diagnooseja! Mitäs jos mies on ihan oikeasti väsynyt ja burn outissa? Väsynyt ihminenhän on tunnetusti kiukkuinen eikä mikään huvita.

No, koko aamupäivän nukkui myöhään iltapäivään. Kävin kaupassa ja oli herännyt sillä aikaa. Oli yhtäkkiä puhtia täynnä? =/ Meni itse kauppaan toimittelemaan asioitaan. Osteli lahjoja ym.
Noh nyt lähti vielä 100km päähän ajamaan ja viemään lahjoja isälleen.
Olin itse aiemmin sanonut, että voisi viettää ekan joulun ihan perheenä, mutta sitten en jaksanut ruveta tekemään kaikkea ja nyt myöhäistä. Kinkku on ja laatikot ja yksi kakku. Mutta ei sama kuin kotijouluissani. =(
Olen miehelle puhunut monesti että jouluna mummolaan. Mies vissiin ei ole kuunnellut. Olen myös puhunut mitä ruokia siellä on ja äitini on kova laittamaan joulua ja olemme siellä olleet aiempina vuosina. Lisäksi sinne tulee vanha "mummoni" joka yli 90v jo. En tiedä kauan elää.
Nyt mieheltä kysyin miten kinkku paistetaan tai laatikot, niin sanoi että hän tekee kinkun yöllä ja laatikot vasta huomenna. Itse sanoin että me mennään mummolaan jouluksi. Niin suuttui ja sanoi, että olin puhunut joulusta täällä. Lähti ovet paiskoen pois. Huh...kivaa joulua taas. =(

Entäpä mies, millaisia toiveita hän on esittänyt joulunvietosta? Eikö sen pitäisi olla molempien toiveista jonkinlainen kompromissi, eikä yksinomaa sinun toiveittesi mukainen?

Sinua harmittaa, kun valmistelut jäivät etkä jaksanutkaan. Ethän nyt pura osin turhautumistasi siitä mieheen? Pahastuneena helposti laittaa kaiken toisen syyksi, jos se toinen ärsyttää edes vähän jo valmiiksi.

miehet vaan on sikaja, itse yhden semmoisen kanssa ollut jo 13- vuotta joka vuosi pahenee, nyt ollut melkein vuoden saikulla, juo ja nukkuu iltapäivään, hermo menee. ärsyyntyy herätyksistä ja ettäs itte sais jotain omaa aikaa niin hahaha!tekeee kyllä jotain kotitöitä mut oottaa sen heräämisen silleen et se on kalja aika silloin, paska mikä paska ootan vaan et häipyis töihin , sillon kestäis nää kaikki työt kotona kun toinen ei kuorsaa vieressä! ehdotan eroonpääsemistä moisesta paskasta itse en pysty.T:totaallisesti kypsä

[QUOTE="yx vaan";26728129]miehet vaan on sikaja, itse yhden semmoisen kanssa ollut jo 13- vuotta joka vuosi pahenee, nyt ollut melkein vuoden saikulla, juo ja nukkuu iltapäivään, hermo menee. ärsyyntyy herätyksistä ja ettäs itte sais jotain omaa aikaa niin hahaha!tekeee kyllä jotain kotitöitä mut oottaa sen heräämisen silleen et se on kalja aika silloin, paska mikä paska ootan vaan et häipyis töihin , sillon kestäis nää kaikki työt kotona kun toinen ei kuorsaa vieressä! ehdotan eroonpääsemistä moisesta paskasta itse en pysty.T:totaallisesti kypsä[/QUOTE]

aika rankkaa tekstiä henkilöstä mistä itse ei ota eroa, vaan tyytyy viskomaan myrkkyä selän takana. tokihan olis ikävää itse kustantaa se oma kotona oleminen, siinäkö syy pysyä yhdessä... ja mies on se paska?

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä