Mies nukkui pommiin, paha minä *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bona fide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bona fide

Jäsen
24.06.2010
457
0
16
Eli on kuulemma mun syyni, että mies nukkui pommiin... :kieh:

Illalla kysyin häneltä miten on aamulla töihin menossa. Sanoi, että kympiltä on kokous. Lapset heräsivät seiskan jälkeen ja me metelöimme normaalia aamumeteliä. Mies vain nukkui. Varttia vaille kahdeksan mietin, että pitäisikö mennä sanomaan, mutta en mennyt kun ajattelin, että on nukkunut huonosti ja siksi haluaa nukkua pidempään (lähtee usein töihin ns. pikalähdöillä, jos on käynyt illalla saunassa eli hampaidenpesu, vaatteet päälle ja ulos). Niin ja joskus on tullut herättelystäkin huutoa. :whistle:

No, heräsi tuosa ysin jälkeen, syytti mua pommiin nukkumisestaan ja paineli vihaisena ulos. Kamala minä, kun en herättänyt! Hitto, kun vihdoin oppisi tuon ajatustenluku taidon. Tai ei sekään näemmä riitä, kun pitää osata lukea toisen ajatukset, vaikka se ei edes ajattelisi (eli nukkuessa). :heart: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ys:
Osta sille sellainen känny, että se osaa herättää, jos sen oikeaan aikaan etukäteen ohjelmoi.

No kännyhän sillä oli herättämässä, mutta oli sulkenut sen ja jatkanut uniaan. Eli kännynkin pitäisi osata lukea ne sen ajatukset. Tai siis ei lukea vaan itse arvata mikä olisi hyvä heräämisaika. :D

Voi jeesus mikä lapsi sulla on miehenä. Ei ole sun vastuullasi huuolehtia hänen työhönmenostaan, toki voi herätellä mutta jos aiemmin tullut huutoa niin silloin ei tarvitse sitäkään.

Kun mun mies nukkuu pommiin, se on useimmiten mun syy :D

Lupaan herättää, mutta unohdan. Koulussa porukalla on ollut joskus hauskaa, kun mies soittaa kello 15 hiilenä että "mikset sä herättäny!" :D

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-arjen sankari-:
Eikös aikuinen ihminen ole itse vastuussa omista nukkumisistaan ja heräämisistään?

Tottakai on. Mutta meillä homma menee niin, että mä sanon miehelle että herätän kello 12 tms, ja sitten unohdan koko homman.

Jos en lupaa herättää, tuo laittaa kellon/kelloja soimaan.

Yhteistyössä