Mies nolasi mut:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskimaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskimaha

Vieras
Oltiin illalla anoppilassa jossa käymässä myös miehen kaksi veljeä vaimoineen...
Oltiin kahvipöydässä ja olin jo yhden pullan ottanut kun anoppi sitten vielä patisteli meitä syömään lisää pullia(kaksi oli lautasella)johon mieheni tokasi vaan reippaasti hörähtäen että "kyllä se marjukka syö ne,eihän tuo oo vasta kun yhen pullan vetässy,muutama vielä mahtuu"ja VATKASI mahaani!

Siinä vaiheessa olin punanen ku tomaatti ja rupes kupolissa kiehumaan,mut ennenkaikkea se nolotus kun oli paljon porukkaa pöydässä...:(

oon siis ylipainoinen ja muut aika hoikkia mutta silti tuo loukkas!ihan kuin oisin joku syöttösika:(mies nyt makkarissa mököttää kun sille keuhkosin kotiin tultuamme.....

joskus on niin että toinen on yrittänyt herätellä toista esim laihduttamaan monin eri tavoin ja sit kun ei asia etene saattaa asia pullahtaa noin ulos. oon kuullut et noin on käynyt muillekin

Alkuperäinen kirjoittaja hyi sentään;25705482:
mua tollainen loukkais vaikka olenkin hoikka. Jos haluaa vihjaista vaimolleen että sen pitää laihduttaa mielestäni siitä vois keskustella kotona asiallisesti kahden kesken.

Jos on vaikkapa yrittänyt muttei vaimo ole ollut kuulevinaan tai on ottanut siitäkin herneen nokkaansa?

Voi jumankauta! Noloa! 'Mieheltä' siis...

Sori vaan mammat, mutta toisen nolaaminen ei vaan ole hyväksyttävää missään muodossa eikä minkään takia. Sitä voi sitten vaikka lähteä menemään jos toisen ylipaino häiritsee, noin keskenkasvuiseen käytökseen se ei oikeuta.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
[QUOTE="vieras";25705493]Voi jumankauta! Noloa! 'Mieheltä' siis...

Sori vaan mammat, mutta toisen nolaaminen ei vaan ole hyväksyttävää missään muodossa eikä minkään takia. Sitä voi sitten vaikka lähteä menemään jos toisen ylipaino häiritsee, noin keskenkasvuiseen käytökseen se ei oikeuta.[/QUOTE]

Ehkä mies kokee tulleensa loukatuksi ap:n lihavan olemuksen takia.

no joo kyllähän mä kilahdin pahasti mutta koska oon epävarma muutenkin itsestäni ja oon yrittänyt laihduttaa niin tuo kolahti pahemmin:(ehkä muuten mennyt vitsillä mutta raja rikkoutui kun tarttui mun mahaani:(

[QUOTE="vieras";25705487]Mee miehen viereen halimaan, ni paha mieli lähtee pois. :)[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Mene halimaan sitä ja sano että rakastat sitä vaikka onkin törppö. :) ja sitten kysyt, että tarkoittiko että tykkäis jos laihduttaisit vähän, ja jos sanoo rehellisesti joo, niin sitten alat hieman tsemppaamaan asian kanssa, ei liian tiukasti mutta silleen armollisesti. Tekee itsellesikin paremman olon, jos tiedät ettöä oot toisen mielestä kaunistunut. :) Ja jos sanoo ei, niin ota vaan seuraavallakin kerralla se viimeinen pulla jos mieles tekee, ja ihan hyvällä omallatunnolla.

[QUOTE="jaa";25705513]Ehkä mies kokee tulleensa loukatuksi ap:n lihavan olemuksen takia.[/QUOTE]

Anteeksi, siis nolatuksi eikä tietenkään loukatuksi. Elikkäs vaimon lihavuus nolottaa miestä.

Mie kuulen tuota jatkuvasti enkä ole lihava, vaan liian laiha. Mutko ruokahalu on mitä on... Itsetunnossa taitaa olla vähän vikaa, mut ymmärrän kyllä että varmasti loukkasi. Voihan se olla että sinun miehelle sinun paino ym on ihan ok ja semmonen normaali asia, en nyt löyvä oikeaa sannaa, mut sulle se ei sitä ole.

[QUOTE="jaa";25705513]Ehkä mies kokee tulleensa loukatuksi ap:n lihavan olemuksen takia.[/QUOTE]

Todella surkea 'selitys' asialle. Lähtisi sitten lätkimään.

Mitä täälläkin parutaan jonkun koulukiusaamisen perään ja syytellään kiusaajia sekä ollaan hyvillään kun kiusattu antaa puukosta? Eikö tämän kaltaisen logiikan, jota tässä ketjussa on esitetty, vika olekin siinä kiusatussa, mitäs on niin kiusattava, tekis asialle jotain, kiusaajahan on ihan oikeassa...

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
kyllähän tuo tuolta murahti että tuus nyt tänne mutta vieläkin suututtaa...:(mutta eihän tässä pitkään voi mököttää itsekkään:Oloukkaa vaan tuommonen julkinen nolaus :(

Inhottavasti sanottu :( Hyvin ymmärrän, että ärsyttää... Olen itse tavatessamme ollut toistakymmentä kiloa köykäisempi, mies samoin, mutta ei me tuollaista vitsiä TOISTEN kuullen heitettäisi. Ja tuo mahaan tarttuminen on tosi inhottavaa.

Mitähän miehet tykkäisi, jos sukulaisen esim. lapsiasioista udellessa tarttuisi miestään kalustosta "leikkisästi" kiinni,vatkaisi, ja tuumaisi, että voi voi, kun ei se nuin pienellä taho millään onnistua. Yhtä mautonta mielestäni.

[QUOTE="a p";25705542]kyllähän tuo tuolta murahti että tuus nyt tänne mutta vieläkin suututtaa...:(mutta eihän tässä pitkään voi mököttää itsekkään:Oloukkaa vaan tuommonen julkinen nolaus :([/QUOTE]

Nyt olisi mielestäni siulla tuhannen taalan paikka kertoa miehellesi, kuinka verisesti mielesi pahoitit, ja että toivot tämän tasan viimeinen kerta olevan kun moista tapahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja älä viitsi;25705549:
Entä saako tupakoijille vihjailla jatkuvasti syövästä ja kuolemasta?

.

Miten tämä liittyy asiaan? Liittyisi sitten, jos mies olisi sanonut ap:lle että 'olet niin läski jotta kuolet pian, vedä vaan pullaa kun ei sulla aikaa oo kuiteskaa paljoa jäljellä'. Mutta ei sanonut. Jotain järkeä noihin vertauksiin.

en siis ylpeä ole läskeistäni,koko ajan olen laihduttamassa mutta ottanut myös takapakkia:/liekkö se laukassut miehellä tuon nälvimisen tarpeen:/
siltikin epävarmana ihmisenä otin tuon tosi raskaasti varsinkin kun oli muitakin paikalla ja tuli tosiaan semmonen sika-olo:(
mies ei mistään kotona halua keskustella eikä ole ilkeemmin kaksin olessamme sanonut,sanoi kyllä laihdutuksen alussa että hyvä kun alotat,se oli ok mut tuo tääniltanen....ei:(

Yhteistyössä