Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:Alkuperäinen kirjoittaja endie:en jaksanut lukee kuin avausviestin, mutta hohhoijaa.
tää on niin kymmeniä kertoja kuultu tarina : mieheni on inhottava eikä muutu ja se ahdistaa minua ja masentaa, mutta en halua erota kuitenkaan, mitä teen ?!
jaa-a. varmaan kirjottelet tällasia aloituksia seuraavatkin vuodet eri palstoille.
Joskus voisit lukea muutkin kuin avaustekstin. Tai jos et jaksa niin älä kommentoi, kiitos!
no nyt olen lukenut koko ketjun ja silti ajattelen noin.
*muoks* mutta myönnän, olin ehkä turhan töksäyttävä. anteeksi.
Jep, on asia noinkin että voi sitä palstoille jäädä kirjoittelee. Mä esim olen tahinut tämän saman asian kanssa mutta en mä koskaan ole aloittanut keskustelua. Se on ollut jotenkin sellainen juttu, että ajattelee ettei muissa suhteissa tapahdu tätä. Ja mä olen ainakin iloinen, että aasinhäntä kertoi tilanteestaan. tämä ketju on voinut antaa sysäyksen hänelle, pariterapia / eroaminen. Tai sitten tämä oli vaan hätähuuto jonka sanominen ääneen tuo taas voimia jatkaa.
Mutta kiva, että luit koko ketjun. ja hyvä että toit mielipiteesi esille. itselle vaan särähti korvaan, kun kerroit ettet ollut lukenut koko ketjua. Mutta nyt hyvä juttu.
Kaikille silti toivoo parasta ja hyvää kumppania, joskus vaan elämä ei mene suunnitellun mukaan.
Jestas, en mäkään halunnut nimittelevää miestä, enkä alkuun saanutkaan. vuosien saatossa, rahapulassa, ongelmissa on tullut esiin näitä piirteitä joita mielestäni ei alkuun ollut. Joten kemiat ei pelaa, mutta yhdessä tahitaan eteenpäin.