mies nimittelee lehmäksi..

Miten reagoisitte jos mies/lapsen isä riidan tullen alkaa kommentoida : "Olet sinä sellainen lehmä..."
Tänään kävi niin, aiemmin olen ollut kuin lehmänpa..a mättäässä muutaman kerran..omasta mielestäni olen ihan tavallisen pitkähermoinen nainen. sitten jos näistä ottaa herneen nenään, on kuulema ihan seko ja mahdoton?? En kyllä tajua.... Mikä lie miehinen vastine jos haluan kostaa..sonni ei ainakaan?! Ja Ihaa on sitäpaitsi "vain aasi.."
:$
 
Anne-74
Niin...sehän riippuu nimitteleekö huumorimielessä vai ihan tosissaan. Jos tosissaan niin mun huumorini ei riittäis sitä kuuntelemaan. meidän suhteemme perustuu toisen kunnioittamiselle tilanteessa kuin tilanteessa. Eikä tulisi mieleenikään nimittää miestäni yhtään millään loukkaavalla nimellä, aikuisiahan tässä ollaan ja hiekkalaatikko haukut on jätetty lapsuuteen :)
 
Kyllä riidan melskeessä voi tulla sanotuksi sellaista mitä ei
tarkoita, mutta olisi hyvä oppia pyytämään sanomisiaan anteeksi.
Olen itse hyvin kiivasluonteinen ja meillä minä suutun helposti ja saatan silloin puhua harkitsemattomia. :ashamed:
 
lappi
Tehinpä miehelleni sellaisen tempun,kun hän nimitteli minua, suutuin, otin käsipeilin ja laitoin sen hänelle kasvojen eteen ( että hän näki omat kasvonsa) ja sanoin "-mitäs toinen".

Hän katsoi minua pitkään nauroi ja pyysi anteeksi.
 
Suzu
Joskus kun on tuollaista sattunut, siis vastaavaa, niin totean että enpä viitti tuollasen sonnin mylvintää kauempaa kuunnella.. Jos ei huumori tehoa, niin poistun toiseen huoneeseen. Riidan aikana sitä tulee kaikenlaista sanottua, mutta meillä yritetään välttää henkilökohtaisuuksia, ne tahtoo muistaa turhan hyvin jälkeenpäin.
 
minä en siedä yhtään nimittelyä.. exä nimitteli #&%£$!* ynnä muuta (vaikka aihetta EI TOD.ollu ) raivostun justiinsa jos minuu nimitellää.. :/ sensuroitu osa siis maksullinen nainen....

 
:D saan harva se päivä olevani #&%£$!*,lehmä ,läski,lihava ämmä jne.Siis jos kinaamme niin joka kerta samaa nimittelyä mm.vammainen???olen aiemmin nimitellyt myös itse.Nyt lopettanut,ettei lapsi opi moista kielenkäyttöä...mieheni ei vain näytä lopettamisen merkkejä.Jälkeenpäin myöntää käyttäytyneensä typerästi...en tiedä enää mikä avuksi :x
 
Eilen ostin kaupasta sellaisen ison keraamisen lehmän ja laitoin miehen ruokalautaselle, kun tuli kotiin. Kysyi, onko ruokaa, minä että "Kysy tuolta lehmältä..asioi sen kanssa jas lehmille puhut" Vielä ensin suututtiin mutta sitten myöhemin puhuttiin ja mies sanoi että ei tiedä miksi sanoo ihan mitä sattuu kun suuttuu,missään tapauksessa ei kuulema pidä välittää. Ymmärsi että lapsen kuullen ei saa päästellä mitä sattuu..katsotaan miten oppi meni perille. Loppuillasta jo vähän nauratti... Muuta kuten Pinki, minä raivostun todella jos nimitellään joksikin, edellinen mies on haukkunut vaikka miksi ja sieltä kai tulee.Tuntuu että verisuoni katkeaa päästä justiinsa... No, koetetaan kouluttaa ja pitää katsoa itsekin peiliin välillä.
 
pia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2004 klo 11:28 Ihaa kirjoitti:
Eilen ostin kaupasta sellaisen ison keraamisen lehmän ja laitoin miehen ruokalautaselle, kun tuli kotiin. Kysyi, onko ruokaa, minä että "Kysy tuolta lehmältä..asioi sen kanssa jas lehmille puhut" Vielä ensin suututtiin mutta sitten myöhemin puhuttiin ja mies sanoi että ei tiedä miksi sanoo ihan mitä sattuu kun suuttuu,missään tapauksessa ei kuulema pidä välittää. Ymmärsi että lapsen kuullen ei saa päästellä mitä sattuu..katsotaan miten oppi meni perille. Loppuillasta jo vähän nauratti... Muuta kuten Pinki, minä raivostun todella jos nimitellään joksikin, edellinen mies on haukkunut vaikka miksi ja sieltä kai tulee.Tuntuu että verisuoni katkeaa päästä justiinsa... No, koetetaan kouluttaa ja pitää katsoa itsekin peiliin välillä.




Toi oli tosi hyvä! :)
 
jaissi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2004 klo 11:28 Ihaa kirjoitti:
Eilen ostin kaupasta sellaisen ison keraamisen lehmän ja laitoin miehen ruokalautaselle, kun tuli kotiin. Kysyi, onko ruokaa, minä että "Kysy tuolta lehmältä..asioi sen kanssa jas lehmille puhut" Vielä ensin suututtiin mutta sitten myöhemin puhuttiin ja mies sanoi että ei tiedä miksi sanoo ihan mitä sattuu kun suuttuu,missään tapauksessa ei kuulema pidä välittää. Ymmärsi että lapsen kuullen ei saa päästellä mitä sattuu..katsotaan miten oppi meni perille. Loppuillasta jo vähän nauratti... Muuta kuten Pinki, minä raivostun todella jos nimitellään joksikin, edellinen mies on haukkunut vaikka miksi ja sieltä kai tulee.Tuntuu että verisuoni katkeaa päästä justiinsa... No, koetetaan kouluttaa ja pitää katsoa itsekin peiliin välillä.
meillä ihan sama juttu mäkin oon apina tai lehmä tai jotain muuta, mutta sitte kun rauhottuu niin pyytelee anteeksi. Sanon mäkin kyllä sitä v...tun idiootiksi aina välillä :ashamed:
 
mami 01
Meillä mies on pari kertaa riidan yhteydessä haukkunut minua lehmäksi, mutta kun myöhemmin otan haukkumisen puheeksi sanoo ettei hänestä kannata välittää että hän ei tarkoita kaikkea mitä sanoo. Yleensä kyllä sattunut aamuisin kun olen tyttöä lähtemässä viemään tarhaan ja mies herää kun tyttö kiukuttelee. Väsynyt tietenkin kun tekee yö töitä..
 

Yhteistyössä