Mies muutui homoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomaat varmaan vastauksista: ei mitään uutta. Kukaan ei uskalla myöntää siinä pelossa, että tulee lematuksi homofoobikoksi: homot varsinkin saa käyttää muita vaikka kuinka hyväksi, ja sitten vaan tullaan muka kaapista ulos viattomina. Manipuloivia narsisteja tosi asiassa

[QUOTE="upi";24543090]huomaat varmaan vastauksista: ei mitään uutta. Kukaan ei uskalla myöntää siinä pelossa, että tulee lematuksi homofoobikoksi: homot varsinkin saa käyttää muita vaikka kuinka hyväksi, ja sitten vaan tullaan muka kaapista ulos viattomina. Manipuloivia narsisteja tosi asiassa[/QUOTE]
Älä puhu paskaa.

[QUOTE="ùpi";24543203]että homot on usein vastuuta pakenevia raukkiksia, ihme kun tulee mieleen, että eivät miehiä ollenkaan[/QUOTE]

Eikö tän asian pitäis mennä enemmänkin niin, että sun pitää todistaa, että näin on. Vähän niinkuin syytön kunnes toisin todistetaan.

? ap kertoi, että mies vaan pakeni perheestä. oli ilm esittänyt heteroa, ja sitten ei kestäny enää. Tiedän muita vastaavia. Kyllä siinä on raukka äijä, mies, ihminen, homo, hetero, ihan mikä vaan. Mutta ihan perseestä, kun tuhoaa muiden elämiä, kun ei osaa itse kaapista tulla. Homot on monesti raukkiksia!

[QUOTE="upi";24543206]? ap kertoi, että mies vaan pakeni perheestä. oli ilm esittänyt heteroa, ja sitten ei kestäny enää. Tiedän muita vastaavia. Kyllä siinä on raukka äijä, mies, ihminen, homo, hetero, ihan mikä vaan. Mutta ihan perseestä, kun tuhoaa muiden elämiä, kun ei osaa itse kaapista tulla. Homot on monesti raukkiksia![/QUOTE]

Aphan ei kertonut tilanteesta vielä yhtään mitään. Omaa tulkintaasi kaikki.

Einsteineja taas liikenteessä. Sanoinhan, että tiedän tapauksia - siinä ap yhdentekevä. Tiedän parikin tapausta, joissa homo esittää heteroa ja tuhoaa muiden elämät. Itse sitten vaan liihottelee kaapista ulos. Raukkamaista!

[QUOTE="upi";24543210]Einsteineja taas liikenteessä. Sanoinhan, että tiedän tapauksia - siinä ap yhdentekevä. Tiedän parikin tapausta, joissa homo esittää heteroa ja tuhoaa muiden elämät. Itse sitten vaan liihottelee kaapista ulos. Raukkamaista![/QUOTE]
Käytätkö jotakin aineita?

Yhteistyössä