Mies murjottaa joka kerta kun joutuu katsomaan lapsia yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ämmäke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ämmäke

Vieras
En minä enää jaksa tätä! Joka kerta kun jossain käyn niin että mies joutuu lapsiensa perään katsomaan, on loppuilta mökötystä ja mielenosoittamista. Tänään kävin peräti 2½ tunnin reissun lahjaostoksilla päivällä ja kun tulin kotiin niin eiköhän taas tuo mies murjota "kun menee ihan hukkaan koko päivä"!!

Enkä minä edes useasti lähden yksinäni minnekkään, ehkä kolme kertaa puolessa vuodessa ja nekin yleensä kauppareissuja. Ja vielä kysyn mieheltä, että voinko jättää lapset kotiin vai otanko mukaan. Ja aina vastaa, että jätä kotiin! Enää en jätä!

Ihan omat lapset on! Itsellä on aina vaikka vain kauppareissun jälkeen tosi hyvä mieli kun on saanut rauhassa valkata niitä omenoita ilman että pitää koko ajan samalla ohjeistaa esikoista ja totta kai se hyvä mieli katoaa kun vastassa on myrtsi ja tiuskiva mies. Muuta selitystä ei anna kuin sen, että päivä menee ihan hukkaan.

Enkä sitäkään oikein edes ymmärrä. Miten ne muutamat hassut tunnit menee hukkaan jos ne viettää lasten kanssa? Ei tuo mies kuitenkaan noita mussukoita hereillä kovin kauaa näe...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turha kai sanoakaan, mutta mä en katselisi tuommoista miestä. Vai eikö lapset ole hänen biologisia lapsiaan vai missä hemmetissä mättää?

Samalla linjalla.. Minä en ylipäätään ymmärrä miehiä jotka valittaa, että vaimolla kestää liian kauan jossain menossa, siis vaikka kaupungilla. Mikä ihmeen aikavartija se mies vaimolleen on, äiti?? Ja tuo sanonta "mies hoitaa lapsiamme" HOITAA :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Turha kai sanoakaan, mutta mä en katselisi tuommoista miestä. Vai eikö lapset ole hänen biologisia lapsiaan vai missä hemmetissä mättää?

Samalla linjalla.. Minä en ylipäätään ymmärrä miehiä jotka valittaa, että vaimolla kestää liian kauan jossain menossa, siis vaikka kaupungilla. Mikä ihmeen aikavartija se mies vaimolleen on, äiti?? Ja tuo sanonta "mies hoitaa lapsiamme" HOITAA :kieh:

Miehen omia sanoja lainatakseni hän hoitaa lapsia tai on peräti lapsenvahtina...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:

Miehen omia sanoja lainatakseni hän hoitaa lapsia tai on peräti lapsenvahtina...

Siun pitää varmaan sit alkaa etsimään lapsillesi ISÄÄ =)

Tuo on just niin ärsyttävää. Että jos sä oot lahjaostoksilla tai ruokakaupas, niin siitä sitte mökötetään. Nehän on perheen yhteisiä asioita!! Ja vaikkei oiskaan, niin silti....

Juu en mäkään kyllä tuollaista katselisi. Oma isä ei ole lapsenvahti eikö hoida omia lapsiaan. Kyllä olis aikuistumisen paikka sun ukollas. Meilläkin oikein sanotaan et mene ihmeessä yksin, mies haluaa olla pojan kans ihan kaksinkin joskus ja viettää miesten laatuaikaa. Ihme porukkaa sitä löytyykin. Eikä tosiaan lasten kans vietetty aika ole ajan tuhlausta. Siinä just ei aika koskaan mene hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Miehesi pitää sitten selvästikin viettää enemmän laatuaikaa omien lastensa kanssa, että hän ymmärtäisi olevansa lasten isä, ei hoitaja tai lapsenvahti.

Minä olen yrittänyt saada miestä viettämään aikaa lasten kanssa, yleensä hän ei vain millään ehdi, kun on muitakin hommia niin kovasti. Tai sitten jos tuo kotosalla viihtyy, se aika menee telkun tai tietokoneen edessä.

Olen yrittänyt keskustella miehen kanssa, siis oikeasti keskustella mutta ei ole oikein kantanut hedelmää ne keskustelut, en enää tiedä mitä sanoa. Joskus mies villiintyy niin että telmii ja peuhaa muksujen kanssa jopa puolisen tuntia, sitten ilmeisesti kyllästyy ja lopettaa. Mutta tuo aika minkä viettää lasten kanssa on ihanan kuulosta aikaa, riemukasta hihitystä ja kiljahduksia.

Mies tahtoisi vielä lisää lapsia...

Yhteistyössä