Mies, millä rahalla suostuisit...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oishan toi aika paha. Periaatteessa varmaan jotain pojua vois nussia pienestäkin rahasta, mutta olla vastaanottavana puolena. Olettaen, että kukaan ei saisi tietäå. niin kyl mä ton 500 000 eurosta tekisin. Karmeeta mutta miettisin vaan koko ajan niitä rahoja. Lisäksi aattelisin, että kokemushan tääkin.

Ittee etoo enemmän melkein se suihinotto kuin hanuriin tuikkaaminen.

Toki enempikin kelpais.
 
vierailija
Mä luulen, että monelle naiselle seksi jonkun ellottavan ukkelin kanssa on yhtä vastenmielistä kuin miehelle seksi toisen miehen kanssa. Ja silti siihen monet naiset antautuu. Syitä on toki monia. Mutta ehkä tää kysely saa, jotkut miehet miettimään miksi se on niin vastenmielistä "nauttia miesten huomiosta".
 
vierailija
Kyllä se mullakin varmaan siinä puolessa miljoonassa suunnilleen menisi. Siis faktahan on se, että sairaan kuvottavaa se olisi, mutta kukaan ei kuole, saa parantumatonta syöpää, menetä ruumiinosia tai saa traumoja mistä ei selviäisi. Lihaa, verta ja luutahan tää mun kroppani kuitenkin on. Jos joku siitä sen hyväksikäytöstä 500 000€ maksaa, niin kyllä mä siihen varmasti lähtisin. En mä "pelkää" kääntyväni homoksi sen jälkeen, tai että se sattuisi niin kovaa etten sitä kestäisi. Ei mun mielenterveyskään ole niin heikko, että siitä jotain traumoja tulisi ja en pysyisi enää ilottelemaan tyttöjen kanssa.

Mielelläänhän tuota ei tekisi, joten vaivan palkka pitäisi olla kunnossa. 500k on sellainen summa, että sillä saisi täysin velattoman asunnon ja kivasti vielä taskurahoja elämiseen. Kun asunto olisi velaton ja tilillä rahaa, niin palkka jäisi hurvitteluun. Sen verran olisi pätäkkää päällä, että varmaan saisi nättejä tyttöjä ympärilleen ja pääsisi toteuttamaan sitä omaakin seksuaalisuuttaan heidän kanssaan.

Järjellähän nämä kannattaa ajatella :D
 

Yhteistyössä