Mies lupasi, että sovitaan tapaamisesta tänään. Ei kuulunut. Voinko mainita asiasta näin... Pikaista apua!

  • Viestiketjun aloittaja "Kajsa"
  • Ensimmäinen viesti
"Kajsa"
Lupasi, että viestittää mulle tänään fb:ssä. Sovittiin siis, että me nähdään huomenna kaupungilla. Ei ole miehestä kuulunut ja ei ole käynyt eded fb:ssä, sillä mun lähettämään viestiin ei ole tullut sitä "nähty" ja kellonaika..

Jos se mies haluaisi mut kovasti nähdä, niin olisi kai se viestittänyt? Eikä ole edes fb:ssä käynyt.

Ajattelin laittaa jotakin, että et ilmeisesti haluakaan nähdä? Tai eipä sua tullutkaan sopimaan suunnitelmista tms.. Jotenkin vähän humoristisesti?
 
..
[QUOTE="Kajsa";29086760]Lupasi, että viestittää mulle tänään fb:ssä. Sovittiin siis, että me nähdään huomenna kaupungilla. Ei ole miehestä kuulunut ja ei ole käynyt eded fb:ssä, sillä mun lähettämään viestiin ei ole tullut sitä "nähty" ja kellonaika..

Jos se mies haluaisi mut kovasti nähdä, niin olisi kai se viestittänyt? Eikä ole edes fb:ssä käynyt.

Ajattelin laittaa jotakin, että et ilmeisesti haluakaan nähdä? Tai eipä sua tullutkaan sopimaan suunnitelmista tms.. Jotenkin vähän humoristisesti?[/QUOTE]

Ja onkos kyseessä nyt sitten taas jonkun toisen mies...?
 

Yhteistyössä