Mies loukkaantuu naisen kuivuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Olisko teistä normaalia, että mies loukkaan tuu jos nainen ei halua kunnolla seksiä tai ei kostu kunnolla märäksi? Itsetunto murentuu ja seksaloitteet mies lopettaa koska on loukattu syvästi.
Tai jos nainen ei saa orkkua miehen munasta niin onko oikeus loukkaantua?

Hyvänen aika, kuivuus voi olla aivan naisen fyysinen juttu ja sellasesta älytöntä loukkaantua. Miehen kanssa ollaa puhuttu kun mullakin on kuivuusongelmaa ja se ei näe mitenkää loukkauksena häntä kohtaan sitä että mun limakalvot on mitkä on. Otetaan apukeino käyttöön ja seksi sujuu.

Jaa, kyllä me ollaan käytetty jo pitkään liukkaria, kun ei oo synnytysten ja imetysten jälkeen kosteudet palanneet normaaliksi. Ei se mun miestä haittaa, miks pitäis haitata?

Ihmekään että on ongelmia seksielämässä jos mennään loukkaantumaan asioista jotka ei oo toisen osapuolen tahallista toimintaa. Kuten kuivuus. Kiihottua voi vaikka yhdyntä ei onnistus ilman luikkaria.

Jos on aina hyvin märkä ja sit yhtäkkiä ei olekkaan, niin silloin ymmärrän loukkaantumisen. Itsellekkin käynyt niin, että on jotkut muut asiat seksin aikana mielessä ja olen rutikuiva. Kyllä mies tän huomaa, ettei mua kamalasti kiihota

Kannattaa miesten ajatella, että miten haluaisi naisen suhtautuvan siihen jos joku kerta ei seisokaan.
Jos ei ymmärrä sitä miksi nainen loukkaantuu ja ottaa itseensä siitä jo miehellä ei seiso ei ole varaa loukkaantua siitä että nainen ei kostu.
Toisin en ymmärrä tuota loukkaantumista tai itsetunnon kolahtamista. Jos kumppani kuitenkin on suostuvainen seksiin ja haluaa sitä mutta sitten paikat ei toimi niin eihän se ole itsetuntoasia. Eikä sitä että kumppani ei halua

Kai siitä voi loukkaantua, mutta en näe syytä, että miksi. Varsinkin kun niin simppelit apukonstit on olemassa. Minä ainakin olen niin ruma, että ihmehän se olisi, jos aina lotisisi. Valot päällä ei ainakaan.

Pari päivää sitten täällä oli ketju, jossa suurin osa naisista loukkaantui siitä jos miehellä ei joskus seiso, joten samalla oikeudella luulisi miesten saavan loukkaantua siitä jos nainen on kuiva....

[QUOTE="vieras";28925163]Pari päivää sitten täällä oli ketju, jossa suurin osa naisista loukkaantui siitä jos miehellä ei joskus seiso, joten samalla oikeudella luulisi miesten saavan loukkaantua siitä jos nainen on kuiva....[/QUOTE]

Juu ja tosi moni vastaus oli, että todellakin olisi loukattu ja surullinen olo jos mies ei sen vertaa haluaisi että seisomaan saisi. Monet piti sitä ok:na että käy itsetunnon päälle eikä halua tehdä aloitteita enää.

[QUOTE="vieras";28925163]Pari päivää sitten täällä oli ketju, jossa suurin osa naisista loukkaantui siitä jos miehellä ei joskus seiso, joten samalla oikeudella luulisi miesten saavan loukkaantua siitä jos nainen on kuiva....[/QUOTE]

No ei se minun mielestäni ole sama asia. Miehet ovat tunnetusti seksuaalisempia, mitä naiset ja yleiskäsitys on se, että miehet ovat aina valmiita seksiin. Niin sen pitääkin olla, normaalisti. Jos miestä ei haluta, silloin sillä on joku vialla.

Meillä muuten mies loukkaantuu siitä, kun ennen h-hetkeä laitan silmät kiinni. Miehen mielestä se tarkoittaa sitä, että hän ei ole tarpeeksi haluttavan näköinen, kun pitää "silmät kiinni panna".

No mun mielestä tuo ei ole asia, mistä kannattaa loukkaantua, vaikka toki ymmärrän että voihan se loukata. Naisella voi olla kuivuusongelma, jolle ei itse voi mitään. Minä ainakin haluan miestäni, mutta ajoittain en kostu kylliksi, mikä on itsestäni erittäin ikävää. Näitä kertoja on tosin ollut harvoin, sillä mies jaksaa tavallisesti ns. nähdä vaivaa minunkin kiihottumiseni eteen, ja 99,9% kerroista on myös saanut sen aikaa.

Mutta siis tarkoitan nyt vain, että minusta olisi todella kurjaa, jos mies suuttuisi minun kostumattomuudestani. En voi itse asialle mitään :(

Mutta onhan liukuvoiteet yms. keksitty. Eli jos nainen tosiaan haluaa miestään ja olotila on muuten oikea, niin ei muuta ku liukkaria käyttöön vain. Ja lääkärin kautta voi käydä myös, sieltä voisi löytyä jotain mikä auttaisi tuohon kostumisongelmaankin :)

[QUOTE="Mies";28925029]Loukkaantuuhan ne naisetkin jos miehellä ei seiso tai ei laukea??[/QUOTE]

En minä ainakaan loukkaannu, tosin ukolla seisoo pirri aina kun vähänkin vihjaisee :D Mutta mulle on pääasia se, että mies nauttii ja että minä nautin, eikä se, että saa orgasmin. Toki siis toivon, että mies laukeaa - mutta en minä todellakaan loukkaannu, jos ja kun ei laukea. Näin on käynyt pari kertaa, eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää. En minäkään saan orgasmia joka kerta, eikä mieskään siitä suutu.

Aukaiskaa ne suunne ja keskustelkaa asioista, älkääkä vain loukkaantuko ja loukkaantuko. Voi olla, ettei parisuhteen toisella osapuolella ole anatomianne tarpeeksi hyvin selvillä!

No ei se minun mielestäni ole sama asia. Miehet ovat tunnetusti seksuaalisempia, mitä naiset ja yleiskäsitys on se, että miehet ovat aina valmiita seksiin. Niin sen pitääkin olla, normaalisti. Jos miestä ei haluta, silloin sillä on joku vialla.

Meillä muuten mies loukkaantuu siitä, kun ennen h-hetkeä laitan silmät kiinni. Miehen mielestä se tarkoittaa sitä, että hän ei ole tarpeeksi haluttavan näköinen, kun pitää "silmät kiinni panna".

Aha. Eipä ihme, että miehillä on paineita.
Ensin akka on haluton ja sitten vetääkin herneet nenään jos mies ei pane kun ei seiso? Missä logiikka, että nainen loukkaantuu vaikka on haluttomampi?

Yhteistyössä