Mies lopetti vastaamisen viesteihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kirjoittelin erään miehen kanssa jonka kanssa meillä synkkasi hyvin. Mies puhui intiimejä ja halusi nähdä minut. Kertoi ajatelleensa minua paljon. Kirjoittelimme tiheästi, ainakin kerran viikossa.
Nyt mies ei enää ole vastannut viesteihin. Viimeksi 29.4. Olen laittanut hänelle viestejä mutta ei ole vastannut.

Mies on tietotekniikan insinööri Hämeenlinnasta, jos joku saattaisi tuntea hänet?

Kirjoittelin erään miehen kanssa jonka kanssa meillä synkkasi hyvin. Mies puhui intiimejä ja halusi nähdä minut. Kertoi ajatelleensa minua paljon. Kirjoittelimme tiheästi, ainakin kerran viikossa.
Nyt mies ei enää ole vastannut viesteihin. Viimeksi 29.4. Olen laittanut hänelle viestejä mutta ei ole vastannut.

Mies on tietotekniikan insinööri Hämeenlinnasta, jos joku saattaisi tuntea hänet?

Tunnen yhden tietotekniikka insinöörin Hämeenlinnasta. Perheellinen mies, joten varmaan vaan leikki sun kanssasi ja sitten tuli järkiinsä.

Juokse karkuun, kyseessä on joko empatiakyvytön peluri, tai ihminen joka on kyvytön käsittelemään tunteirta =ongelmia kun parisuhteessa tulee mies ei niitä selvitä vaan pakenee. Joten Anna tämän miehen olla et halua aitä helvettiä minkä mä koin

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kerran viikossa kirjoittelu tarkoittaa yleensä että on kerran viikossa mahdollisuus päästä tietokoneelle eikä kännykkää ole. Joten hän on Hämeenlinnassa suljetulla osastolla, joko vankilassa tai psykiatrisessa.
Nyt kun kirjoittelu loppui, niin on varmaan tapahtunut jotain. Menettänyt kokonaan tietokoneoikeudet, kuollut tai päässyt vapauteen(jolloin onnittelen sinua ap, hän on varmaan kohta ovellasi).

Kyllä hän kirjoitti välillä jopa joka päivä. Maksimissa viikon väli oli viesteissä. Nyt ei ole tosiaan kirjoittanut pariin viikkoon.

Sinä joka tunnet jonkun tietotekniikan insinöörin Hämeenlinnasta, minkä näköinen hän on? Millä kirjaimella nimi alkaa? Minulla on ikävä häntä.

Ap

Mies saa riittävästi seksiä muualta - sinua ei toistaiseksi tarvita varalle.

Ehkäpä herra löysi toisen mielenkiintoisen kohteen. Ei se hyvältä näytä jos et tiedä miehestä mitään (nimi,puh.num). Ja tiedän kokemuksesta ettei kerta viikko ole tiheästi.

Sure hetki, ryhdistäydy ja ota uusi suunta.