Mies lopetti hyväksymisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sssssssssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sssssssssss

Vieras
Ollaan oltu naimisissa jo pitkään.. Mä en ole niin hirveästi muuttunut meidän suhteen aikana, muuten kuin kouluttautunut lisää ja ehkä enemmän ostelen vaatteita jne (:D)

Meillä oli hetken aikaan ongelmia, riideltiin paljon, ja kummankin käsitys toisesta muuttui tosi paljon.

Selvitettiin ongelmat, ei haluttu erota, haluttiin olla yhdessä.

Nyt, mä en saisi olla enää minä mitenkään. Kaikki mitä mä teen on väärin tai väärällä tavalla. Mun tapa puhua, mun tapa olla lähellä.. MIKÄÄN ei riitä. Mä en ole alussakaan ollut mikään hempeilevä suutelija, vaan vähän etäinen, Mä en ole yhtäkkiä vain muuttunut sellaiseksi! Nyt mä en anna muka läheisyyttä tms. Vaikka yritän kokoajan huomoida, koskettaa, pussata, kun menen ohi tms..

Eilen sanoi että kaikki sen elämässä on hyvin, paitsi minä.

Mutta ei halua erota. Mä en tiedä enää mitä tehdä!

Mä vaan haluan, että mut hyväksytään _minuna_ niin kuin alussa. Mä tunnen että mä kävelen jonkun hajoavan korttitalon läpi jatkuvasti.. Jos en tee niin tai näin oon huono tai jos en puhu tällä tai tolla tavalla se on väärin.

Mitä hemmettiä!

No kannattaisi vaikka hetkeksi muuttaa eri tupiin, kummasti sitä alkaa huomaamaan että niin parempi vai sen toisen kanssa. Toista ei voi muuttaa, ja jos toista ei voi hyväksyä sellasena kun hän on, on parempi sitten laittaa lusikat jakoon.

No kannattaisi vaikka hetkeksi muuttaa eri tupiin, kummasti sitä alkaa huomaamaan että niin parempi vai sen toisen kanssa. Toista ei voi muuttaa, ja jos toista ei voi hyväksyä sellasena kun hän on, on parempi sitten laittaa lusikat jakoon.

Sitä mä oon yrittänyt sanoa, mutta miehen mielestä mun pitäisi vaan muuttua ja lopettaa olemasta minä - se kenen kanssa se meni naimisiin.

Se ei ymmärrä mitenkään mun näkemystä tästä.. Huoh.

Sitä mä oon yrittänyt sanoa, mutta miehen mielestä mun pitäisi vaan muuttua ja lopettaa olemasta minä - se kenen kanssa se meni naimisiin.

Se ei ymmärrä mitenkään mun näkemystä tästä.. Huoh.

Hänkö sitten haluaa että sinä olet joku hemaiseva seksipommi kun hän tulee töistä ja pussaat mennen tullen, roikut siinä yms. teeppä niin yksi ilta, voi riittää miehelle moinen unelma sillä, roikut perässä minihameessa ja olet koko ajan huomiota vailla.

Hänkö sitten haluaa että sinä olet joku hemaiseva seksipommi kun hän tulee töistä ja pussaat mennen tullen, roikut siinä yms. teeppä niin yksi ilta, voi riittää miehelle moinen unelma sillä, roikut perässä minihameessa ja olet koko ajan huomiota vailla.

Ei. Mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa, ja seksiä on kyllä. Se haluaa että mä muutun erilaiseksi, henkisellä puolella. En puhu tietyllä tyylillä, en ota tiettyä asennetta, en tee sitä enkä tätä.

Mitä se sanoo jos sää sanot sille että muutu itte. Että oikeestaan haluaisit sen olevan ihan toisenlainen mies, semmoinen joka kitisee vähemmän ja semmoinen joka osaa olla tyytyväinen elämäänsä ja tähän päivään ja semmoinen joka osaa tukea vaimoaan eikä ollenkaan tommonen nalkuttava inisijä.

Kamalaa olis elää jos ei itse saa olla mitä on. Pienet tyytymättömyyden ilmaisut ja pienet kiukuspäissä tai riidassa sanotut ikävyydet on eri juttu, mutta jatkuva toisen muuksi muuttaminen on henkistä väkivaltaa, ja sitä ei tartte sietää.

Mä veikkaan, et miehesi käy nyt läpi jotain kriisiä oman päänsä sisällä. Miesten on vaikea tulkita toisia ihmisiä ja usein jopa itseään eivät tahdo ymmärtää. Siksi se on nyt kanavoinu turhautumisensa syypääksi sinut. Loppupeleis hänen mieltään voi kaivella jokin työhön liittyvä tyytymättömyys/kyllästyminen. Joku omaan itseensä liityvä...esim ikäkriisi. Älä vaan ajattele, että sun tarttis nyt jotenkin alkaa muuttua, jotta toinen olisi tyytyväinen. Apukeinot vois olla ihan joku ulkopuolinen auttaja, joka sais miehesi "heräämään". Näkemään itsensä sisälle.

Virkistävää nähdä ongelma vaihteeksi näin päin. Yleensä näillä palstoilla suhteen nainen on se, joka valittaa, kun mies ei anna läheisyyttä, kosketa ja pussaa.

Ikävä kyllä ymmärrän miestäsi. Omallekin kohdalle on sattunut sulkeutunut ja tunteitaan hyvin niukasti osoittava nainen, jolle puhuminen suhteesta oli jokseenkin mahdotonta ja seksi lahnana olemista. Muutaman vuoden tuota kestää, koska ajattelee toisen pikkuhiljaa muuttuvan avoimemmaksi ja pehmenevän - mutta niin ei kuitenkaan käy. Kun muuttumattomuus on selvinnyt, tulee tuo tyytymättömyysvaihe. Nyt teidän täytyy ratkaista, voiko mies elää viileässä suhteessa, sinä et kuitenkaan muutu (etkä taida halutakaan).

Jossain mättää nyt jos miehen mielestä et tee mitään oikein ...tmv...en osaa sanoa tietenkään mistä kyse, mutta joku hiertää nyt...ei ole oikein normaali, rakastava parisuhde.......miehellä työstressiä, ikäkriisiä, toinen nainen (no toivottavasti ei..)

Vähän vanha avaus, mutta monelle ajankohtainen. Itse törmäsin pari vuotta sitten ilmiöön työkaverin (n) kohdalla. Ehdotin hänelle, että tulee viikoksi minun luokseni asumaan. Hän suostui ja kolmantena päivänä päivänä pääsi sokka irti. Rakastelimme koko yön, niin ettemme meinanneet malttaa lähteä töihin.

Perjantaina työpäivän jälkeen hänen miehensä oli ulko-ovella odottamassa kukkapuskan kanssa. Tule takaisin kotiin, minä haluan muuttua. Sinä olet paras mahdollinen. Anna anteeksi.

Myöhemmin työkaverini kertoi, että nyt menee paljon paremmin.

Kuumimmat

Yhteistyössä