Mies löi 2000e kouraan ja käski mennä ostaan vauvalle vaunut ja tavaraa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihanaa"

Vieras
Puhuttiin et ostetaan sit käytetyt vaunut ja vaatetta tulevalle vaaville.
Ollaan kateltu netistä vaunuja ja mies kauhuissaan kuinka käytetyistä pyydetään niin kovia hintoja.
Sitten se eilen illalla sanoi,että kuuleppa rakas,haluan antaa nämä rahat sinulle ja meidän rakkaalle tulevalle vauvalle joten käykääpä ostamassa uudet vaunut ja kaukalo ja lopuilla muuta tarviketta:D
Tiedän kyllä mitkä vaunut ostan,mutta turvakaukaloa suositelkaa:)

Kyllä sellainen kaukalo tosiaan, joka sopii kärryihin ja on riittävän iso. Meillä Brion kaukalo kävi pieneksi jo 7kk iässä, vaikka painorajaan oli vielä roimasti matkaa.

Ihanaahan se on kun saa kaikki ostaa uutena ja sellaiset kun haluaa, meillä mies oli itse ihan tohkeissaan tulossa ostamaan tarvikkeita ja yhdessä niitä sitten vertailtiin, ei olisi missään nimessä jäänyt pois vauvantarvikeostoksilta.

[QUOTE="nella";28731347]niin siis mies ei halua itse olla mukana ostamassa noita? aika kummallista, ei minun mies olisi jäänyt pois mistään hinnasta.[/QUOTE]

no voi onpa niin pirun kummallista. ei minunkaan mies ole tukka putkella ollu vauvan vehkeitä ostamassa silloin, eikä ole lapsilta pois ollut.

[QUOTE="nella";28731347]niin siis mies ei halua itse olla mukana ostamassa noita? aika kummallista, ei minun mies olisi jäänyt pois mistään hinnasta.[/QUOTE]

Me ollaan käyty kattelemassa jo monesti lastentarvikeliikkeitä ja vertailtu ja tuumailtu ja mieskin onn sanonut omat mielipiteensä:)
Ja nyt siitä valikoimasta mistä oltiin molemmat samaa mieltä niin saan käydä valkkaamassa haluaman värin jne....tietty mieskin on halukas päättämään yhdessä koska uudet on kuitenkin kalliit ja pitää olla hyvät ja käytännölliset.

[QUOTE="mamm";28731361]no voi onpa niin pirun kummallista. ei minunkaan mies ole tukka putkella ollu vauvan vehkeitä ostamassa silloin, eikä ole lapsilta pois ollut.[/QUOTE]

no kyllä se nyt on kummallista jos ei sen vertaa oma lapsi kiinnosta. toki, rahallahan siitä selviää niin ei tarvitse aikaa tuhlata oman lapsen takia....

[QUOTE="nella";28731387]no kyllä se nyt on kummallista jos ei sen vertaa oma lapsi kiinnosta. toki, rahallahan siitä selviää niin ei tarvitse aikaa tuhlata oman lapsen takia....[/QUOTE]

Siis lapsi vai vaunut? Ei mun mieskään ole tullut koskaan mukaan mitään vauvatarvikkeita ostamaan. Ihan olen itse osannut asiat hoitaa. Ja usko pois niin kyllä on silti ollut ihan hyvä isä ja lapsistaan kiinnostunut.

en edes tiiä miksi enää vastaan.. minkäikäinen lapsi sinulla on? tarkoitatko että mies ei välitä lastenvaunujen väristä=lapset ovat hänelle yhdentekeviä iäti?

[QUOTE="nella";28731387]no kyllä se nyt on kummallista jos ei sen vertaa oma lapsi kiinnosta. toki, rahallahan siitä selviää niin ei tarvitse aikaa tuhlata oman lapsen takia....[/QUOTE]

Jos vauvatavaroiden värivalinnat yms ei kiinnosta niin silloin ei ole kiinnostunut koko lapsesta...? :D

Muistelisin että ekoja rattaita mietittiin yhdessä mutta valtaosa seuraavista, samoin kuin muista tavaroista on mennyt tyyliin että minä olen tykästynyt johonkin, esitellyt idean miehelle ja tämä on sitten todennyt että käy/käydään ostamassa. Viimeisimmät rattaat hankittiin niin että olin miehelle valitellut että tarvittaisiin istumarattaat ja mies kerran taaperon kanssa kaupungilla ollessaan soitti ja kysyi saako vapaat kädet valintaan. Sai ja ihan hyvät valitsi. :)

[QUOTE="nii";28731407]Taas otettiin keskusteluun se jutun tärkein pointti....mikä teitä mammoja vaivaa. Pitäkää lomaa tältä palstalta jos, ette osaa käyttäytyä.[/QUOTE]

Mikäs tässä siis olikaan se tärkein pointti? Ja oliko tässä edes mitään tärkeää pointtia edes olemassa.

Meilläpä mies kävi ostamassa vaunut ilman minua. Hän myös tilasi meidän kaukalon netistä, minulle oli ihan sama millainen se on kunhan on turvallinen.

Nyt tämän palstan myötä ymmärrän kuinka paska äiti olen.

[QUOTE="vieras";28731414]Mikäs tässä siis olikaan se tärkein pointti? Ja oliko tässä edes mitään tärkeää pointtia edes olemassa.[/QUOTE]

Hmm... Olisikohan tuo ollut se turvakaukaloiden suosittelu? Siihen en kyllä osaa sanoa mitään, meillä mies kävi ostamassa kaukalon sillä välin kun olin vähän etuaikaan syntyneen vauvan kanssa vielä sairaalassa. (Mahtaako tuo sitten tarkoittaa etten ollut vauvasta kiinnostunut kun ihan mielelläni jätin homman miehelle :D)

Yhteistyössä