mies leppyy vain seksillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
ja sitä pitäis olla joka päivä :( minä en halua.. mies ei muusta enää puhu kuin seksistä. kertoilee kuinka kaverinsa harrastavat loistavaa seksiä ja kinuaa sitä minulta. ei enää käy harrastuksissakaan, paitsi tapaamassa kavereita saunailloissa tai kaljalla yms. nyt on viikn ajan töiden jälkeen tullut kotiin istunut sohvalla tuijottaen intensiivisesti ja koskettelee ja yrittää saada minut lämpiämään lässytyksellä. ahdistaa! järkipuhe ei auta ja olen vältellyt ja viivytellyt kotiin menoa töiden jälkeen. mietin koko viime yön eroa, sillä en jaksa liian himokasta miestä. omat halut loppuivat kuin seinään, kun mies satutti ja haukkui seksin aikan. :'(

Kuulostaa jonkin sortin mt-ongelmalta....tulee kotiin ja tuijottaa intensiivisesti, ei käy harrastuksissaan, ei puhu kuin yhdestä asiasta......siihen päälle vielä väkivaltaa, niin olisin huolissani...hommaa teille jotain apua, itsellesi turva ja miehellesi kenties hoitoa, ettei vaan ole psykoosi puhkeamassa tai muuta vastaavaa.....en halua pelotella enkä tunne teitä, mutta jos läheisellä havaitsee outoa ja muuttunutta käytöstä, niin jotakin muutakin on syytä tehdä kuin tänne kirjoittaa ainoastaan....

Mutta mitä tuo tarkoitti, että mies leppyy seksillä...onko teillä siis riitoja tai jotain....?joka tapauksessa ei kuulosta hyvältä...

Teillä on useampikin ongelma ratkottavana. Ensiksikin hän satutti sinua?! En tiedä millä tavoin, mutta läpikäytävä tuo silti on. Toisekseen miksi hän kertoo (ja kuuntelee) seksielämästä noin avoimesti kavereidensa kanssa? Ei kai hän jaa kaikkea intiimiä kavereillensa, jotka jakavat omansa hänelle? Kolmanneksi itse seksi. Miksei sinua haluta, mitä sille voi tehdä ja myös oma roolisi... mitä olet pyrkinyt asialle tekemään. Seksittömät liitot hyvin harvoin toimivat.

Siinä on muutama issue.

Yhteistyössä