Toimii
Toimii, sit miehellä ei lähe mälli kun 2 tunnin jyystämisen jälkeen, jos silloinkaan.ssri lääkeeitä tohon annetaan, eli jotaan sepramia tai seroxatia. Ne tosiaan toimii.
Toimii, sit miehellä ei lähe mälli kun 2 tunnin jyystämisen jälkeen, jos silloinkaan.ssri lääkeeitä tohon annetaan, eli jotaan sepramia tai seroxatia. Ne tosiaan toimii.
ja mistähän tätä ainetta saaToimii, sit miehellä ei lähe mälli kun 2 tunnin jyystämisen jälkeen, jos silloinkaan.
Masennukseen annettavan annoksen jälkeen ei lähdekään, mutta jos käytetään ennenaikaiseen siemensyöksyyn, annos on pieni ja säädetään toiveiden mukaan. Mulla on kaksi miestä käyttäneet näitä juuri tuohon ongelmaan ja tosi tosi pieni oli se annos...Toimii, sit miehellä ei lähe mälli kun 2 tunnin jyystämisen jälkeen, jos silloinkaan.
Siis niin mies väittää. Ei ole kuulemma halunnut ikinä ketään yhtä paljon, ja olen sängyssä ihan älyttömän hyvä. Itse en usko tätä. Ihan perus naama, ja kroppa ok. Sängyssä en ole mikään lahna, ja aina kehuttu, mutta mutta..saisko kohteliaasti kysyä että oletteko te jonka mies tulee liian nopeasti niin jotain ihan törkeen kuumia kissoja tarkoitan ihan asiallisesti sitä että jos näin niin voi olla että nalli tosiaan napsahtaa jo siitä...
Ei pari tuntia ole vielä mitään. Mun ennätys run.... on n. 8 tuntia.Toimii, sit miehellä ei lähe mälli kun 2 tunnin jyystämisen jälkeen, jos silloinkaan.
joo voi olla että olet. Mulla oli kerran kauan sitten eras tyttöystävä. Tavallaan ihan "tavallisen näköinen" mutta voi pyhä maria mikä kroppa...ja sitten kerran teki mulle sellaisen jutun että kun ... tuota ..hän antoi minulle sillai takaapäin että hän oli suorana mahallaan niin jotenkin pystyi supisteleemaan vaginaansa niin että ei oo kuuna päivänä tullut toista vastaavaa....ja silloin lähti, tässä ei ollu mtään sanaa vastaan. yritin ajatella lämpöpattereita ja jotain mutta ei auta.Siis niin mies väittää. Ei ole kuulemma halunnut ikinä ketään yhtä paljon, ja olen sängyssä ihan älyttömän hyvä. Itse en usko tätä. Ihan perus naama, ja kroppa ok. Sängyssä en ole mikään lahna, ja aina kehuttu, mutta mutta..
Heh Eipä ole mennyt päivääkään että mies ei olisi kehunut, ja aina jos vähänkin tulen iholle - alkaa jöpöttämään, mutta musta tuntuu että se on vaan helppojoo voi olla että olet. Mulla oli kerran kauan sitten eras tyttöystävä. Tavallaan ihan "tavallisen näköinen" mutta voi pyhä maria mikä kroppa...ja sitten kerran teki mulle sellaisen jutun että kun ... tuota ..hän antoi minulle sillai takaapäin että hän oli suorana mahallaan niin jotenkin pystyi supisteleemaan vaginaansa niin että ei oo kuuna päivänä tullut toista vastaavaa....ja silloin lähti, tässä ei ollu mtään sanaa vastaan. yritin ajatella lämpöpattereita ja jotain mutta ei auta.
tuo juttu mistä kerroin...Heh Eipä ole mennyt päivääkään että mies ei olisi kehunut, ja aina jos vähänkin tulen iholle - alkaa jöpöttämään, mutta musta tuntuu että se on vaan helppo
Onneksi osaa asiansa, vaikkakin minuutissa parissa, muuten olisi tää liitto loppunut vuosia sitten
Mies ei pysty ihan heti perään - sattuu kuulemma. ja mä en taas enää syty enää uudelleen heti perään. Himot menee kun toinen tulee.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30615264:Toinen kierros vaan perään, ei enää toisella kierroksella pitäisi olla, niin herkässä, ainakaan pitäisi =)
Taitaa olla teinirakkaus kyseessä jos minuutissa tulee.Ei kuulu sinulle miehen ikä. Taidat itse olla 2000-luvulla syntynyt kun et mitään tajua.
Muna suuhun ja nielet ekan satsin, sen jälkeen pippeli vauvareikään.Mulla uusi miesystävä, jonka kanssa nyt jonkin aikaa harrastettu seksiä.. ongelma on siinä että mies laukeaa todella nopeasti, itse en ehdi ollenkaan mukaan. Olen yrittänyt ymmärtää, mutta viime kerralla en mahtanut mitään. Pettymykseni näkyi naamasta ja pari kyyneltäkin tuli. Joskus mies tyydyttää minut muuten, mutta se ei ole sama asia. Haluan nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin siinä, koska se tuntuu parhaimmalta niin. Mies kestää ehkä minuutin... Toinen kierroskaan ei tähän asti ole tullut kyseeseen... fiilis ehtii laskea. Harmittaa tosi paljon. Mikä avuksi? Toivoisin asiallisia vastauksia.
Olikose se varmasti nainen?joo voi olla että olet. Mulla oli kerran kauan sitten eras tyttöystävä. Tavallaan ihan "tavallisen näköinen" mutta voi pyhä maria mikä kroppa...ja sitten kerran teki mulle sellaisen jutun että kun ... tuota ..hän antoi minulle sillai takaapäin että hän oli suorana mahallaan niin jotenkin pystyi supisteleemaan vaginaansa niin että ei oo kuuna päivänä tullut toista vastaavaa....ja silloin lähti, tässä ei ollu mtään sanaa vastaan. yritin ajatella lämpöpattereita ja jotain mutta ei auta.