voi elämä.
Onko mitään tehtävissä sen suhteen, että mies (kyllä, nuori vielä kuten minäkin, 27v) laukeaa joka ikinen kerta parissa minuutissa? Hyvä jos kestää ensimmäisellä kerralla sitäkään. Eilen hän tuli ensin sisääni muutaman työnnön jälkeen, ja sen jälkeen kun otin suihin, kesti pari minuuttia ja tuli uudelleen. Vaikka vasta oli takana pikainen yhdyntäyritys.
En oikein osaa ottaa tätä puheeksi, en tiedä miten voi olla tarpeeksi hienovarainen. Olen ihan oikeasti ihastunut tähän tapaukseen ja olemme parisuhteeseen edenneet, mutta hän on aika herkkä ja pelkään että loukkaantuu jos avaan sanaisen arkkuni...
Mutta suoraan sanottuna, vituttaahan se etten itse ehdi nauttia siitä yhdynnästä ikinä, se kun on mun suurta suosikkia. Jotainhan tälle asialle on tehtävä, ei suhteesta tule muuten mitään, minulle seksin toimivuus on tärkeää.
Älkääkä pliis vastatko ekana että jätä se, tokana vasta.
En oikein osaa ottaa tätä puheeksi, en tiedä miten voi olla tarpeeksi hienovarainen. Olen ihan oikeasti ihastunut tähän tapaukseen ja olemme parisuhteeseen edenneet, mutta hän on aika herkkä ja pelkään että loukkaantuu jos avaan sanaisen arkkuni...
Mutta suoraan sanottuna, vituttaahan se etten itse ehdi nauttia siitä yhdynnästä ikinä, se kun on mun suurta suosikkia. Jotainhan tälle asialle on tehtävä, ei suhteesta tule muuten mitään, minulle seksin toimivuus on tärkeää.
Älkääkä pliis vastatko ekana että jätä se, tokana vasta.