mies lähti ulkomaille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli

Vieras
Nyt mä sit oon 2vko neljän lapsen yksinhuoltaja, mies lähti yöllä Saksaan moikkaamaan kaveria joka on siellä töissä...no,kyl me pärjätään..nyt pitäs siivota mut väsyttää..miehen kello soi kolmelta,olin hereillä sen kanssa tunnin.sit pienin heräs.sit maate ja 6.45 herätys laittamaan isommat kouluun..taidan ottaa rennosti tän päivän,vaik omatunto kolkuttaa tekemättömistä kotitöistä...

siis mies lähti kahdeksi viikkoo vai saksaan kaverinsa luokse...huh hu...ei meillä lähtisi...varsinkin jos on lapsia niin ei sillon mennä omiin menoihin niin paljon kun halutaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mies lähti kahdeksi viikkoo vai saksaan kaverinsa luokse...huh hu...ei meillä lähtisi...varsinkin jos on lapsia niin ei sillon mennä omiin menoihin niin paljon kun halutaan

mistä sä luit,et ap:n miehellä on omia menoja usein?ja eihän me edes tiedetä minkä ikäisiä ap:n lapset on..monikin äiti on oikeasti yksinhuoltaja 24/7 jopa neljän lapsen kanssa,joten itse en näe tossa 2 vkon kaverin luo menossa ongelmaa..ellei mies ole menossa kokoajan..

muoks. ap,sulla on 2 vkoa aikaa tehdä niitä kotihommia ;)

niinhä se tietysti on,mut sitä suunniteltiin pitkään enkä sit tykänny huonoa.ovat menos vuoristoon pyöräileen,mies harrastaa pyöräilyy,n.50-70km päiväreissujakin tehny.eipä toi sit aikaansa baareissa kuluta,eikä harrastuksissakaan,paitsi pyöräilemässä käy..

Kyllä minun mielestäni perheenjäsenillä pitää olla myös omaa elämää. Tietysti keskustellaan ja sovitaan loma-ajankohdista, mutta ei puoliso voi kieltää toista menemästä, kun menot kohtuullisia. Monet miehet ovat työmatkoillakin viikkokausia. En ymmärrä sellaista yhdessä nyhjäämistä ettei toinen saisi omaa elämää elää ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:

mistä sä luit,et ap:n miehellä on omia menoja usein?ja eihän me edes tiedetä minkä ikäisiä ap:n lapset on..monikin äiti on oikeasti yksinhuoltaja 24/7 jopa neljän lapsen kanssa,joten itse en näe tossa 2 vkon kaverin luo menossa ongelmaa..ellei mies ole menossa kokoajan..

muoks. ap,sulla on 2 vkoa aikaa tehdä niitä kotihommia ;)

joo,niin ajattelinkin et tänään saa kotihommat olla..ja tosiaan,mä kyl pärjään 2vko,monet on yksinhuoltajia vuodet ja vuorokaudet ympäri. tiedän kans,et mummu auttaa jos tulee hätätilanne tai tärkeä meno, joillakin ei ole sitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:

peesi

no kyllä meillä vaan SAA mennä jos kotona asiat on reilassa. tietenkin kohtuuden rajoissa jne mutta ei tulis mieleenkään kieltää menemästä jos on mahdollisuus kaikinpuolin.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Sinne vaan ja nauttimaan reissusta. Tuleepahan iloinen ja tyytyväinen mies takaisin kotiin ;)

jep,illalla mies sanoikin,et kahen viikon päästä on varmasti jo kiva tulla kotia.en halua pitää toista ns.vankilassa, koska pärjään jokusen viikon kyllä yksinkin.

Yhteistyössä