mies lähti sitten työreissuun kolmeks päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä siihen tottuu. Mulla mies asuu viikot työn vuoksi Keski-Euroopassa ja lentää aina viikonlopuksi kotia. Tätä jatkuu nyt ainakin jonkin aikaa...Varsinaiset työreissutkin kestää usein 2-3 viikkoa kerrallaan ympäri maailmaa. Mutta kaikkeen tottuu, ja jo hirveesti reissaa niin palkatkaa siivooja niin jää sulle enemmän aikaa muihin juttuihin ja kaikki ei kaadu niskaan. Siitähän saa nykyisin sen kotitalousvähennyksenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja yksin kotona viikot:
Kyllä siihen tottuu. Mulla mies asuu viikot työn vuoksi Keski-Euroopassa ja lentää aina viikonlopuksi kotia. Tätä jatkuu nyt ainakin jonkin aikaa...Varsinaiset työreissutkin kestää usein 2-3 viikkoa kerrallaan ympäri maailmaa. Mutta kaikkeen tottuu, ja jo hirveesti reissaa niin palkatkaa siivooja niin jää sulle enemmän aikaa muihin juttuihin ja kaikki ei kaadu niskaan. Siitähän saa nykyisin sen kotitalousvähennyksenkin...

meillä kans toi mies on viikot pois, mut nyt tosiaan ekaa kertaa pois kun lapsia kaks.
mukava kuulla etten ole ainoa "viikkoleski" :)

Toihan nyt ei ole aika eika mikaan. Kylla siihen tottuu akkia. Meilla on taas niin, etta mies asuu jo Etela-Koreassa. On tulossa onneksi Suomeen nyt lomalle kolmeksi viikoksi . Oli 2 kk sitten viimeksi kotona.

No yhyy!! "mun mies lähtee työreissuun kolmeks päivää, kuinka mä pärjään"

No oisko kannattanu jättää lapset tekemättä?? Jos tuo tuottaa jo pulmaa!!

Huh-huijaa. Kaikista ei vaan oo äidiks.

Yhteistyössä